nee je mag niet linken naar fok vanaf daarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu weer niet
Zou Imageshack van van slag zijn
Deed ik met m'n vorige icon ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee je mag niet linken naar fok vanaf daar
ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deed ik met m'n vorige icon ook
Is dat nieuw dan
dat zijden ze in New York ook nog wel dat zal wel los lopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef JaWi het volgende:
12/07 Scotland Yard: "Nieuwe aanslag in Londen waarschijnlijk"
Een nieuwe aanslag in Londen is "waarschijnlijk".
De Britse hoofdstad is samen met New York een "prioriteitsdoelwit" voor terroristen, zo heeft het hoofd van Scotland Yard, Ian Blair, dinsdag gezegd.
.
Hij is goedquote:
ach wel nee joh...de een vind dit mooi de andere dat !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:01 schreef Sloggi het volgende:
Volgens mij heb ik Bjoro beledigd omdat z'n dochtertje geen cup DD en lang blond haar heeft
Ze is kei liefquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach wel nee joh...de een vind dit mooi de andere dat !
no offence![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:50 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is zandbakkie schilderen![]()
zodat golfer als ie vanavond thuiskomt zich rot schrikt
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderenquote:
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderen![]()
ik meer aan Herman Finkersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"![]()
quote:
quote:Ik herinner me ook nog heel goed: Toen Koreander net geboren was, gebeurde het wel eens dat het kraambezoek naar de wieg liep zo van: "Hmmm...... dat is 't? Ja? Ja? Oh nou, Mooi kind hoor. Ja, 'tuurlijk is't een mooi kind, God, 't zou t zou geen mooi kind wezen zeg, nee, ben je gek. Nee, best wel een mooi kind."
Kijk, dat zou ik dus nooit doen; moet je niet doen. Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien."
Zit nu ook in een tehuis voor lieve kinderen. Nee hoor, voor 't kind zelf is het beter hoor. Jawel, ja u kent de ouders niet. U weet niet waarover u lacht. U kent de thuissituatie niet. Het is beter zo. Onze buren gaan op een beetje typische manier met hun kinderen om. Zo geven ze hun kinderen macrobiotisch te eten. Terwijl toch uit onderzoek niet zo gek lang geleden heeft uitgewezen dat kinderen die macrobiotisch gevoed worden later een taalachterstand krijgen. Woorden als gehaktdag, kuiltje jus...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moest even denken aan dat stukje van hans teeuwen uit "Dat dan weer wel"![]()
quote:Aah weet je?
Als je maar eerlijk bent he, dat is het belangrijk he
Dat je eerlijk bent, recht door zee, nergens doekjes om winden
Maja!
Da kan niet altijd he
Neeh!
Helaas, helaas, helaas, helaas.
Soms moet je gewoon, ja, rekening houwe, jahehjah
Ma als het kan, vind ik, moe je eerlijk zijn, moe je gewoon huppakee zegge wat je denkt.
Soms een beetje moeilijk he
Hmm
Laatst bijvoorbeeld,
Was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Eh
Heb ik dus ook gedaan
Die moeder staat bij die wieg zo..
'Nou Hans eh...TADAA'
En ik kijk:
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
BLEEHHHH
Schaam jij je niet kapot???
Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt...
GATVER
't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor!
GATVERDAMME
blabla
Nou, je zult zien dat mensen je daarom respecteren
Want ze weten wat ze aan je hebben
Maar dat softe gedoe man..
Sonst...iedereen is zo
Dat is het grote probleem
Hoe mensen kinderen opvoeden bijvoorbeeld, veel te soft man
Veel te soft
Die kinderen zijn straks weerloos, ten dode opgeschreven
Die kinderen kunnen zich niet handhaven in een keiharde wereld
Weet je, ik zou een goede vader zijn
Weet ik zeker
Zou een hele goeie vader zijn
Komt m'n zoontje bij mij
'Papa, papa, ik heb een tekening voor je gemaakt'
*zucht*
Ik sta uit het raam te kijken man!
Wat tekening?
wat is 't, laat es zien
PFFFLSZZ
Wat is dit voor shit?
Ey loser, wat is dit?
Hier dit, wat is dit?
KIJK DAN
Wat zijn dit?
Wat z... Handen?
Dit zijn handen!
Dit zijn harken
Ja, en dit is de zon neem ik aan, jah?
Waarom lacht ie?
De zon is een bal met lava, lava lacht niet, lul!
Sjonge, sjonge, sjonge
Ben ik dat?
Ben IK DAT?
Oh ja, pappa is net zo groot als het huis
Tuurlijk
Och kijk, en mamma is kaal
Is niet leuk he? Mamma's ziekte belachelijk maken
Zal ik jou eens wat vertellen?
Ik denk, dat mamma ziek geworden is, door jou tekening
Ja, jij hebt geen gevoel
Jij bent een sadist
Ik zal je zeggen, pappa en mamma wilde helemaal geen kind
En toen kwam jij en alles ging mis!
Ga maar naar je kamer en maak er nog maar een
Nou, dit kind red zich, want het is weerbaar, snap je?
IS heel belangrijk
Maar je moet, je moet die kinderen niet zo ser, dat gezeik van die kinderen ook man
'Kijk pappa zonder handen'
Ja man, is een driewieler, flikker toch op man!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
Heb gisteren ff een weblog aangemaakt voor Maud.
Ben van plan hier wekelijks een leuk verhaaltje voor en over haar te schrijven, wie weet vind ze dit leuk als ze kan lezen !
Misschien vinden jullie het nu ook wel leuk !
hier het linkje
die is idd goed.quote:
Hij staat in m'n favorieten hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
heb er verder nog weinig aan gedaan hoor !
Ben van plan hier wekelijks een leuk verhaaltje voor en over haar te schrijven, wie weet vind ze dit leuk als ze kan lezen !
hier het linkje
heeuyy wat een leuk idee. Zal er zeker vaker een kijkje nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
hier het linkje
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
shit...dat zeggen ze altijd over lelijke kinderen![]()
Kloptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:57 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Volgens mij is tegenwoordig levenslang in Nederland echt levenslang, ik dacht dat ze dat verandert hadden.
of om good-old Jean te quotenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:29 schreef DeTolk het volgende:
Het gaat beginnen!
Leuk! Hij staat ook bij mn favorietenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
hier het linkje
leuk even bij me bookmarks gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
hier het linkje
Het is zeker een leuke etappequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekkere etappe, za haken bij bosjes af.
Het kaf wordt van het koren gescheiden vandaagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:48 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekkere etappe, za haken bij bosjes af.
* BliksemSchigt doet de deur open en laat DeTolk hem intrappen met zijn oh-zo verrassende clichequote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het kaf wordt van het koren gescheiden vandaag
ik ookquote:
mayo viel vorig jaar ook al zo door de mandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel jammer van Menchov en Mayo
Had ik meer van verwacht.
menchov al binnenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel jammer van Menchov en Mayo
Had ik meer van verwacht.
Inderdaad. Prutserquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mayo viel vorig jaar ook al zo door de mand
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:36 schreef clauwheee het volgende:
Rasmussen, mijn held!
beetje in het wiel meerijden en op het laatst demareren kan ik ook welquote:
ik nietquote:
Bluezz, wat was d'r gister allemaal met tuut84?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Zandbak is klaar en de weblog van Maudje heeft een berichtje
ik vond 't jammer dat lance weer superieur wasquote:
Ik niet. Hij is gewoon de beste, simpel. Hopen dat Rasmussen het nog spannend kan maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:04 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik vond 't jammer dat lance weer superieur was
3X kwetsende opmerking in F&F is exit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:56 schreef 9christensen het volgende:
Bluezz, wat was d'r gister allemaal met tuut84?
ownee tuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
3X kwetsende opmerking in F&F is exit.
Maar verder worden bans niet besproken ok
Maar jij bent dan ook een boefjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
Ik heb daar ook wel eens een ban gehad geloof ik.
Mijn ouders zijn vanaf vrijdag weer 10 dagen weg. Dat gaat ook nog een kookfestijn wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb net zelf gekookt. 't Smaakte ook nog
Pizza en friet zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn vanaf vrijdag weer 10 dagen weg. Dat gaat ook nog een kookfestijn worden.
Hmm, nee ik kan best aardig koken. Maar moet heel de week werken dus neem van daar wel wat mee. En na 10 uur werk heb ik geen zin om nog zelf te koken dus dan is het inderdaad pizza.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pizza en friet zeker
Die van mij zijn nog 3 weken weg, dus ik zal nog creatief moeten zijn wil ik wat afwisseling hebben
Moet nog geregeld wordenquote:
Je kamer is 1,50 meter hoogquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
42
Plus 7 bij 1 vanwege de hoogte van 1,50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |