Welnee, brillen zijn veel kutter, omhoog kijken in een douche is zinloos en onder water zwemmen doe je maar met je ogen dichtquote:Op maandag 11 juli 2005 17:10 schreef Shirley het volgende:
Lenzen zijn gewoon kut.
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Nouk het volgende:
Nou nee. Dat ligt er duidelijk aan wie er bij je onder de douche staat.
Dit vraagt echt om "Je hoeft toch alleen maar naar beneden te kijken".
Om hem niet in te koppen....quote:Op maandag 11 juli 2005 17:12 schreef Nouk het volgende:
Nou nee. Dat ligt er duidelijk aan wie er bij je onder de douche staat.
Dit vraagt echt om "Je hoeft toch alleen maar naar beneden te kijken".
Ja, een emmer. Goed ideequote:Op maandag 11 juli 2005 17:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Om hem niet in te koppen....
Gewoon op een emmer gaan staan in dat geval...
Jeuses jij bent wel duur in onderhoud zeg...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:16 schreef Shirley het volgende:
Ja, een huishoudster en een kok wil ik. Geen kindermeisje, want wil zelf voor m'n kindjes zorgen. Dara heb ik al ervaring mee ook
Oh ja die huishoudster mag bij mij ook gelijk kopen. En ik wil ook wel voor m'n kinderen zorgen. Als ze slapen ofzo. Of als ze zitten tv te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:16 schreef Shirley het volgende:
Ja, een huishoudster en een kok wil ik. Geen kindermeisje, want wil zelf voor m'n kindjes zorgen. Daar heb ik al ervaring mee ook
Op zich valt het nog mee. Ik mag toch wel fantaseren over later...quote:Op maandag 11 juli 2005 17:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jeuses jij bent wel duur in onderhoud zeg...
Aah. .zo erg zijn kindjes toch niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh ja die huishoudster mag bij mij ook gelijk kopen. En ik wil ook wel voor m'n kinderen zorgen. Als ze slapen ofzo. Of als ze zitten tv te kijken.
Mijne wel. Dat worden vast van die kutkinderen als ik zelf was. Alleen maar janken en zeuren.quote:
Hahaha... gewoon goed opvoeden.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mijne wel. Dat worden vast van die kutkinderen als ik zelf was. Alleen maar janken en zeuren.
dat zegt weer genoegquote:Op maandag 11 juli 2005 19:00 schreef Nouk het volgende:
Ik wil nog een nieuwe zonnebril.
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:06 schreef Nouk het volgende:
Ik zeg niks.
tofquote:
Godver ik word echt oud!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Was ik maar tien jaar jonger, dan ging ik trainen om ook zo goed te worden als een Lance of een Tom...
tom ????quote:Op maandag 11 juli 2005 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Was ik maar tien jaar jonger, dan ging ik trainen om ook zo goed te worden als een Lance of een Tom...
S&G?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:23 schreef Nouk het volgende:
Dr staan er nog veel meer in het S&G topic.
net zou ?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Tom Boonen!
Die gast is net zou als ik...
sexy en gewaagd !quote:
0 punten vorige etappe dacht ik!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Heb je al gewisseld in de manager? Je hebt bekant alleen maar sprinters in je team joh!
mijne heb je op je gmail !quote:Op maandag 11 juli 2005 19:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
BB, Cynic, zorg er nou ff voor dat ik die namen + geboortedata krijg.
ik heb toevallig net mn telefoon op gewaardeerdquote:Op maandag 11 juli 2005 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Alsof BB ooit opneemt...
Huiliequote:Op maandag 11 juli 2005 20:50 schreef Shirley het volgende:
Wat is er godverdomme met m'n geweldige titel gebeurd?!!! Kan mij die kut Tour schelen.
waikiki_wim ?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:55 schreef Nouk het volgende:
Oh nieuwe kloon?
met een s jaquote:Op maandag 11 juli 2005 21:00 schreef Nouk het volgende:
Die kreisscher2000 bedoel ik.
quote:
Hoe kan dat nou? Ik heb je nog niks gestuurd.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:00 schreef Nouk het volgende:
K heb echt toffe muziek nu.
Van Zwansch.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Ik heb je nog niks gestuurd.
Nee dat zegt wat.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
GVD ik een kloon, kijk wanneer ik geregged ben dan![]()
Je hebt te weinig posts om te oordelen over mij en een huilie te noemen.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:45 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
GVD ik een kloon, kijk wanneer ik geregged ben dan![]()
Duh.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Van Zwansch.
Jouw muziek is ook echt leuk
Barry White! Daar heb ik nog niks van...quote:Op maandag 11 juli 2005 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
dan word het tijd voor barry white.. sam and dave ... sly and the family stone
oi ! ik noemde nog 2 anderen !!!!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Barry White! Daar heb ik nog niks van...
* Shirley gaat zoeken....
PP, das vast niet je volledige naam.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:39 schreef Cynic het volgende:
PP: 18-01-1981
Sander Wesselsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
PP, das vast niet je volledige naam.
Ik zal het haar morgenvroeg vragen door te sturen. Moet hetzelfde zijn als op je paspoort ofzo zeker?quote:
Negeer me maar, pisnicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
denk het wel.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd de enige werkende GPD-er was...
PP is inmiddels geen PD-er meer...
zo hé, van 1 tot 9 augustus werken!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]de melkfabriek ruik ik al weer
1aug begin ik met warken
en van 17aug tot 7 sept ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zo hé, van 1 tot 9 augustus werken!
en?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik zal het haar morgenvroeg vragen door te sturen. Moet hetzelfde zijn als op je paspoort ofzo zeker?
Reeds.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Immer!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Anders bedenk je zelf een spelletje!![]()
done!quote:
*rekt de vroegtequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
done!
(morgenvroeg is ook een rekbaar begrip)
Ja en??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
BB wakker worden! Ze gaan aan de laatste klim beginnen!
hihi wij luisteren tour radio in het labquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:33 schreef Zwansen het volgende:
BB wakker worden! Ze gaan aan de laatste klim beginnen!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi wij luisteren tour radio in het lab
pfff internet ouderwets medium man !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]ik doe gewoon www.letour.fr openhouden...
Echt niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
pfff internet ouderwets medium man !
Blasfemie! Een echte tourliefhebber vindt dat geweldig!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Echt niet...
radio tour sucks met al die takkeherrie ertussendoor
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
done!
(morgenvroeg is ook een rekbaar begrip)
Welnee, ik weet nu ook wat er gebeurd en ik hoef niet naar takkeherrie luisteren...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blasfemie! Een echte tourliefhebber vindt dat geweldig!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Scooter Adoratietopic
potentieel leuk topic om met een "bepaalde kloon" in te reageren!
gele_kangaroe iddquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:49 schreef SuperWeber het volgende:
Geweldige kloon btw...
Een ban tijdens de Tour is nooit grappig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin in iets. Rellen ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Nouk het volgende:
Moet je binnenkomen met : Wat een kankerzooi hier.
Heb je het zo voor elkaar!
Ach joh, kun je meer voor de tv hangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een ban tijdens de Tour is nooit grappig.
Waarom mollen jullie niks, waarom mollen jullie niks !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin in iets. Rellen ofzo.
Komt me vaag bekend voor die nick. Ach, bijna al die gasten hier zijn gewoon ontiegelijke losers!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Tranceptor pas een idioot.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor die nick. Ach, bijna al die gasten hier zijn gewoon ontiegelijke losers!
Ach, die is al dood. Nu al die losers hier nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind Adolf Hitler pas een idioot.
Idd. Als dat ff zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, die is al dood. Nu al die losers hier nog.
ik zag nog een leuke cartoon op de kunstacademiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind Adolf Hitler pas een idioot.
Die moet gewoon es goed duidelijk gemaakt worden dat ie niet interessant genoeg is voor de normaal ontwikkelde mens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Nouk het volgende:
Ja dat is met hem zo. Hij is echt teringlelijk, echt een debiel, denkt ie dat iedereen hem wil. Hij leeft echt met een bord voor z'n kop.
haha ja en dan noemen ze mijn vriendin lelijk zonder dat ze een foto hebben gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Shirley het volgende:
Denken allemaal dat ze heel wat zijn, dat ze elk wijf kunnen versieren... Hoe halen ze het in hun hoofd.
Wie doet dat???? DOOD MOETEN ZE!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ja en dan noemen ze mijn vriendin lelijk zonder dat ze een foto hebben gezien
onze vriend tranceptorquote:
Jouw vriendin is leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ja en dan noemen ze mijn vriendin lelijk zonder dat ze een foto hebben gezien
Ja maar dan moeten we wel ff m.u.v Zwans erbij zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Shirley het volgende:
Nouk, zullen we een algemeen topic openen over de gemiddelde Fok! man?
en waikiki_wimquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we wel ff m.u.v Zwans erbij zetten.
Nouk, ik hou van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel een paar uitzonderingen, ga ze niet allemaal neerzetten, als ze slim genoeg zijn weten ze dat zelf wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel een paar uitzonderingen, ga ze niet allemaal neerzetten, als ze slim genoeg zijn weten ze dat zelf wel.
mijn naam is haas, ik weet van niksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel een paar uitzonderingen, ga ze niet allemaal neerzetten, als ze slim genoeg zijn weten ze dat zelf wel.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef Zwansen het volgende:
Everybody cool this is a robbery!
Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of you!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef Zwansen het volgende:
Everybody be cool this is a robbery!
tum te dumquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of you!
Van wie is dat nummer ook alweer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef Nouk het volgende:
MOVEEE BITCH, GET OUT THE WAY!
Ey yo, we gaan naar de club en ik maak me niet druk, want we staan op de gastenlijst. Dus relax..relax..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef Nouk het volgende:
Ik hoop dat je weet wie ik ben, ik ben de D na de m EN!
Ik vind het gewoon te brute muziek. 16 jaar, je leeft op de straat en je bent nu al een mamaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ey yo, we gaan naar de club en ik maak me niet druk, want we staan op de gastenlijst. Dus relax..relax..
''Dames willen aan me zitten net alsof ik Jim ben''quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te brute muziek. 16 jaar, je leeft op de straat en je bent nu al een mama
Ik bijna!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Zwansen het volgende:
Hodfr. Al over de 20000 posts, helemaal gemist.
Stuart!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef Zwansen het volgende:
Hodfr. Al over de 20000 posts, helemaal gemist.
Discotheek een in. Vandeweek ik zat. Daar voelde ik en Zo alleen mij !quote:
Had ik het over vuig dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
BS is trouwens de vuige hippie.
Rrrrrrrrrrrrrrrredelijk, ik moet dan ook werken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:08 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Best vroeg, Sway.
Wel een grappig liedje van Coal Chamberquote:
coal chamber dat is lang geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel een grappig liedje van Coal Chamber
toch nog 6 manquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Cynic het volgende:
Haha, zo druk was het dus afgelopen zaterdag toen we op parkhof speelden
[afbeelding]
Ja, dit was wel het meest waardeloze optreden ooit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Elleboog aan linkerkant! 7.
Nogal ja !quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Cynic het volgende:
Mij kaartjes zijn (als het goed is) gisteren verstuurd....Ben benieuwd. Beetje wazige organisatie hoor...
lekker druk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Cynic het volgende:
Haha, zo druk was het dus afgelopen zaterdag toen we op parkhof speelden
[afbeelding]
Hihi ik don quichote .. maffe ridderquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Cynic het volgende:
Ben de biografie van Marilyn Manson aan het lezen, ook een aanrader
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
dan had je beter op puntpop kunnen staan
hehequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....
In dat geval moet je toch blij zijn dat het niet zo druk was...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....
whehe, daar zeg je wat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval moet je toch blij zijn dat het niet zo druk was...
Dankzij jouw MSN naam heb ik Botero in mijn tourteam gemikt... Dus laat ie het niet flikken om geen punten voor me te pakkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Het wordt weer leuk vandaag. Ik hoop Botero maar zal wel weer tussen Rasmussen, Valverde en Lance gaan...
Jep I know tot nu toe viel ie me tegen... Evenals Mayo en Belokiquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Zwansen het volgende:
Botero rijdt nu op kop. Hij zal wel bij de 1e 20 eindigen vandaag denk ik.
Die Leipheimer is ook een dikke aap, eerst bij Rabo niet kunnen fietsen, gaat ie naar een ander team blijkt dat ineens wel te kunnen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Mayo? Beloki? Wat moet je ook met die lui in je team... Had dan Leipheimer gekozen ofzo.
Die heb ik dan wel, maar die heeft zichzelf ook al bewezen in de tour van vorig jaar...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat doen er wel meer, Mc Ewen bijvoorbeeld.
Nou! Ik leef ook mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef Nouk het volgende:
Oh. De spanning is echt bijna niet meer te houden zeg.
Geef em via MSN, dan upload ik em voor je.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:52 schreef Nouk het volgende:
Waarzo kan je een plaatje uploaden dezer dagen? Kan je m'n nieuwe zonnebril zien.
Ja, zonnebrillen zijn vrouwelijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Nouk het volgende:
Het gaat om m'n zonnebril he!
Ja echt he! Precies die vette rooie clown,maar dan dunner.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Nouk het volgende:
Je zonnebril is echt kewl! Waar je voor de rest in deze pose op lijkt is wat minder!
Wehehe echt leuk dat model.
En veel knapper en toffer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja echt he! Precies die vette rooie clown,maar dan dunner.Ik vind het een JK bril.
Ik ook...laatste muziek op de mp3 zetten en dan lekker in het zonnetje met de roddelblaadjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mijne 6! Dure bedoening zeg.
Ik ga ff naar buiten, tot later
ik heb sziget kaartjes .. 2 stuksquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:00 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een mega zonnebril!
[afbeelding]
Let alleen niet op dat hoofd wat erachter zit.
hihi armpjes en een monitorquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:00 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een mega zonnebril!
[afbeelding]
Let alleen niet op dat hoofd wat erachter zit.
en mooie schoenenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Shirley het volgende:
Wielrenners zijn niet lekker trouwens. Heb je die gasten van het Nederlands elftal onder de 20 gezien? Daar zitten best snoepjes tussen hoor!Alleen zo jong...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |