gezelligquote:Op zondag 10 juli 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
Hoe kom je daar nu bij..?
Glaasje water dan maar ?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Mijn buik is nog aan het naklotsen van al dat bier.
Hoe lang duurt dat? Een paar uurtjes?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Kan na vandaag even geen bier meer zien.
Hoiquote:
ach het houd je bezigquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
Ik ben onschuldig!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beetje hyper Noca?![]()
Pssssssssst Clau .... wat heb je in zijn bier gestopt?
* Eilanden checkt fotoboekquote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
My god, ik ben gewoon een half uur bezig geweest om een paar updatejes te doen in het fotoboek. Stomme formaten allemaal![]()
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Stelt niks voor hoor, kun je zien hoe kansloos ik bezig wasquote:
Heb zowat de hele dag in bed gelegen met me griep, zit nu relaxed naar Sensation te luisteren.quote:
Sloppel!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Neuh, er is niks nieuws onder de zonquote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat wij allemaal onmiddellijk daar even een blik gaan werpen?
Dat kan ik als fotoboek-mod gelukkig anoniem doen.
Nee inderdaad, die kende ik allemaal al.quote:
Slapie! Slapie!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:23 schreef appelsientje het volgende:
Zo het was mooi voor vandaag
ik ga slapen
truste
Sjeeessss wat ben jij een lekker wijf!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop het echt wel! Woei wat een lekkertje!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pssssssst Noca .. ze heeft al een vriend, maar volgens mij maak jij nog wel een kansje
Ik ben er eigenlijk wel zeker vanquote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik hoop het echt wel! Woei wat een lekkertje!
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel zeker vanHaar huidige vriend die heeft ze niet meer allemaal op een rijtje geloof ik
Hools Poll: Is Noca:quote:Op zondag 10 juli 2005 00:30 schreef clauwheee het volgende:
*Proest* My man zit hier naast me met z'n koptelefoon op en gek te doen inderdaad. Eilandje ik weet het niet, hij is een beetje hyper
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hools Poll: Is Noca:
a) Hyper
b) Gek>> op mij
![]()
c) Geil Zou het?
d) Stoned
e) Dronken Neuh..
f) Alle bovenstaande
Ik ga voor f
Ik heb 'em nog geprobeerd tegen te houden Nocaquote:Op zondag 10 juli 2005 00:37 schreef Noca het volgende:
Zeg, wat gebeurt hier!
Zit een of andere idioot mn vriendin te versieren!
Volgende keer schop je hem er maar uit!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb 'em nog geprobeerd tegen te houden Noca![]()
![]()
Ik heb er niet zoveel verstand van maar hij zag er wel goed uit voor een jongen...ook erg breed enzo! Om bang van te worden!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend zag 'ie er nou ook weer niet uit
a) altijdquote:Op zondag 10 juli 2005 00:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hools Poll: Is Noca:
a) Hyper
b) Gek
c) Geil
d) Stoned
e) Dronken
f) Alle bovenstaande
Ik ga voor f
Mwoah .... het is duidelijk dat je in het hoge noorden niet zo veel gewend bent ... ik vond het eerder een lulletje....quote:Op zondag 10 juli 2005 00:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van maar hij zag er wel goed uit voor een jongen...ook erg breed enzo! Om bang van te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |