Grrr, niemand weet hetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja nee dus... Ken het origineel uiteraard wel, maar deze versie heb ik werkelijk nog nooit gehoord
neem je nou Raul weer terugquote:
Kijk wel uit, ik ben nu toch ook geen Feyenoord fanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
word je nu ook FC Utrecht fan VoreG?
je woont dan ook niet in Rotterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk wel uit, ik ben nu toch ook geen Feyenoord fan
Scheelt niet veel, ik moet hier niet proberen voor Ajax te juichen. Er lopen wel wat Ajacieden maar de rest kijkt je nijdig aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je woont dan ook niet in Rotterdam
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
Net duidelijk gemaakt aan Methodmich dat er een My active topics knopje is. Ik vond het altijd al zo vreemd dat ie steeds een linkje vroeg naar een topic waar ie zelf net in had gepost.
Net duidelijk gemaakt aan Methodmich dat er een My active topics knopje is. Ik vond het altijd al zo vreemd dat ie steeds een linkje vroeg naar een topic waar ie zelf net in had gepost.
Allemaal overbodige handelingen man. Je kan toch gewoon onthouden in welke topics je gepost hebt??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:30 schreef rubbereend het volgende:
o en MM als je op je eigen naam klikt kom je bij je postgeschiedenis uit, kan soms ook handig zijn
Tong heeft het eerste half jaar alle topics waar ik in postte opgeschreven. Wist ik veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Allemaal overbodige handelingen man. Je kan toch gewoon onthouden in welke topics je gepost hebt??
kan, maar gemak dient de mensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Allemaal overbodige handelingen man. Je kan toch gewoon onthouden in welke topics je gepost hebt??
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong heeft het eerste half jaar alle topics waar ik in postte opgeschreven. Wist ik veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |