Het moet 23 minuten worden, wil Posthuma in het geel komen te rijden. Of misschien wacht hij tot morgen...quote:
toepasselijk bij een bergetappequote:
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef NRH het volgende:
Iemand trouwens gister de zus(?) van Basso gezien?
O my god!
![]()
Als ze beloven dat zij dan meer in beeld komt, mag Basso van mij de Ronde winnen!![]()
Ik ken alleen zijn broer Adrianoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef NRH het volgende:
Iemand trouwens gister de zus(?) van Basso gezien?
O my god!
![]()
Als ze beloven dat zij dan meer in beeld komt, mag Basso van mij de Ronde winnen!
![]()
Hebben we geen Fok!kers daar in de buurt die een handje kunnen helpen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:33 schreef thijsdetweede het volgende:
Als Posthuma in het geel wil komen, moet tie ook brochard het ravijn in werken. Maar kan een mooi springplankje worden voor boogerd op de eerste puist (wishful thinking, I know...)
Koffie staat al vroeg klaar vandaag. Ze hebben er zin in.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Nu zitten ze op 10:40 volgens de site van de Tour zelf
credit agrigole volgens letour.comquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef CANARIS het volgende:
na m Canaris had dus gelijk
Bjarne Riss heeft men even naast Armstromg zien rijden en hup.............
CSC gaat de vervolging organiseren.
Ze werd op de rustdag volgens Smeets vaker gefilmd dan Julich, basso, Voight en Riis bij elkaar.. En terecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef JohnDDD het volgende:
de zus van basso? wat hoor ik nu! welke uitzending was dat? avondetappe? damn die moet ik dan maar even checken bij uitzendinggemist
Foto'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeer zeker!
Dat was zeer aangenaam om te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |