Mijn voorwerk is ietsje beter uitgepakt. Voor Igor gaan is niet echt slim.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
thuis eten..... dat kun je gewoon niet maken, schande!
[..]
dat mag maar k hou m nog ff geheim, k ga trouwens wel dalen want mijn voorwerk door een klimmer erin te zetten is slecht utigepakt, Igor is afgestapt :
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef Bluezz het volgende:
mgr. vd wetering straat is een gezellig straatje, dichtbij uitvalswegen (berekuil) en bijna midden in het centrum
Mooi gelegen achter drukke winkelstraat, en ook nabij singels
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
thuis eten..... dat kun je gewoon niet maken, schande!
[..]
Sientje moet hem net voorbij hebben horen komenquote:
Igor was voor de Tour verschrikkelijk goed, t was mijn gokje voor een underdogquote:Op zondag 10 juli 2005 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mijn voorwerk is ietsje beter uitgepakt. Voor Igor gaan is niet echt slim.
jij komt zeker uit Ermelo?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar maar... dat doe ik alleen als ik van de grote feesten thuis kom..
Op een normale uitgaansavond eten we bij de shoarma
quote:Op zondag 10 juli 2005 14:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Sientje moet hem net voorbij hebben horen komen
quote:
Laat ik het maar niet over mijn prestaties hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Igor was voor de Tour verschrikkelijk goed, t was mijn gokje voor een underdogmaarja
k zal eens gaan kijken hoe ik ervoor sta heb al dagen niet meer gekeken
[..]
Lionheaad 697quote:Op zondag 10 juli 2005 14:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat ik het maar niet over mijn prestaties hebben.
Nou ja iemand moet toch onderaan staan... dit keer neem ik de taak op mequote:Op zondag 10 juli 2005 14:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lionheaad 697
rubbereend 695
Suijk 654
mitt 610
9christensen 572
-Vaduz- 530
Da_Sandman 488
methodmich 479
golfer 471
Dos37 448
Bjoro 427
tha_dark 365
VoreG 323
appelsientje 255
moet ik dat nou nog duidelijk maken?quote:
Ik had dat hele gedoe verkeerd begrepen, ik dacht dat je 1 team meost kiezen en die kon dan de hele tour mee zonder wisselen... Ik heb dus ook alleen maar klassementrennersquote:Op zondag 10 juli 2005 14:32 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja iemand moet toch onderaan staan... dit keer neem ik de taak op me
Dan komen jouw etappes er straks aan.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had dat hele gedoe verkeerd begrepen, ik dacht dat je 1 team meost kiezen en die kon dan de hele tour mee zonder wisselen... Ik heb dus ook alleen maar klassementrenners
Ja maar ik heb nu al een idioot gatquote:Op zondag 10 juli 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan komen jouw etappes er straks aan.
nog 5 echte bergetappes en voor de rest veel middengebergte en beetje vlakquote:Op zondag 10 juli 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan komen jouw etappes er straks aan.
niet... happen... niet doen... niet happen...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik dat nou nog duidelijk maken?dat zegt opzich al genoeg
![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 10 juli 2005 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had dat hele gedoe verkeerd begrepen, ik dacht dat je 1 team meost kiezen en die kon dan de hele tour mee zonder wisselen... Ik heb dus ook alleen maar klassementrenners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |