gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoe kom je daar nu bij..?
Glaasje water dan maar ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Mijn buik is nog aan het naklotsen van al dat bier.
Hoe lang duurt dat? Een paar uurtjes?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Hoiquote:
ach het houd je bezigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
Ik ben onschuldig!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje hyper Noca?![]()
Pssssssssst Clau .... wat heb je in zijn bier gestopt?
* Eilanden checkt fotoboekquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Stelt niks voor hoor, kun je zien hoe kansloos ik bezig wasquote:
Heb zowat de hele dag in bed gelegen met me griep, zit nu relaxed naar Sensation te luisteren.quote:
Sloppel!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Neuh, er is niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?
Dat kan ik als fotoboek-mod gelukkig anoniem doen.
Nee inderdaad, die kende ik allemaal al.quote:
Slapie! Slapie!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Sjeeessss wat ben jij een lekker wijf!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop het echt wel! Woei wat een lekkertje!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pssssssst Noca .. ze heeft al een vriend, maar volgens mij maak jij nog wel een kansje
Ik ben er eigenlijk wel zeker vanquote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik hoop het echt wel! Woei wat een lekkertje!
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel zeker vanHaar huidige vriend die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje geloof ik
Hools Poll: Is Noca:quote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef clauwheee het volgende:
*Proest* My man zit hier naast me met z'n koptelefoon op en gek te doen inderdaad. Eilandje ik weet het niet, hij is een beetje hyper
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hools Poll: Is Noca:
a) Hyper
b) Gek>> op mij
![]()
c) Geil Zou het?
d) Stoned
e) Dronken Neuh..
f) Alle bovenstaande
Ik ga voor f
Ik heb 'em nog geprobeerd tegen te houden Nocaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef Noca het volgende:
Zeg, wat gebeurt hier!
Zit een of andere idioot mn vriendin te versieren!
Volgende keer schop je hem er maar uit!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog geprobeerd tegen te houden Noca![]()
![]()
Ik heb er niet zoveel verstand van maar hij zag er wel goed uit voor een jongen...ook erg breed enzo! Om bang van te worden!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend zag 'ie er nou ook weer niet uit
a) altijdquote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hools Poll: Is Noca:
a) Hyper
b) Gek
c) Geil
d) Stoned
e) Dronken
f) Alle bovenstaande
Ik ga voor f
Mwoah .... het is duidelijk dat je in het hoge noorden niet zo veel gewend bent ... ik vond het eerder een lulletje....quote:Op zondag 10 juli 2005 00:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van maar hij zag er wel goed uit voor een jongen...ook erg breed enzo! Om bang van te worden!
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mwoah .... het is duidelijk dat je in het hoge noorden niet zo veel gewend bent ... ik vond het eerder een lulletje....
![]()
![]()
![]()
Slaap en droom lekker Eilandje!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed en geeft de dames hier een nachtzoen en Noca eeeeeeehhhh ach what the heck een nachtzoen op zijn voorhoofd!
Slaapzzzzzzzzzzzzzze!
Oeh geil!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed en geeft de dames hier een nachtzoen en Noca eeeeeeehhhh ach what the heck een nachtzoen op zijn voorhoofd!
Slaapzzzzzzzzzzzzzze!
Bluezzzzquote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dag ailantje.
Next time wil ik niet meer genegeerd worden hier
Loop toch niet zo te zeuren Bloesie! Ik zei toch dameS..... of voel je je dan niet aangesproken?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dag ailantje.
Next time wil ik niet meer genegeerd worden hier
Ik zatquote:Op zondag 10 juli 2005 00:56 schreef Eilanden het volgende:
Loop toch niet zo te zeuren Bloesie! Ik zei toch dameS..... of voel je je dan niet aangesproken?![]()
Eilanden is multi inzetbaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:58 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Eilanden slaapt al
Wil ik dat weten? Ik zal es kijken, op die vriendinnenHoolsmeet..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ask my girlfriend
Slaaaaaaaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
Dan komen Carmen en Maudje ookquote:Op zondag 10 juli 2005 01:01 schreef clauwheee het volgende:
Wil ik dat weten? Ik zal es kijken, op die vriendinnenHoolsmeet..
Volgens mij ziet die hoog en droog op een roze wolkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Is Bjoor alweer een keer gesignaleerd?
Of staat ie nog beschuiten te smeren in de keuken?
Ik zit van Sensation Black te genieten.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee tongie, wij vinden het ook echt leuk hoor in het Tros topic
Ga op bedje nu, trusten!
Dat komt over een paar uur pasquote:Op zondag 10 juli 2005 01:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Tong, hoe ging het pissen?
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
En dillema straks:
Schotse Open (golf) op de BBC, F1 op SBS6 en de Tour met de eerste echte bergen?
Wordt dus weer een zap-dagje.
En smullen voor een sportfanaat als ik.
makkie joh Arne Jansen in de kermistentquote:Op zondag 10 juli 2005 01:50 schreef golfer het volgende:
En dillema straks:
Schotse Open (golf) op de BBC, F1 op SBS6 en de Tour met de eerste echte bergen?
Wordt dus weer een zap-dagje.
En smullen voor een sportfanaat als ik.
slaap lekker tongquote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal, ik zat in dienst op kamers met een jonge uit Twente die fan was van Arne Jansen.Tong gaat slapen dromend van meisjes met rode haren. Of een mooie tastoo
Tusten Golfert Pascal Darkshine en bluezzie
Trusteh Tong.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:59 schreef tong80 het volgende:
Pascal, ik zat in dienst op kamers met een jonge uit Twente die fan was van Arne Jansen.Tong gaat slapen dromend van meisjes met rode haren. Of een mooie tastoo
Tusten Golfert Pascal Darkshine en bluezzie
Hey, Eendje.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:post k voor t laatst in deel 808, zijn we al in 811.......
met zo'n ranzige naar, vreselijk dat Palmbier
maargoed na gisteravond verjaardag in Eindhoven en vanavond slagingsfeestje en nog een beetje werken tussen door eindelijk weer aan een computer te vindenk krijg bijna een siociaal leven
quote:Op zondag 10 juli 2005 02:38 schreef rubbereend het volgende:
nee maak jullie geen zogen k ben er weermaar k moest vanmiddag ook al voor cadeaus op stap en daarna een uurtje in slaap gevallen........ ergens vond k best wel jammer dat k nie ff online kon komen....... dat klinkt wel een beetje verslaafd.....
quote:Op zondag 10 juli 2005 03:01 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat zich in zijn mandje even voorbereiden op top-sportzondagje.
Oh ok, ff gedachtquote:Op zondag 10 juli 2005 02:59 schreef rubbereend het volgende:
denken we allemaal nog ff aan MrDoegewoon, die staat nu uit zn dak te gaan inde Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |