Ik heb je nog gezienquote:Op zondag 10 juli 2005 11:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben al meer dan 27 uur wakker maar kan niet slapen
Heb wel een paar keer een camera voor m'n neus en over m'n hoofd gehad. En 1x kwam dat ding van boven op me afquote:Op zondag 10 juli 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb je nog gezien
nou ja.... niet echtmaar de livestream werd uitgezonden... het zag er gaaf uit!! en er werd goed gedraait!!
En nu tijd voor koffie
Er zit een bandje in vanwege de drukte, gelukkig heeft alleen snt hier last vanquote:Op zondag 10 juli 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen![]()
ZO het is echt lekker weer!!
Ik denk dat het een rustige dag wordt voor F1bas
Morguh!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef methodmich het volgende:
Mogguh!
Rondje op kosten van de meisjes met rode haren dan Pascal.
Arne Jansen zegt genoeg toch ?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Morguh!
MM, ligt het nou aan mij of is er wat verkeerd aan jouw zin?
* Eilanden snapt 'em niet helemaal![]()
Er zou een komma tussen dan en Pascal kunnen, verder is ie goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Morguh!
MM, ligt het nou aan mij of is er wat verkeerd aan jouw zin?
* Eilanden snapt 'em niet helemaal![]()
doe maar nietquote:Op zondag 10 juli 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er zou een komma tussen dan en Pascal kunnen, verder is ie goed.
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er zit een bandje in vanwege de drukte, gelukkig heeft alleen snt hier last van![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op zondag 10 juli 2005 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie dag vandaag...
Straks even een huisje gaan bezichtigen, daarna even werken en om 18.00 richting Goes waar Di-RectGuus Meeuwis
en Bløf
optreden
Ondertussen natuurlijk heeeeeeeel veel sport kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |