om eventueel de punten te pakken van die leuke berg...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef DeTolk het volgende:
jup, weer een hollander in de kopgroep, altijd leuk
jammer dat het pas zo laat erop komtquote:
waar niet op nederland 2 toch en ook niet op Sporza.quote:
Op Ned. 2 ook dacht ik, althans dat werd in vorige topic gezegdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
waar niet op nederland 2 toch en oo niet op Sporza.
oow nou primaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Op zowel NOS als op Sporza is het om 14:05 te zien. Ze hebben het wat vervroegd aldus Dione.
avond is vanavond hier ergens in de buurt geloof ik.quote:
Quick '20 oow dat is nog wel een redelijke tegenstanderquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef ThomasBerge het volgende:
Vanavond moeten ze tegen Quick ´20 Ik hou m'n hart vast
Ja blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond alweer?
Jep, het gaat maar doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
Vanavond alweer?
CRTL+F5 dan is dat ding wegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon hoor.
Goedenmorgen trouwens, puik dat uitslapen.
quote:Di. 12 jul Quick '20 - Ajax 19.30 Oldenzaal
Do. 14 jul HHC Hardenberg - Ajax 19.30 Hardenberg
Za. 16 jul Rijnsburgse Boys - Ajax 15.00 Rijnsburg
Wo. 20 jul Fortuna Sittard - Ajax 19.30 Sittard
Za. 23 jul Arminia Bielefeld - Ajax 17.00 Bielefeld (D)
Vr 29 jul Ajax - Arsenal 21.15 Amsterdam
Zo. 31 jul Ajax - Boca Juniors 20.45 Amsterdam
Wo. 3 aug Ajax - FC Omniworld 15.30 Amsterdam
dit keer niet tegen Excelsior was vorig jaar wel geslaagdquote:
plaatje hierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad hij is weg.
Waar kan ik 400 kb uploaden?
Nee een filmpje, 400 kb. Met mobiele telefoon zaterdagnacht gemaakt, je ziet helemaal niets maar het gaat om de muziek die te horen is. Wil weten welk nummer dat isquote:
Putfile.com, rapidshare.de.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad hij is weg.
Waar kan ik 400 kb uploaden?
De eredivisieclubs hebben het wel lastig tegen de hoofdklasse C clubs . RBC verloren van Be Quick, Ajax nipt langs WHC. Eens kijken hoe HHC het doet donderdag.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dit keer niet tegen Excelsior was vorig jaar wel geslaagd
Je bent te laat om te starten hoor, en de Tour is in Frankrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gaat naar Vlissingen fietsen, ben ik net op tijd voor de Tour
Error: Allowed video filetypes are wmv, mpg, avi, asx, mov.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je bent te laat om te starten hoor, en de Tour is in Frankrijk
verrek, je heb gelijkquote:
Ja ik las het. Ik had altijd wel zo'n vermoeden dat het niveau in de hoofdklasse helemaal niet zo veel verschillend de meest zullen denk ik moeiteloos meekomen in de GGD of overdrijf ik nu weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De eredivisieclubs hebben het wel lastig tegen de hoofdklasse C clubs . RBC verloren van Be Quick, Ajax nipt langs WHC. Eens kijken hoe HHC het doet donderdag.
meestal he, als je em kentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:48 schreef JaWi het volgende:
Ok, kwaliteit is bagger maar de persoon die dit nummer kent zal hem zeker herkennen.
http://rapidshare.de/files/2994897/Video024.3gp.html
Openen met Quicktime.
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de meest zullen denk ik moeiteloos meekomen in de GGD of overdrijf ik nu weer
Bergetappes = langer fietsen = meer tour = meer tvquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
Ow, Tour eerder op tv??
ja nu zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:53 schreef clauwheee het volgende:
Noca kwam thuis een broodje doen
Ow, Tour eerder op tv??
Hoor et nu ook,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nu zo.
Levenslang geeist tegen Mohammed B. Nu moeten ze hem dat nog even geven en dan gaat ie goed
Mooi, en nu moeten ze inderdaad geven. Hadden ze bij Volkert ook moeten doen, want een straf die praktisch neerkomt op 12 jaar is natuurlijk een lachertjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Levenslang geeist tegen Mohammed B. Nu moeten ze hem dat nog even geven en dan gaat ie goed
Je overdrijft niet, de top in de hoofdklasse zou zeker goed mee kunnen draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik las het. Ik had altijd wel zo'n vermoeden dat het niveau in de hoofdklasse helemaal niet zo veel verschillend de meest zullen denk ik moeiteloos meekomen in de GGD of overdrijf ik nu weer
Ja, levenlang in Nederland, dat stelt ook geen hol voorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja nu zo.
Volgens mij is tegenwoordig levenslang in Nederland echt levenslang, ik dacht dat ze dat verandert hadden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, levenlang in Nederland, dat stelt ook geen hol voor.
Las net trouwens zijn achternaam, die kende ik nog niet.
Mohammed Bouyeri.
indoorsoccer weet niet zeker trouwensquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
zeg wie weet het engelse woord voor zaalvoetbal ??
Dat noemen ze tegenwoordig toch overal Futsal?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
hall football?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Correctie dan,top hoofdklasse kan makkelijk onderin de GGD meedraaienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je overdrijft niet, de top in de hoofdklasse zou zeker goed mee kunnen draaien.
Ja wel hier in Nederland.. weet niet of het overal zo is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig toch overal Futsal?
heuuyyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Volgens het woordenboek: indoor football
Middenmoot moet lukken hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Correctie dan,top hoofdklasse kan makkelijk onderin de GGD meedraaien
M'n woordenboek zegt indoor football.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef appelsientje het volgende:
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n woordenboek zegt indoor football.
edit: na zo'n dubbelcheck moet het kloppen.
Jammer dat je het nooit kunt testen. De AC is geen graadmeter omdat de meeste amateurclubs dan nog niet begonnen zijn met trainen.quote:
Van mij mogen ze hem alles ontnemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze willen hem trouwens ook actief en passief stemrecht ontnemen.
mooi laat hem mooi weg rottenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef JaWi het volgende:
Hmm, het is inderdaad echt levenlang. Wist ik geen eens.
In de cel tot de dood, mits gratie van de koningin.
Of ze moeten hem op verlof sturen.
OM eist levenslang tegen Mohammed B.
Tot laterquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
mooi laat hem mooi weg rotten
* Dos37 gaat tour even kijken
lig je te naaienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben gewoon met naald en draad in de weer
En dat terwijl mn vriendin in Zuid-Frankrijk ligt te bakken met haar jaarclubquote:
ben er al weer gebeurt nog nietsquote:
Je moet het bijhouden, anders komt het je oren uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En dat terwijl mn vriendin in Zuid-Frankrijk ligt te bakken met haar jaarclub
quote:
oh, jij noemt dat bakken...sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En dat terwijl mn vriendin in Zuid-Frankrijk ligt te bakken met haar jaarclub
en in je bovenbenen toch ?quote:
quote:
Tour de France #24: Met Posthuma vooropquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef MaxPower het volgende:
hoe staat het er voor met le tourrrrrrrrrr?
tja, je mag niet hotlinken hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef Sloggi het volgende:
Waarom doet mijn plaatje 't niet
Ik heb net 'n nieuwe. Hij was zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |