Rasmussen moet vandaag gewoon het geel pakken natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Almighty het volgende:
Voigt moet zijn trui verdedigen tegen Brochard, niet dat die echt een dreiging is...
Ze zijn voorlopig geen bedreigen voor de bolletjes trui ??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:11 schreef Simpelweg het volgende:
Laurent Brochard is the virtual leader of the Tour de France.
Ik weet het niet wat de klimmers betreft.. maar ik zou Posthuma toch niet meteen afschrijven zodra we omhoog gaan. Hetzelfde geldt voor die Isasi. Hij zit bij Euskatel en het zijn vrijwel allemaal berggeiten bij die ploeg. En Brochard is natuurlijk een oude rot in het vak, hij heeft in het verleden nog weleens met Virenque gevochten om de bolletjes trui (zonder al teveel succes dacht ik). Hij (26/03/1968) is samen met Bortolami (28/08/1968) de oude rotten van deze kopgroep en daarmee ook de outsiders.
Tussensprint:
1. Gianluca Bortolami (LAM) 6pts
2. Mauro Facci (FAS) 4pts
3. Yuriy Krivtsov (A2R) 2pts
Dionequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Bartoli het volgende:
verwachting is dat de live om 5 over 2 begint aldus Dione net op het sportjournaal
Dioontjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef Bartoli het volgende:
verwachting is dat de live om 5 over 2 begint aldus Dione net op het sportjournaal
Neu volgensmij niet, er zijn vandaag ook maar 45 punten te verdienen en Rasmussen staat volgensmij precies zoveel punten voor op Voigt dus daar hoeft ie zich geen zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze zijn voorlopig geen bedreigen voor de bolletjes trui ??
voor diegene met Canvas die beginnen ook om 14.05quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de VARA TV Magazine staat dat het om 14:40 zou beginnen.
Maar schijnbaar is de aanklacht tegen Mohammed B. eerder afgelopen
Tja, die wil natuurlijk ook de etappe zien!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de VARA TV Magazine staat dat het om 14:40 zou beginnen.
Maar schijnbaar is de aanklacht tegen Mohammed B. eerder afgelopen
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:19 schreef Doekes het volgende:
[..]
Tja, die wil natuurlijk ook de etappe zien!
[..]
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:24 schreef JohnDDD het volgende:![]()
Trouwens, ik zal lief zijn en níet nummer 24 openen dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |