gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoe kom je daar nu bij..?
Glaasje water dan maar ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Mijn buik is nog aan het naklotsen van al dat bier.
Hoe lang duurt dat? Een paar uurtjes?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Hoiquote:
ach het houd je bezigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
Ik ben onschuldig!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje hyper Noca?![]()
Pssssssssst Clau .... wat heb je in zijn bier gestopt?
* Eilanden checkt fotoboekquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Stelt niks voor hoor, kun je zien hoe kansloos ik bezig wasquote:
Heb zowat de hele dag in bed gelegen met me griep, zit nu relaxed naar Sensation te luisteren.quote:
Sloppel!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Neuh, er is niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?
Dat kan ik als fotoboek-mod gelukkig anoniem doen.
Nee inderdaad, die kende ik allemaal al.quote:
Slapie! Slapie!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Sjeeessss wat ben jij een lekker wijf!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop het echt wel! Woei wat een lekkertje!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pssssssst Noca .. ze heeft al een vriend, maar volgens mij maak jij nog wel een kansje
Ik ben er eigenlijk wel zeker vanquote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik hoop het echt wel! Woei wat een lekkertje!
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel zeker vanHaar huidige vriend die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje geloof ik
Hools Poll: Is Noca:quote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef clauwheee het volgende:
*Proest* My man zit hier naast me met z'n koptelefoon op en gek te doen inderdaad. Eilandje ik weet het niet, hij is een beetje hyper
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hools Poll: Is Noca:
a) Hyper
b) Gek>> op mij
![]()
c) Geil Zou het?
d) Stoned
e) Dronken Neuh..
f) Alle bovenstaande
Ik ga voor f
Ik heb 'em nog geprobeerd tegen te houden Nocaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef Noca het volgende:
Zeg, wat gebeurt hier!
Zit een of andere idioot mn vriendin te versieren!
Volgende keer schop je hem er maar uit!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog geprobeerd tegen te houden Noca![]()
![]()
Ik heb er niet zoveel verstand van maar hij zag er wel goed uit voor een jongen...ook erg breed enzo! Om bang van te worden!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend zag 'ie er nou ook weer niet uit
a) altijdquote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hools Poll: Is Noca:
a) Hyper
b) Gek
c) Geil
d) Stoned
e) Dronken
f) Alle bovenstaande
Ik ga voor f
Mwoah .... het is duidelijk dat je in het hoge noorden niet zo veel gewend bent ... ik vond het eerder een lulletje....quote:Op zondag 10 juli 2005 00:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van maar hij zag er wel goed uit voor een jongen...ook erg breed enzo! Om bang van te worden!
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mwoah .... het is duidelijk dat je in het hoge noorden niet zo veel gewend bent ... ik vond het eerder een lulletje....
![]()
![]()
![]()
Slaap en droom lekker Eilandje!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed en geeft de dames hier een nachtzoen en Noca eeeeeeehhhh ach what the heck een nachtzoen op zijn voorhoofd!
Slaapzzzzzzzzzzzzzze!
Oeh geil!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed en geeft de dames hier een nachtzoen en Noca eeeeeeehhhh ach what the heck een nachtzoen op zijn voorhoofd!
Slaapzzzzzzzzzzzzzze!
Bluezzzzquote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dag ailantje.
Next time wil ik niet meer genegeerd worden hier
Loop toch niet zo te zeuren Bloesie! Ik zei toch dameS..... of voel je je dan niet aangesproken?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dag ailantje.
Next time wil ik niet meer genegeerd worden hier
Ik zatquote:Op zondag 10 juli 2005 00:56 schreef Eilanden het volgende:
Loop toch niet zo te zeuren Bloesie! Ik zei toch dameS..... of voel je je dan niet aangesproken?![]()
Eilanden is multi inzetbaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:58 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Eilanden slaapt al
Wil ik dat weten? Ik zal es kijken, op die vriendinnenHoolsmeet..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ask my girlfriend
Slaaaaaaaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
Dan komen Carmen en Maudje ookquote:Op zondag 10 juli 2005 01:01 schreef clauwheee het volgende:
Wil ik dat weten? Ik zal es kijken, op die vriendinnenHoolsmeet..
Volgens mij ziet die hoog en droog op een roze wolkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Is Bjoor alweer een keer gesignaleerd?
Of staat ie nog beschuiten te smeren in de keuken?
Ik zit van Sensation Black te genieten.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee tongie, wij vinden het ook echt leuk hoor in het Tros topic
Ga op bedje nu, trusten!
Dat komt over een paar uur pasquote:Op zondag 10 juli 2005 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Tong, hoe ging het pissen?
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
En dillema straks:
Schotse Open (golf) op de BBC, F1 op SBS6 en de Tour met de eerste echte bergen?
Wordt dus weer een zap-dagje.
En smullen voor een sportfanaat als ik.
makkie joh Arne Jansen in de kermistentquote:Op zondag 10 juli 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
En dillema straks:
Schotse Open (golf) op de BBC, F1 op SBS6 en de Tour met de eerste echte bergen?
Wordt dus weer een zap-dagje.
En smullen voor een sportfanaat als ik.
slaap lekker tongquote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal, ik zat in dienst op kamers met een jonge uit Twente die fan was van Arne Jansen.Tong gaat slapen dromend van meisjes met rode haren. Of een mooie tastoo
Tusten Golfert Pascal Darkshine en bluezzie
Trusteh Tong.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal, ik zat in dienst op kamers met een jonge uit Twente die fan was van Arne Jansen.Tong gaat slapen dromend van meisjes met rode haren. Of een mooie tastoo
Tusten Golfert Pascal Darkshine en bluezzie
Hey, Eendje.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:post k voor t laatst in deel 808, zijn we al in 811.......
met zo'n ranzige naar, vreselijk dat Palmbier
maargoed na gisteravond verjaardag in Eindhoven en vanavond slagingsfeestje en nog een beetje werken tussen door eindelijk weer aan een computer te vindenk krijg bijna een siociaal leven
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
nee maak jullie geen zogen k ben er weermaar k moest vanmiddag ook al voor cadeaus op stap en daarna een uurtje in slaap gevallen........ ergens vond k best wel jammer dat k nie ff online kon komen....... dat klinkt wel een beetje verslaafd.....
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:01 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat zich in zijn mandje even voorbereiden op top-sportzondagje.
Oh ok, ff gedachtquote:Op zondag 10 juli 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
denken we allemaal nog ff aan MrDoegewoon, die staat nu uit zn dak te gaan inde Arena
Vommekequote:Op zondag 10 juli 2005 03:09 schreef Vom het volgende:
Ik heb de pc wweeer deens aangezet. Ben te lam booor woorden . Die maaat vqn mij had ineeens eeen beeertender :w
Ik kwijl ovwe mijn toetsen bord
en ik een nieuwe sigquote:Op zondag 10 juli 2005 03:11 schreef Vom het volgende:
ik heb de hissssssssssssssk : * )
ojeeee lekker naakt zonnen zeker weer?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ok, ff gedacht
* Bluezz gaat zo lekker richting holletje, morgen uitslapen en iets leuks bedenken voor buiten
Lekker weer enzo
aha, nouja zonnen schijnt ook met kleren aan te kunnenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat, het bluezzekind zal wel meegaan
Ja, hallo, ik ben ook wel eens op vakantie geweest hoor, en op andere stranden gelegenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
aha, nouja zonnen schijnt ook met kleren aan te kunnen
lukt je tyt niet meerquote:Op zondag 10 juli 2005 03:15 schreef Vom het volgende:
hrreert lukty tytt niet meer
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben ook wel eens op vakantie geweest hoor, en op andere stranden gelegen
Het lekkere naaktzonnen op ons strandje doen we alleen maar saampjes.
Maar mss wordt het wel iets anders dan zonnen
Trijd voor beeetje jquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:25 schreef Vom het volgende:
VoreG waaaar ben je zakkls ik jeno odifg heb ? : ??/
Ik heb je nog gezienquote:Op zondag 10 juli 2005 11:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben al meer dan 27 uur wakker maar kan niet slapen
Heb wel een paar keer een camera voor m'n neus en over m'n hoofd gehad. En 1x kwam dat ding van boven op me afquote:Op zondag 10 juli 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb je nog gezien
nou ja.... niet echtmaar de livestream werd uitgezonden... het zag er gaaf uit!! en er werd goed gedraait!!
En nu tijd voor koffie
Er zit een bandje in vanwege de drukte, gelukkig heeft alleen snt hier last vanquote:Op zondag 10 juli 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen![]()
ZO het is echt lekker weer!!
Ik denk dat het een rustige dag wordt voor F1bas
Morguh!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Mogguh!
Rondje op kosten van de meisjes met rode haren dan Pascal.
Arne Jansen zegt genoeg toch ?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Morguh!
MM, ligt het nou aan mij of is er wat verkeerd aan jouw zin?
* Eilanden snapt 'em niet helemaal![]()
Er zou een komma tussen dan en Pascal kunnen, verder is ie goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Morguh!
MM, ligt het nou aan mij of is er wat verkeerd aan jouw zin?
* Eilanden snapt 'em niet helemaal![]()
doe maar nietquote:Op zondag 10 juli 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er zou een komma tussen dan en Pascal kunnen, verder is ie goed.
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er zit een bandje in vanwege de drukte, gelukkig heeft alleen snt hier last van![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 10 juli 2005 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie dag vandaag...
Straks even een huisje gaan bezichtigen, daarna even werken en om 18.00 richting Goes waar Di-RectGuus Meeuwis
en Bløf
optreden
Ondertussen natuurlijk heeeeeeeel veel sport kijken
Zeg hoe kan je die beluisteren ?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://radio.100bit.info:8000/listen.pls
* MrDoegewoon opnieuw begint
Winampquote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg hoe kan je die beluisteren ?
Winamp nu is The Prophet bezig, ging ineens hardcore draaienquote:
oke.. die heb ik dus nietquote:
Dat is van oorsprong dan ook een hardcore DJquote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Winamp nu is The Prophet bezig, ging ineens hardcore draaien
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Winamp nu is The Prophet bezig, ging ineens hardcore draaien
Echt joh?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is van oorsprong dan ook een hardcore DJ
Ga ik even uploaden nu, krijg als het goed is betere en op ID-T.com staan er al een paarquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Eilanden het volgende:
Nou ja, wat het ook is.... er is niets mis met rode haren![]()
Mooi album hebben ze daar van gemaakt ja, Bløf Doet Maar...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik ze live zag was tijdens een Marlboro Flashback hier in Utrecht in Stairway to heaven waar ze de songs van Doe Maar speelden en live zijn ze errug goed!
Ik ga zo ff kijken...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga ik even uploaden nu, krijg als het goed is betere en op ID-T.com staan er al een paar
quote:
Dat kan wel, maar dan ga je ze vergelijken met Pascal. En dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
mm, moet toch gewoon rodere haren zijn
Of bestaat dat niet
Idd, best jammer van Thrillseeker zijn er imo maar 2 goede het orgineel en de stunned guys 2004(?) remix geloof ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoor daar steeds meer versies van op die zondagavond hardcore avond hierzo...
Net als dat er 380 verschillende Thrillseekah en Six Million Ways To Die uitvoeringen zijn...
hij's volquote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://radio.100bit.info:8000/listen.pls
* MrDoegewoon opnieuw begint
Same here.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:15 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik zit ook weer klaar voor de tour en F1
Dat is idd wel zonde, maar jah.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb die stream maar uitgezet, om de 30 seconden een SLAM FM jingle begin ik wel een bietje beu te raken...
En de eerste is al gevallen....quote:
Uiteraardquote:Op zondag 10 juli 2005 12:17 schreef methodmich het volgende:
Sandman al over Makanaky gelezen trouwens?
Mooi is dat hequote:Op zondag 10 juli 2005 12:20 schreef DarkShine het volgende:
De eerste aanval in de tour is al begonnen, oa. met Rasmussen en Voigt.
Doeiquote:Op zondag 10 juli 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
Claude was Jean-Claude Pagal. Ook een held.
Maar goed, ben weg!Prettige Touretappe allen!
Over 3 jaar zien we wel weer.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:42 schreef DarkShine het volgende:
Sonkaya geeft ook een rondje na zijn contract bij Porto.
Volgens mij was het warm daarquote:
Geen idee, ze stonden voor de dominator vlag en ik ging perongelijk naar beneden met de camquote:Op zondag 10 juli 2005 13:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de voorkant was niet om aan te zien zeker
Altijd voor mijn mede Hoolsquote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef VoreG het volgende:
oeh lekker dank je
Lekker hequote:Op zondag 10 juli 2005 13:25 schreef Eilanden het volgende:
Heb je nu lekker de tijd om de Tour en F1 te kijken!
Neejquote:
Nog wezen kijken bij de A Numankade?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
O ja de F1 is er ook nog!
gooi er trouwens nog maar een panadol bij
Morgen hebben we afgesproken met de makelaars, dan maak ik een tour door utreg en omstrekenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog wezen kijken bij de A Numankade?
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej
Ben zo fris als een nog wat. Red-Bull en bier is nog niet uitgewerkt geloof ik want ik voer de meeste kansloze msn gesprekken
.
Trouwens de kale van Deepack ging drummen aan het begin van hun set![]()
Welk nummer op de Numankade? Ik rij vanavond over de Numankade om naar mijn ouders te gaan... kan ik het gelijk effe checkenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Morgen hebben we afgesproken met de makelaars, dan maak ik een tour door utreg en omstreken.
Maar mijn voorkeur gaat erg uit naar die studio's of op de numankade of op de weteringstraat. Maar ik heb ze dan nog niet van dichtbij gezien
Mee zitten genieten?quote:
Pfff weet ik niet even opzoekenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk nummer op de Numankade? Ik rij vanavond over de Numankade om naar mijn ouders te gaan... kan ik het gelijk effe checken
Yupquote:Op zondag 10 juli 2005 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Oh en voreg, bedoel je de mgr. vd weteringstraat???
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:38 schreef Noca het volgende:
Mijn god, wat is het warm!
Straks ergens heen waar we in de tuin kunnen zitten....maar dan zit ik waarschijnlijk toch binnen de tour te kijken
Ik zal je vanavond wel laten weten wat ik ervan vindquote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pfff weet ik niet even opzoeken![]()
Ah gevonden, nummer 17. Die is wel stukken kleiner dan die op de wetering
quote:
128quote:Op zondag 10 juli 2005 13:42 schreef Eilanden het volgende:
En welk nummer op de Wetering?
* Eilanden kent de beide buurten behoorlijk goed
De persoon met wie ik mee was geloof ik als het geluk isquote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd....
iemand toevallig een stream opgenomen
vriendquote:Op zondag 10 juli 2005 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De persoon met wie ik mee was geloof ik als het geluk is. En ik heb de meeste sets al binnen
Ik zal kijken of ik wat kan regelenquote:
Thnxquote:Op zondag 10 juli 2005 13:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik wat kan regelen
Bij mij gaat de Tour voor.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit trouwens de hele tijd te switchen tussen F1 en Wielrennen....
Zware dag vandaag
beide eigenljk wel....quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mee zitten genieten?
Die camera kwam nog een keer van boven op me af
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit trouwens de hele tijd te switchen tussen F1 en Wielrennen....
Zware dag vandaag
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]weer vergeten te wisselen in mn F1 ploeg
en ben genaaid voor mn tourploeg, igor
Jep die met die zwarte kledingquote:
oooooo ik dacht al... maar dat was jij dus...quote:
de koelkast schijnt nog weleens eten in zich te hebben, smakelijk alvastquote:Op zondag 10 juli 2005 13:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom ben ik nog wakker:')
ff eten zoeken
dus je luistert nu muziek en volgt de F1 en t wielrennen?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef appelsientje het volgende:
Outblast is nu bezig op de stream.... lekker hoor
Wel zelfde begin als Promo (ongeveer dan) maar boeien. Jullie kennen vast die opgevoerde smiley van me nog wel? Zo stond ik serieus ook een paar keer vanachtquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef appelsientje het volgende:
Outblast is nu bezig op de stream.... lekker hoor
* MrDoegewoon banaan gevindquote:Op zondag 10 juli 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de koelkast schijnt nog weleens eten in zich te hebben, smakelijk alvast
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wel zelfde begin als Promo (ongeveer dan) maar boeien. Jullie kennen vast die opgevoerde smiley van me nog wel? Zo stond ik serieus ook een paar keer vanacht
euh jaquote:Op zondag 10 juli 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus je luistert nu muziek en volgt de F1 en t wielrennen?
Nog gezond bezig ookquote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon banaan gevind
Vananochtend op Utrecht CS nog een bak met aarbeien gekocht
k eet standaard een lekker saucijzenbroodje bij terugkomst van een feestquote:Op zondag 10 juli 2005 14:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon banaan gevind
Vananochtend op Utrecht CS nog een bak met aarbeien gekocht
Wat jij zegtquote:Op zondag 10 juli 2005 14:02 schreef DarkShine het volgende:
PCTV kaart gaat nu aan op de tour, me tv staat aan op de F1.![]()
Gebakken ei met kaas en spekquote:Op zondag 10 juli 2005 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k eet standaard een lekker saucijzenbroodje bij terugkomst van een feest
Maak je ploeg eens bekend bij het wielrennen.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]weer vergeten te wisselen in mn F1 ploeg
en ben genaaid voor mn tourploeg, igor
Veel plezier in de tuin dan maarquote:
vertelquote:
dat hebben ze meestal niet op NS stationsquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maak je ploeg eens bekend bij het wielrennen.
* MrDoegewoon set heeft en op heeft staan. Echt op een gegeven moment wist ik ff niet meer hoe ik het had. Ik wou door maar lichaam zei "Laat het plz snel afgelopen zijn"quote:Op zondag 10 juli 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
Outblast is echt lekker bezig![]()
bass ff opvoeren
Montoya van 3e naar 1e plek, en meteen een SC carquote:
Nee ik eet het ook als ik thuis komquote:dat hebben ze meestal niet op NS stations
[..]
quote:
nieuwsgierig?
Dat wil ik wel geloven jaquote:Op zondag 10 juli 2005 14:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
* MrDoegewoon set heeft en op heeft staan. Echt op een gegeven moment wist ik ff niet meer hoe ik het had. Ik wou door maar lichaam zei "Laat het plz snel afgelopen zijn"
Trouwens kippen vel als die hele ArenA mee brult tijdens Army of Hardcore![]()
Montoyaquote:Op zondag 10 juli 2005 14:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Montoya van 3e naar 1e plek, en meteen een SC car
[..]
quote:Nee ik eet het ook als ik thuis kom
[..]
quote:
Yupquote:Op zondag 10 juli 2005 14:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] pringels gevonden heeft[/me]
Trouwens het wordt steeds achterlijker met de horeca op feesten
Bier a ¤ 2,50 per beker
Wil ik een broodje kroket halen dan moet je persee een menu (Dus friet erbij nemen) zowel de friet als broodje waren nou niet echt oke. Maaaaaar de eigen catering van de ArenA had pizza's dus kwam later wel weer goed
[me=MrDoegewoon stream weer even aan, ff cheken of ze hier wel doorgaan tot het eind.
Thrillseeker nu
thuis eten..... dat kun je gewoon niet maken, schande!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat is er mis met thuis eten??
en ik ben ook geen fan van Montoya... maar goed het zag er wel leuk uit
dat mag maar k hou m nog ff geheim, k ga trouwens wel dalen want mijn voorwerk door een klimmer erin te zetten is slecht utigepakt, Igor is afgestapt :quote:
Mijn voorwerk is ietsje beter uitgepakt. Voor Igor gaan is niet echt slim.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
thuis eten..... dat kun je gewoon niet maken, schande!
[..]
dat mag maar k hou m nog ff geheim, k ga trouwens wel dalen want mijn voorwerk door een klimmer erin te zetten is slecht utigepakt, Igor is afgestapt :
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef Bluezz het volgende:
mgr. vd wetering straat is een gezellig straatje, dichtbij uitvalswegen (berekuil) en bijna midden in het centrum
Mooi gelegen achter drukke winkelstraat, en ook nabij singels
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
thuis eten..... dat kun je gewoon niet maken, schande!
[..]
Sientje moet hem net voorbij hebben horen komenquote:
Igor was voor de Tour verschrikkelijk goed, t was mijn gokje voor een underdogquote:Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn voorwerk is ietsje beter uitgepakt. Voor Igor gaan is niet echt slim.
jij komt zeker uit Ermelo?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar maar... dat doe ik alleen als ik van de grote feesten thuis kom..
Op een normale uitgaansavond eten we bij de shoarma
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sientje moet hem net voorbij hebben horen komen
quote:
Laat ik het maar niet over mijn prestaties hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Igor was voor de Tour verschrikkelijk goed, t was mijn gokje voor een underdogmaarja
k zal eens gaan kijken hoe ik ervoor sta heb al dagen niet meer gekeken
[..]
Lionheaad 697quote:Op zondag 10 juli 2005 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat ik het maar niet over mijn prestaties hebben.
Nou ja iemand moet toch onderaan staan... dit keer neem ik de taak op mequote:Op zondag 10 juli 2005 14:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lionheaad 697
rubbereend 695
Suijk 654
mitt 610
9christensen 572
-Vaduz- 530
Da_Sandman 488
methodmich 479
golfer 471
Dos37 448
Bjoro 427
tha_dark 365
VoreG 323
appelsientje 255
moet ik dat nou nog duidelijk maken?quote:
Ik had dat hele gedoe verkeerd begrepen, ik dacht dat je 1 team meost kiezen en die kon dan de hele tour mee zonder wisselen... Ik heb dus ook alleen maar klassementrennersquote:Op zondag 10 juli 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja iemand moet toch onderaan staan... dit keer neem ik de taak op me
Dan komen jouw etappes er straks aan.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had dat hele gedoe verkeerd begrepen, ik dacht dat je 1 team meost kiezen en die kon dan de hele tour mee zonder wisselen... Ik heb dus ook alleen maar klassementrenners
Ja maar ik heb nu al een idioot gatquote:Op zondag 10 juli 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan komen jouw etappes er straks aan.
nog 5 echte bergetappes en voor de rest veel middengebergte en beetje vlakquote:Op zondag 10 juli 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan komen jouw etappes er straks aan.
niet... happen... niet doen... niet happen...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik dat nou nog duidelijk maken?dat zegt opzich al genoeg
![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 10 juli 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had dat hele gedoe verkeerd begrepen, ik dacht dat je 1 team meost kiezen en die kon dan de hele tour mee zonder wisselen... Ik heb dus ook alleen maar klassementrenners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |