nee je mag niet linken naar fok vanaf daarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu weer niet
Zou Imageshack van van slag zijn
Deed ik met m'n vorige icon ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee je mag niet linken naar fok vanaf daar
ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deed ik met m'n vorige icon ook
Is dat nieuw dan
dat zijden ze in New York ook nog wel dat zal wel los lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
12/07 Scotland Yard: "Nieuwe aanslag in Londen waarschijnlijk"
Een nieuwe aanslag in Londen is "waarschijnlijk".
De Britse hoofdstad is samen met New York een "prioriteitsdoelwit" voor terroristen, zo heeft het hoofd van Scotland Yard, Ian Blair, dinsdag gezegd.
.
Hij is goedquote:
ach wel nee joh...de een vind dit mooi de andere dat !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij heb ik Bjoro beledigd omdat z'n dochtertje geen cup DD en lang blond haar heeft
Ze is kei liefquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach wel nee joh...de een vind dit mooi de andere dat !
no offence![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is zandbakkie schilderen![]()
zodat golfer als ie vanavond thuiskomt zich rot schrikt
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderenquote:
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderen![]()
ik meer aan Herman Finkersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |