Dat is wel puik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een oud groot pand, maar dat wordt dus omgebouwd naar een studenten/starters woning. Met 9 aparte kamers met eigen keukens en douches (tenminste ik ben de enige met eigen douche en keuken). Maar dat moet dus nog geregeld worden, mijn woning is in principe al helemaal klaar, maar er moet op de rest gewacht worden.
De kosten van de hypotheekquote:
Dat wordt dus helemaal voor me gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is wel puik.![]()
Verbouwen is wel ok, alleen moet je niet in je korte broek de tegels op de badkamer eraf gaan bikken.
Zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Voreggie
Leukkkk mgr vd weteringstraat, topplekkie![]()
* Dos37 is jaloersquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:die weersverwachting voor volgende week
Vandaag naar Zandvoort geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Schopje.
Iemand?
Het schijnt een of andere house uitvoering van Mozart - Piano Sonata No. 11 (in A major, K-331 - All turca) te zijn ofzo![]()
.
vierdaagsefeesten in de regenquote:
ik heb vandaag ook bevestiging gehad. 29 Augustusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei
Ik mag naar school volgend jaar, iedereen is ingeloot
Feliquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoei
Ik mag naar school volgend jaar, iedereen is ingeloot
Enschedequote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef VoreG het volgende:
Waar gaat iedereen naar toe?
Utreg het best natuurlijk.
Ja nee dus... Ken het origineel uiteraard wel, maar deze versie heb ik werkelijk nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:15 schreef JaWi het volgende:
Sandman, jij weet vast wel welk nummer ik bedoel (zie boven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |