Wel een grappig liedje van Coal Chamberquote:
coal chamber dat is lang geledenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wel een grappig liedje van Coal Chamber
toch nog 6 manquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Cynic het volgende:
Haha, zo druk was het dus afgelopen zaterdag toen we op parkhof speelden
[afbeelding]
Ja, dit was wel het meest waardeloze optreden ooit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Elleboog aan linkerkant! 7.
Nogal ja !quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:17 schreef Cynic het volgende:
Mij kaartjes zijn (als het goed is) gisteren verstuurd....Ben benieuwd. Beetje wazige organisatie hoor...
lekker druk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Cynic het volgende:
Haha, zo druk was het dus afgelopen zaterdag toen we op parkhof speelden
[afbeelding]
Hihi ik don quichote .. maffe ridderquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:29 schreef Cynic het volgende:
Ben de biografie van Marilyn Manson aan het lezen, ook een aanrader
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
dan had je beter op puntpop kunnen staan
hehequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....
In dat geval moet je toch blij zijn dat het niet zo druk was...quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, het werd later dus wel drukker (waren de eerste band) maar toen was het nog steeds een waardeloos festival. Man, wat een geluid....
whehe, daar zeg je wat!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
In dat geval moet je toch blij zijn dat het niet zo druk was...
Dankzij jouw MSN naam heb ik Botero in mijn tourteam gemikt... Dus laat ie het niet flikken om geen punten voor me te pakkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Het wordt weer leuk vandaag. Ik hoop Botero maar zal wel weer tussen Rasmussen, Valverde en Lance gaan...
Jep I know tot nu toe viel ie me tegen... Evenals Mayo en Belokiquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Zwansen het volgende:
Botero rijdt nu op kop. Hij zal wel bij de 1e 20 eindigen vandaag denk ik.
Die Leipheimer is ook een dikke aap, eerst bij Rabo niet kunnen fietsen, gaat ie naar een ander team blijkt dat ineens wel te kunnen...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:40 schreef Zwansen het volgende:
Mayo? Beloki? Wat moet je ook met die lui in je team... Had dan Leipheimer gekozen ofzo.
Die heb ik dan wel, maar die heeft zichzelf ook al bewezen in de tour van vorig jaar...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat doen er wel meer, Mc Ewen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |