lekker druk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Cynic het volgende:
Haha, zo druk was het dus afgelopen zaterdag toen we op parkhof speelden
[afbeelding]
Hihi ik don quichote .. maffe ridderquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Cynic het volgende:
Ben de biografie van Marilyn Manson aan het lezen, ook een aanrader
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
dan had je beter op puntpop kunnen staan
hehequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....
In dat geval moet je toch blij zijn dat het niet zo druk was...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....
whehe, daar zeg je wat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval moet je toch blij zijn dat het niet zo druk was...
Dankzij jouw MSN naam heb ik Botero in mijn tourteam gemikt... Dus laat ie het niet flikken om geen punten voor me te pakkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Het wordt weer leuk vandaag. Ik hoop Botero maar zal wel weer tussen Rasmussen, Valverde en Lance gaan...
Jep I know tot nu toe viel ie me tegen... Evenals Mayo en Belokiquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Zwansen het volgende:
Botero rijdt nu op kop. Hij zal wel bij de 1e 20 eindigen vandaag denk ik.
Die Leipheimer is ook een dikke aap, eerst bij Rabo niet kunnen fietsen, gaat ie naar een ander team blijkt dat ineens wel te kunnen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Mayo? Beloki? Wat moet je ook met die lui in je team... Had dan Leipheimer gekozen ofzo.
Die heb ik dan wel, maar die heeft zichzelf ook al bewezen in de tour van vorig jaar...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat doen er wel meer, Mc Ewen bijvoorbeeld.
Nou! Ik leef ook mee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef Nouk het volgende:
Oh. De spanning is echt bijna niet meer te houden zeg.
Geef em via MSN, dan upload ik em voor je.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:52 schreef Nouk het volgende:
Waarzo kan je een plaatje uploaden dezer dagen? Kan je m'n nieuwe zonnebril zien.
Ja, zonnebrillen zijn vrouwelijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Nouk het volgende:
Het gaat om m'n zonnebril he!
Ja echt he! Precies die vette rooie clown,maar dan dunner.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Nouk het volgende:
Je zonnebril is echt kewl! Waar je voor de rest in deze pose op lijkt is wat minder!
Wehehe echt leuk dat model.
En veel knapper en toffer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja echt he! Precies die vette rooie clown,maar dan dunner.Ik vind het een JK bril.
Ik ook...laatste muziek op de mp3 zetten en dan lekker in het zonnetje met de roddelblaadjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mijne 6! Dure bedoening zeg.
Ik ga ff naar buiten, tot later
ik heb sziget kaartjes .. 2 stuksquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:00 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een mega zonnebril!
[afbeelding]
Let alleen niet op dat hoofd wat erachter zit.
hihi armpjes en een monitorquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:00 schreef Shirley het volgende:
Ik heb ook een mega zonnebril!
[afbeelding]
Let alleen niet op dat hoofd wat erachter zit.
en mooie schoenenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Shirley het volgende:
Wielrenners zijn niet lekker trouwens. Heb je die gasten van het Nederlands elftal onder de 20 gezien? Daar zitten best snoepjes tussen hoor!Alleen zo jong...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |