Zeker niet, maar die woningquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:37 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, Mgr van de Weteringstraat is zeker niet verkeerd!
voor de Aldi is de Amsterdamse straatweg t dichtste bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker niet, maar die woning
Weet je toevallig of er Aldi's en Lidl's in de buurt? En dan bedoel ik niet die aan de Amsterdamse Straatweg
Volgens mij is dat ook de enige Aldi in Utrechtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de Aldi is de Amsterdamse straatweg t dichtste bij
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige Aldi in Utrecht
en deze dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige Aldi in Utrecht
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef Eilanden het volgende:
Daar wen je ook wel aan. Ik zit hier op de 4e verdieping en dat vervloek ik wel eens als ik de zaterdag-boodschappen omhoog moet brengen, maar dat went
Agh hun halen daar hun beste voetballers weg dus dat zal wel goed komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, je begrijpt wel dat je gevaar loopt in je nieuwe stad met je clubvoorkeur?![]()
![]()
![]()
Dat werd me al duidelijk gemaakt op het selectiegesprek voor het ULC, want ik kon m'n kop weer eens niet houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Eilanden het volgende:
VoreG, je begrijpt wel dat je gevaar loopt in je nieuwe stad met je clubvoorkeur?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en deze dan?
NL 3561 CV Utrecht, Euterpedreef 10
NL 3531 VG Utrecht, Groeneweg 52
OK, die op de Groeneweg idd vergeten! En nooit geweten dat ze ook op Overvecht zaten...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en deze dan?
NL 3561 CV Utrecht, Euterpedreef 10
NL 3531 VG Utrecht, Groeneweg 52
volgens de site is dat de dichtsbijzeinde, maar de AH is niet veel duurder als je Euroshoper kooptquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
En Eend, die op de dreef is in ieder geval te ver weg
Ik zit in Tolsteeg...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar zit je dan?
En Eend, die op de dreef is in ieder geval te ver weg
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
OK, die op de Groeneweg idd vergeten! En nooit geweten dat ze ook op Overvecht zaten...
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Die arme Gerben Löwik heeft last van een derde bal.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat werd me al duidelijk gemaakt op het selectiegesprek voor het ULC, want ik kon m'n kop weer eens niet houden
Ik ben vaak genoeg met het ov bij mijn zus in hartje utrecht geweest in shirtje of afca vest, nog nooit iemand gehoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hehehe draag maar eens een Ajax-shirtje in de binnenstad
![]()
![]()
![]()
overdreven gedoe. Dat zeggen ze ook in almelo over twente shirts nooit last van gehad. Kun je rustig met een vak p shirt lopen. alleen in groningen zou ik het niet proberenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hehehe draag maar eens een Ajax-shirtje in de binnenstad
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |