Geen idee, ze stonden voor de dominator vlag en ik ging perongelijk naar beneden met de camquote:Op zondag 10 juli 2005 13:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de voorkant was niet om aan te zien zeker
Altijd voor mijn mede Hoolsquote:Op zondag 10 juli 2005 13:13 schreef VoreG het volgende:
oeh lekker dank je
Lekker hequote:Op zondag 10 juli 2005 13:25 schreef Eilanden het volgende:
Heb je nu lekker de tijd om de Tour en F1 te kijken!
Neejquote:
Nog wezen kijken bij de A Numankade?quote:Op zondag 10 juli 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
O ja de F1 is er ook nog!
gooi er trouwens nog maar een panadol bij
Morgen hebben we afgesproken met de makelaars, dan maak ik een tour door utreg en omstrekenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog wezen kijken bij de A Numankade?
quote:Op zondag 10 juli 2005 13:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neej
Ben zo fris als een nog wat. Red-Bull en bier is nog niet uitgewerkt geloof ik want ik voer de meeste kansloze msn gesprekken
.
Trouwens de kale van Deepack ging drummen aan het begin van hun set![]()
Welk nummer op de Numankade? Ik rij vanavond over de Numankade om naar mijn ouders te gaan... kan ik het gelijk effe checkenquote:Op zondag 10 juli 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Morgen hebben we afgesproken met de makelaars, dan maak ik een tour door utreg en omstreken.
Maar mijn voorkeur gaat erg uit naar die studio's of op de numankade of op de weteringstraat. Maar ik heb ze dan nog niet van dichtbij gezien
Mee zitten genieten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |