Nou! Ik leef ook mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef Nouk het volgende:
Oh. De spanning is echt bijna niet meer te houden zeg.
Geef em via MSN, dan upload ik em voor je.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:52 schreef Nouk het volgende:
Waarzo kan je een plaatje uploaden dezer dagen? Kan je m'n nieuwe zonnebril zien.
Ja, zonnebrillen zijn vrouwelijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Nouk het volgende:
Het gaat om m'n zonnebril he!
Ja echt he! Precies die vette rooie clown,maar dan dunner.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Nouk het volgende:
Je zonnebril is echt kewl! Waar je voor de rest in deze pose op lijkt is wat minder!
Wehehe echt leuk dat model.
En veel knapper en toffer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja echt he! Precies die vette rooie clown,maar dan dunner.Ik vind het een JK bril.
Ik ook...laatste muziek op de mp3 zetten en dan lekker in het zonnetje met de roddelblaadjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mijne 6! Dure bedoening zeg.
Ik ga ff naar buiten, tot later
ik heb sziget kaartjes .. 2 stuksquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:00 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een mega zonnebril!
[afbeelding]
Let alleen niet op dat hoofd wat erachter zit.
hihi armpjes en een monitorquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:00 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een mega zonnebril!
[afbeelding]
Let alleen niet op dat hoofd wat erachter zit.
en mooie schoenenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Shirley het volgende:
Wielrenners zijn niet lekker trouwens. Heb je die gasten van het Nederlands elftal onder de 20 gezien? Daar zitten best snoepjes tussen hoor!Alleen zo jong...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |