Zeg hoe kan je die beluisteren ?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://radio.100bit.info:8000/listen.pls
* MrDoegewoon opnieuw begint
Winampquote:Op zondag 10 juli 2005 12:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg hoe kan je die beluisteren ?
Winamp nu is The Prophet bezig, ging ineens hardcore draaienquote:
oke.. die heb ik dus nietquote:
Dat is van oorsprong dan ook een hardcore DJquote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Winamp nu is The Prophet bezig, ging ineens hardcore draaien
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Winamp nu is The Prophet bezig, ging ineens hardcore draaien
Echt joh?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is van oorsprong dan ook een hardcore DJ
Ga ik even uploaden nu, krijg als het goed is betere en op ID-T.com staan er al een paarquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:04 schreef Eilanden het volgende:
Nou ja, wat het ook is.... er is niets mis met rode haren![]()
Mooi album hebben ze daar van gemaakt ja, Bløf Doet Maar...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik ze live zag was tijdens een Marlboro Flashback hier in Utrecht in Stairway to heaven waar ze de songs van Doe Maar speelden en live zijn ze errug goed!
Ik ga zo ff kijken...quote:Op zondag 10 juli 2005 12:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga ik even uploaden nu, krijg als het goed is betere en op ID-T.com staan er al een paar
quote:
Dat kan wel, maar dan ga je ze vergelijken met Pascal. En dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:
mm, moet toch gewoon rodere haren zijn
Of bestaat dat niet
Idd, best jammer van Thrillseeker zijn er imo maar 2 goede het orgineel en de stunned guys 2004(?) remix geloof ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoor daar steeds meer versies van op die zondagavond hardcore avond hierzo...
Net als dat er 380 verschillende Thrillseekah en Six Million Ways To Die uitvoeringen zijn...
hij's volquote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://radio.100bit.info:8000/listen.pls
* MrDoegewoon opnieuw begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |