quote:Op zondag 10 juli 2005 00:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mwoah .... het is duidelijk dat je in het hoge noorden niet zo veel gewend bent ... ik vond het eerder een lulletje....
![]()
![]()
![]()
Slaap en droom lekker Eilandje!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed en geeft de dames hier een nachtzoen en Noca eeeeeeehhhh ach what the heck een nachtzoen op zijn voorhoofd!
Slaapzzzzzzzzzzzzzze!
Oeh geil!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:52 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed en geeft de dames hier een nachtzoen en Noca eeeeeeehhhh ach what the heck een nachtzoen op zijn voorhoofd!
Slaapzzzzzzzzzzzzzze!
Bluezzzzquote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dag ailantje.
Next time wil ik niet meer genegeerd worden hier
Loop toch niet zo te zeuren Bloesie! Ik zei toch dameS..... of voel je je dan niet aangesproken?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Dag ailantje.
Next time wil ik niet meer genegeerd worden hier
Ik zatquote:Op zondag 10 juli 2005 00:56 schreef Eilanden het volgende:
Loop toch niet zo te zeuren Bloesie! Ik zei toch dameS..... of voel je je dan niet aangesproken?![]()
Eilanden is multi inzetbaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:58 schreef Eilanden het volgende:
Nee, Eilanden slaapt al
Wil ik dat weten? Ik zal es kijken, op die vriendinnenHoolsmeet..quote:Op zondag 10 juli 2005 01:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ask my girlfriend
Slaaaaaaaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
Dan komen Carmen en Maudje ookquote:Op zondag 10 juli 2005 01:01 schreef clauwheee het volgende:
Wil ik dat weten? Ik zal es kijken, op die vriendinnenHoolsmeet..
Volgens mij ziet die hoog en droog op een roze wolkquote:Op zondag 10 juli 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
Is Bjoor alweer een keer gesignaleerd?
Of staat ie nog beschuiten te smeren in de keuken?
Ik zit van Sensation Black te genieten.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 01:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Hee tongie, wij vinden het ook echt leuk hoor in het Tros topic
Ga op bedje nu, trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |