Een ban tijdens de Tour is nooit grappig.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin in iets. Rellen ofzo.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Nouk het volgende:
Moet je binnenkomen met : Wat een kankerzooi hier.
Heb je het zo voor elkaar!
Ach joh, kun je meer voor de tv hangen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een ban tijdens de Tour is nooit grappig.
Waarom mollen jullie niks, waarom mollen jullie niks !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik heb zin in iets. Rellen ofzo.
Komt me vaag bekend voor die nick. Ach, bijna al die gasten hier zijn gewoon ontiegelijke losers!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef Nouk het volgende:
Ik vind Tranceptor pas een idioot.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor die nick. Ach, bijna al die gasten hier zijn gewoon ontiegelijke losers!
Ach, die is al dood. Nu al die losers hier nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind Adolf Hitler pas een idioot.
Idd. Als dat ff zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, die is al dood. Nu al die losers hier nog.
ik zag nog een leuke cartoon op de kunstacademiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind Adolf Hitler pas een idioot.
Die moet gewoon es goed duidelijk gemaakt worden dat ie niet interessant genoeg is voor de normaal ontwikkelde mens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Nouk het volgende:
Ja dat is met hem zo. Hij is echt teringlelijk, echt een debiel, denkt ie dat iedereen hem wil. Hij leeft echt met een bord voor z'n kop.
haha ja en dan noemen ze mijn vriendin lelijk zonder dat ze een foto hebben gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef Shirley het volgende:
Denken allemaal dat ze heel wat zijn, dat ze elk wijf kunnen versieren... Hoe halen ze het in hun hoofd.
Wie doet dat???? DOOD MOETEN ZE!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ja en dan noemen ze mijn vriendin lelijk zonder dat ze een foto hebben gezien
onze vriend tranceptorquote:
Jouw vriendin is leukquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ja en dan noemen ze mijn vriendin lelijk zonder dat ze een foto hebben gezien
Ja maar dan moeten we wel ff m.u.v Zwans erbij zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef Shirley het volgende:
Nouk, zullen we een algemeen topic openen over de gemiddelde Fok! man?
en waikiki_wimquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten we wel ff m.u.v Zwans erbij zetten.
Nouk, ik hou van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel een paar uitzonderingen, ga ze niet allemaal neerzetten, als ze slim genoeg zijn weten ze dat zelf wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel een paar uitzonderingen, ga ze niet allemaal neerzetten, als ze slim genoeg zijn weten ze dat zelf wel.
mijn naam is haas, ik weet van niksquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel een paar uitzonderingen, ga ze niet allemaal neerzetten, als ze slim genoeg zijn weten ze dat zelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |