Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wist het.
Kon geen goeie titel bedenken.
Ik dacht dus dat jij er een OP in had,dus niet,anders ga je weer huilenquote:
Laten we het erop houden dat jullie allebei even goed zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ontopic:
8 voor engels eindexamen havo.
3 weken geleden 7.5 voor mondeling HBO
![]()
quote:
Komt omdat er zo weinig nieuws is denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
Zoja Lady.
Tis tegenwoordig nog maar weinig FC-gebabbel in dit topic....![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:50 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
wat een misselijk gedoe zeg.... Ik ben beter in Engels, wij zijn beterder als Arsenal.
BOEIEND!!! We zitten hier in een FC topic dus die punten die jij op school haalt boeien niks....
Heya Den Bosch we gaan weer on topic oke?
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Ontopic:
8 voor engels eindexamen havo.
3 weken geleden 7.5 voor mondeling HBO
![]()
Vandaag weer bij de Mac geweest?quote:
Nee niet zelf gemaakt.. Ben niet geweest. Via via van iemand gekregen..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Dank U Robbie, stiekum zelf gemaakt?![]()
Ontopic:
Zo lelijk vind ik die nieuwe shirts niet, de oude waren welliswaar mooier, maar om nou te zeggen dat ze lelijk zijn, nee![]()
Ik had wel verwacht dat ze die vandaag gepresenteerd hadden ivm elftalfoto's enzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Valt niet tegen dat shirt. Nu nog een middenvelder en een spits.
Ik had er op gehoopt, maar ik vrees dat het allemaal wat vertraging heeft opgelopen door het afzeggen van Rob Maas. Heel veel alternatieven zijn er niet. Nu Maas niet komt is het erg zuur dat Euvrard vertrekt. Dat was een nuttige kracht geweest in de 1e divisie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:35 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat ze die vandaag gepresenteerd hadden ivm elftalfoto's enzo.
Dat had een hele nuttige kracht kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik had er op gehoopt, maar ik vrees dat het allemaal wat vertraging heeft opgelopen door het afzeggen van Rob Maas. Heel veel alternatieven zijn er niet. Nu Maas niet komt is het erg zuur dat Euvrard vertrekt. Dat was een nuttige kracht geweest in de 1e divisie.
Verders alles goed?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALK ON WAAAAAAAAAAAAAAAALK OOOOOOOOOOOOOON
WITH HOPE IN YOU HEART AND YOU'LL NE VER WALK A LOOOOOOONE!!!!!!!!
Idd. Dacht eerst gelezen te hebben dat hij zou blijven, nu is er opeens geen contractverlenging aangeboden en gaat hij weg. Jammer, goede speler voor de GGD.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat had een hele nuttige kracht kunnen zijn ja.
Ik snap nog steeds niet dat ze hem geen nieuwe aanbieding gedaan hebben![]()
Ja, als het goed is wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja hoor, ging jij nou ook naar Standard - Koln?
Haemhouts heeft inmiddels wel voor 2 jaar bijgetekend zie ik net, want zijn contract was ook afgelopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Idd. Dacht eerst gelezen te hebben dat hij zou blijven, nu is er opeens geen contractverlenging aangeboden en gaat hij weg. Jammer, goede speler voor de GGD.
Die had toch al eerder bijgetekend? Goede zaak in elk geval, voor de GGD is Haemhouts zeker een goede voetballer. Wellicht kan hij doorgroeien naar Eredivisieniveau. Haemhouts kan nu ook wat meer op het middenveld worden uitgespeeld, toch zijn favoriete positie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Haemhouts heeft inmiddels wel voor 2 jaar bijgetekend zie ik net, want zijn contract was ook afgelopen.
Dat is wel een goeie zaak![]()
Van de week hadden ze de site bijgewerkt met de contractperiodes van de spelers, en bij Haemhouts stond geen einddatum, dus denk ik dat ie pas bijgetekend heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die had toch al eerder bijgetekend? Goede zaak in elk geval, voor de GGD is Haemhouts zeker een goede voetballer. Wellicht kan hij doorgroeien naar Eredivisieniveau. Haemhouts kan nu ook wat meer op het middenveld worden uitgespeeld, toch zijn favoriete positie.
Dat denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Van de week hadden ze de site bijgewerkt met de contractperiodes van de spelers, en bij Haemhouts stond geen einddatum, dus denk ik dat ie pas bijgetekend heeft.
Zou ook kunnen zijn dat ze het vergeten zijn natuurlijk.
Belangrijkste is in elk geval dat hij blijft. Toch wel belangrijk dat er wat spelers zijn overgebleven.quote:obbie Haemhouts tekent contract bij FC Den Bosch
FC Den Bosch heeft overeenstemming bereikt met Robbie Haemhouts over een contract, dat de in België geboren speler aan FC Den Bosch bindt tot 1 juli 2007.
De tweejarige overeenkomst gaat op 1 juli 2005 in. Haemhouts (21) wordt dit seizoen al door FC Den Bosch gehuurd van NAC Breda. Hij begon in de competitie tot op heden 16 keer in de basis.
Manager Voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,In zijn huurperiode heeft Robbie de verwachtingen, die wij van hem hadden, weten te bevestigen. Hij is een talentvolle speler, die op meerdere posities inzetbaar is. Bovendien heeft hij het naar zijn zin bij FC Den Bosch.’’
26-03-2005 11:10:29
Fc Den Bosch
Klopt. Stond in het Brabants Liegblad ook al.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:01 schreef methodmich het volgende:
Jullie oud-speler Thijs van der Meulen is in zijn FCDB-tijd betrapt op gebruik van verboden middelen. Dit schijnt de reden te zijn dat Thijs wegmoest en zijn overschrijving naar Kozakken Boys in inmiddels ook geannuleerd.
Was dat ook de reden dat Aerts toen weg ging bij FC???quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:01 schreef methodmich het volgende:
Jullie oud-speler Thijs van der Meulen is in zijn FCDB-tijd betrapt op gebruik van verboden middelen. Dit schijnt de reden te zijn dat Thijs wegmoest en zijn overschrijving naar Kozakken Boys in inmiddels ook geannuleerd.
Dat had met coke te maken, dit met weed.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:19 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Was dat ook de reden dat Aerts toen weg ging bij FC???
Hij is uit de selectie gezet, hij zou al weggaan bij de FC en heeft dit verzwegen tijdens de besprekingen met Kozakken Boys. Daar is hij nu ook niet meer welkom.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:01 schreef methodmich het volgende:
En de FC liep veel geld mis dat de Wolves zouden overmaken voor Aerts.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:50 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat had met coke te maken, dit met weed.
Bron: FCDBFans/Brabants Dagbladquote:De KNVB heeft Thijs van der Meulen (24), die afgelopen seizoen op amateurbasis uitkwam voor FC Den Bosch, een schorsing van een half jaar opgelegd vanwege doping.
De verdediger, woonachtig in Maarssen, werd betrapt op het gebruik van dope (naar verluidt gaan het om cannabis) bij een controle na de bekerwedstrijd Willem II - FC Den Bosch op 2 maart dit jaar. Van der Meulen kwam toen overigens niet in actie. Tijdens het gehele afgelopen seizoen had hij één invalbeurt in het eerste team en speelde hij in twee bekerwedstrijden (tegen Quick’20 en UNA).
Toen enkele dagen na de bekerwedstrijd in Tilburg bekend werd dat Van der Meulen ’positief’ had getest, heeft FC Den Bosch hem direct uit de selectie gezet. „We zagen geen andere mogelijkheid“, aldus manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. „Doping is exit, die stelregel hebben wij. Ook al lijkt het hier om een kleine overtreding te gaan. Jammer voor Thijs, want het is een geweldige jongen. “
Van der Meulen ging op zoek naar een nieuwe club en kon het komende seizoen (2005-2006) bij zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys in Werkendam gaan voetballen.
Schorsing
Bij de contractbesprekingen verzweeg hij echter het dopingincident. Pas toen de KNVB hem op 2 juni een schorsing van een half jaar oplegde, meldde hij dit aan het bestuur. Ook bij Kozakken Boys is Van der Meulen nu niet meer welkom, ook niet als zijn schorsing er op zit, zegt voorzitter Sander Paans. „Niet zozeer omdat hij het in eerste instantie had verwegen. Ik weet niet of hij verplicht was dat te melden. Maar als eerste-elftalspeler ben je een voorbeeld voor de jeugd, en dit is geen goed voorbeeld. Ik vind dat je als voetballer op hoog amateurniveau en bij de profs je leefstijl moet aanpassen aan de sport. Dit soort dingen mogen je niet overkomen.“
De overschrijvingstermijn in het amateurvoetbal is inmiddels gesloten. Van der Meulen komt dit seizoen dus niet meer aan voetballen toe. De speler was de afgelopen dagen niet bereikbaar voor commentaar.
Dat is absoluut niet waar. Als een voetballer uit een team in het betaalde voetbal wordt betrapt op doping, dan heeft dat gewoon nieuwswaarde. Gewoon domme actie van 'emquote:Op zondag 10 juli 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Triest dat dit in de krant staat... Heeft geen enkele nieuwswaarde meer en beschadigd slechts het imago van die jongen. Ook triest van FCDBfans om het te plaatsen..
Onzin,alles over de club mag geplaatst worden,ook negatieve dingen.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Triest dat dit in de krant staat... Heeft geen enkele nieuwswaarde meer en beschadigd slechts het imago van die jongen. Ook triest van FCDBfans om het te plaatsen..
Mwah, ik denk dat je nog raar opkijkt van het aantal profvoetballers dat wel eens een joint pakt hoor...quote:Op zondag 10 juli 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vond v/d Meulen best een aardige voetballer, maar iemand die zo met zijn sport bezig...
Het is maanden geleden dat hij dat het gebruikt heeft en dat de club het wist. En hem vertelde dat hij na dit seizoen een andere club moest zoeken. Dus die nieuwswaarde is er wel een beetje van af.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar. Als een voetballer uit een team in het betaalde voetbal wordt betrapt op doping, dan heeft dat gewoon nieuwswaarde. Gewoon domme actie van 'em
Waar staat dat het niet mag???quote:Onzin,alles over de club mag geplaatst worden,ook negatieve dingen.
Dan zouden er toch meer betrapt moeten worden lijkt me. Als zelfs Thijs v.d Meulen al wordt gecontroleerd...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat je nog raar opkijkt van het aantal profvoetballers dat wel eens een joint pakt hoor...
Dat doet v/d Meulen toch echt zelf. Hij heeft die joint opgestoken, niet het BD en niet FCDBFans.quote:En slechts de situatie en het imago van die jongen verslechterd. Ik vind dat je daar als fansite niet aan mee moet werken.
Dat proef ik aan jou reactiequote:
Aerts is ook teruggekomen, die hadden ze toch met cocaine?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
6 maanden voor een jointjeHalf Nederland zit aan de waterpijp en hij kan zijn carriere vergeten.
Die moest meteen wieberen. FCDB wilde zelfs nog een schadevergoeding zien, omdat ze een paar miljoen van de Wolves waren misgelopen door het gesnuif van Aerts. Hij is dat seizoen verhuurd aan GBA.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aerts is ook teruggekomen, die hadden ze toch met cocaine?
ik geloof dat het om anderhalf miljoen pond ging,toch zo'n 5,25 miljoen guldenquote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 of 5 miljoen gulden werd destijds over gesproken. Geld dat de FC hard kon gebruiken. Later ging hij voor een habbekrats naar RBC, na verhuurd te zijn geweest aan GBA.
Ik denk wel dat dat ongeveer klopt inderdaad. Veel geld voor FCDB. Is ons letterlijk door de neus geboord.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik geloof dat het om anderhalf miljoen pond ging,toch zo'n 5,25 miljoen gulden
Dat is een ander verhaal maar je zou het wel gehad hebben,het is toch de helft van onze begroting van afgelopen seizoen,zal het destijds wel 75% van onze begroting zijn geweestquote:Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat geld hadden ze er waarschijnlijk toch op de een of andere manier weer verkloot denk ik.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat geld hadden ze er waarschijnlijk toch op de een of andere manier weer verkloot denk ik.
Zou Roda ook wel kunnen gebruiken!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.Maar het blijft een schadepost van 5,25 miljoen gulden. Niet weinig voor FCDB.
Kun je niet meteen heel de site verwijderen?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Zal ik het maar verwijderen Robbie?
Dan leest niemand het en zal vd Meulen ongetwijfeld wel weer aan voetballen toekomen.
Op het nieuws na is dat allang gebeurd eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2005 10:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kun je niet meteen heel de site verwijderen?![]()
Misschien net pech gehad.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan zouden er toch meer betrapt moeten worden lijkt me. Als zelfs Thijs v.d Meulen al wordt gecontroleerd...
Er worden volgens mij elke wedstrijd wel 1 of 2 spelers gecontroleerd.quote:
Aerts liep ook al als reserve tegen de lamp na een doordeweekse wedstrijd uit bij Dordtquote:Op maandag 11 juli 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er worden volgens mij elke wedstrijd wel 1 of 2 spelers gecontroleerd.
Ik ga mijn uiterste best doen om hem voor het eind van deze week helemaal af te hebben. Probleem is dat de laatste wedstrijden op verschillende dvds zijn opgenomen en ik dat dus allemaal netjes achter elkaar moet krijgen. Ik ga mijn uiterste best doen en zorg dat hij deze week af is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht* wat duurt die overbodige zomerstop toch verdomd lang!
Lady > ik ben even een tijdje niet meer hier geweest (vakantie, werken, jobswitch, mooi weer) maar is er al nieuws over de DVD?
Dylan > ook ik heb het volste vertrouwen in de nieuwe trainer
enne .... DuchtGooner voortaan een Mod? Het moet niet gekker worden .....
Nee het ligt al veel te lang te wachten.... je heb gelijk het moet maar eens af.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
Neem je tijd lady, doe ik ook altijd.
TerroRobbie > ben je ook de tijd aan het nemen met de vlag, of krijg ik nog eens een mooi fotooke te zien?
Heeft die kutjanus van een Leandro nog meegedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef Reanimatie.com het volgende:
NEC - Porto was ook geen hoogstandje. Aardig, maar niet geweldig.
Alle voorbereidingen (doek verf, etc ) zijn getroffen. Het probleem is alleen het overbrengen van het ontwerp naar het doek. We wilden eerst uitprinteren met een plotter en dan het uitknippen als een mal en dan inverven. Alleen dat gaat een beetje te veel euri's aan papier kosten. Dus we zijn nu van plan om met een beamer te gaan werken. Aleen degene die in het bezit is van een beamer is nog op vakantie... dus ff wachten nog. Hij word 1.5 x 13 meter. Of hij de eerste competitiewedstrijd klaar is weet ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
Neem je tijd lady, doe ik ook altijd.
TerroRobbie > ben je ook de tijd aan het nemen met de vlag, of krijg ik nog eens een mooi fotooke te zien?
Kaartje ligt hier voor mijn neus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
En hoeveel benen hebben die Joden vanavond gebroken?
CTM,als je toevallig een kaartje hebt van deze wedstrijd....
wsl volgende week pas,heb nu last van een astma-aanval dus kom vanavond niet kijken,gooi ze effe af als jij wel gaat vanavondquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kaartje ligt hier voor mijn neus.Wanneer ga je naar de FC kijken?
Gisteren heeft ie de gehele wedstrijd staan te keepenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:36 schreef methodmich het volgende:
Stond Michel Vorm gelijk al op doel of wordt die tweede man?
Hij heeft nagenoeg niks te doen gehad... Weinig over te zeggen. Wel een goede uitstraling + veel coachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Maakte hij zijn talent ook een beetje waar of komt Van Strien straks weer in het hok?
Gisteren van Kees gehoordquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Waar staat dat?
Wie is Kees?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nergens, dat hoorde ik gisteren van Kees.
check je mail even trouwens![]()
Zo weinig kaartjes was de eerste keer tegen AGOVV toch ook, of is dat nog steeds?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Emmen, vrij vervoer.
Omniword, AutoCombi max. 160 kaarten.
Cees de Rooij, stewardcoordinator. Afgelopen jaar de rechterhand van Mark vd Laar.quote:
Is nog steeds.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zo weinig kaartjes was de eerste keer tegen AGOVV toch ook, of is dat nog steeds?
Daar moest toch bijna iedereen met de bus naar toe, omdat ze vééls te weinig parkeerplaatsen hebben?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is nog steeds.100 maar geloof ik.
klopt,maar 2 van de 3 bussen wilde niet rijden waardoor de meerderheid gewoon met de auto is geweest destijds,was wel lachen toen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Daar moest toch bijna iedereen met de bus naar toe, omdat ze vééls te weinig parkeerplaatsen hebben?
Ik denk dat er toch wel redelijk veel mee zullen gaan dit seizoen, als ze een beetje bovenin mee draaien, omdat er nu redelijk wat wedstrijden eigen vervoer zullen zijn(althans daar ga ik wel vanuit)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En 160 voor Omniworld,tsa,die krijgen we toch niet verkocht dus ik zie geen problemen
Ik denk dat op Cambbur,GAE en TOP alles EV is maar je zag het afgelopen seizoen al,OK is niet helemaal te vergelijken als je steeds alles verliest dat er steeds minder meegingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:44 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel redelijk veel mee zullen gaan dit seizoen, als ze een beetje bovenin mee draaien, omdat er nu redelijk wat wedstrijden eigen vervoer zullen zijn(althans daar ga ik wel vanuit)
Ah leukquote:Op zondag 17 juli 2005 17:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben vandaag naar de open deur dag (belgisch) van Standaard Luik geweest. Echt super druk en heel gezellig!!!!
heb er geen gezien. Dus denk dat het er maar drie waren (dat waren wij dus)quote:Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah leukWaren dr veel van Den Bosch?
Zat er wel in,ik heb hem 1 maal zien spelen en maakte een goede indruk.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jaap Davids (Vitesse) verhuurd en FC Den Bosh. Ik hoop dat hij bij jullie zal groeien
opendeurdagquote:Op zondag 17 juli 2005 17:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben vandaag naar de open deur dag (belgisch) van Standaard Luik geweest. Echt super druk en heel gezellig!!!!
Tegen Haifa vond ik hem goed spelen. Lijkt me een geschikte speler voor de FC.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat er wel in,ik heb hem 1 maal zien spelen en maakte een goede indruk.
Het schijnt dat ie de eerste wedstrijd ook goed speelde.
Valt wel mee,Lady staat ook nog op 0quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste oefenwedstrijden alweer gemist. Ik begin nepper en nepper te worden.
Ik dacht dat je op vakantie oid wasquote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste oefenwedstrijden alweer gemist. Ik begin nepper en nepper te worden.
Hoe weet jij dat?????quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Valt wel mee,Lady staat ook nog op 0
Woensdag wel tegen OSC?
Omdat ik je voor de eerste wedstrijd aan de lijn heb gehad en je de 2e niet gezien hebquote:
Ow dus als je mij niet ziet ga je er vanuit dat ik er niet ben......quote:Op maandag 18 juli 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik je voor de eerste wedstrijd aan de lijn heb gehad en je de 2e niet gezien heb
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ow dus als je mij niet ziet ga je er vanuit dat ik er niet ben......
De bevestigingquote:
Zo hard kwek ik nie hoor..... wacht trouwens nog op een interessante mail van je......quote:Op maandag 18 juli 2005 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
De bevestiging
En diw kwek van jou hoor je overal boven uit :
Maar zaterdag is een beetje FC supporter te vinden in Waardenburgquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Voor degene die tvhome hebben, zaterdag komt Standard - Juve live op de RTBF
heb hem geprobeerd door te sturen van de week maar kreeg hem retour......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zo hard kwek ik nie hoor..... wacht trouwens nog op een interessante mail van je......
Zat mn mailbox waarschijnlijk vol. Stuur je nog wel een mail met ander adres wat altijd leeg is....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb hem geprobeerd door te sturen van de week maar kreeg hem retour......
Hoef je voor mij niet te doen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:
Zal mijn best doen om de wedstrijd van Luik op dvd te nemen......
19.30 U bent er ook dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef fanneke het volgende:
Hoe laat begint OSC-FC morgenavond? hoor zowel half zeven als half acht noemen...
U??? het is JIJ godverdomme!quote:
ge wit wa ik bedoel kutquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
U??? het is JIJ godverdomme!![]()
Ja, ik ben er dan ook.![]()
0-3,Bos en vd Horst waren gisteren in Gemert trouwens bij VVV v Norwichquote:
Heel effe,ze waren het wel eens dat er een routinier bij moest komen,of 2.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je ze nog gesproken? Naar wie zouden ze aan het kijken zijn?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heel effe,ze waren het wel eens dat er een routinier bij moest komen,of 2.
Kom net terug van de adminisratie waar ik mijn uitkaart heb aangevraagd.
"Heb je een pasfoto bij?"
-"Nou,ik heb wat jaartjes een seizoenskaart gehad dus mijn foto staat nog in jullie bestand."
"Maar dan moet je toch een nieuwe inleveren."
-"Waar slaat dat nu op? Je wilt van jullie trouwe supporters af ofzo?"
"Maar nee,dat is niet de bedoeling,ik zal even kijken,weet je wat? Ik gebruik gewoon je oude foto."
-"Zucht"
zo'n rooie muts,nooit eerder gezienquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zat er?
Ik moet mn scc ook maar eens gaan aanvragen trouwens...
mee krullen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo'n rooie muts,nooit eerder gezien
Heb ook geen nieuwe foto ingeleverd. Heb de nieuwe scc wel al gezien. Mijn schoonzusje had hem gister bij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heel effe,ze waren het wel eens dat er een routinier bij moest komen,of 2.
Kom net terug van de administratie waar ik mijn uitkaart heb aangevraagd.
"Heb je een pasfoto bij?"
-"Nou,ik heb wat jaartjes een seizoenskaart gehad dus mijn foto staat nog in jullie bestand."
"Maar dan moet je toch een nieuwe inleveren."
-"Waar slaat dat nu op? Je wilt van jullie trouwe supporters af ofzo?"
"Maar nee,dat is niet de bedoeling,ik zal even kijken,weet je wat? Ik gebruik gewoon je oude foto."
-"Zucht"
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG, hoe heet jullie nieuwe trainer eigenlijk?
Een vriend van mij ook,met zijn 3en dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Hehehe![]()
![]()
![]()
Doet hem maar de groeten, gaan er nog meer mee?
Pak die turken
Zeg maar meteen lelijk........quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Die nieuwe uitshirts van standard zijn ook ... eh.. bijzonder![]()
Nja echt lelijk vind ik ze niet.. Maar ik vond die zwart-rode 10 x mooier.quote:
Tuurlijk niet,de administratie van de FC is namelijk al jaaaaaaaaaren een goed geoliede machinequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ligt niet aan fc.
Ik doelde niet alleen op de foto's maar ik zie het probleem niet van die "oude" foto's,als het er maar op lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
fc stuurt de gegevens en de foto's op naar het bedrijf wat die kaarten maakt... Ze hebben verder geen zicht op wat daar gebeurd. Als ze dan de kaarten krijgen en het blijkt dat bij een deel een oude foto erop zit. (was bij meer mensen het geval) Dan kunnen ze 2 dingen doen, of de kaarten gewoon uitgeven of ze terugsturen en er de goede fotos op laten zetten dan is het logisch dat ze voor optie 1 word omdat A) weer geld kost om nieuwe te laten drukken B) het weer weken duurt, en de fans ongeduldig worden C) het geen kut uitmaakt of er nou een foto van dit jaar of van 3 jaar terug op staat.
Het is ook gewoon belachelijk dat je (bijna) elk jaar een nieuwe pasfoto moet afgeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik doelde niet alleen op de foto's maar ik zie het probleem niet van die "oude" foto's,als het er maar op lijkt.
De administratie is al jaren een zootje,zie voorbeeld wat ik eergisteren gaf en voorbeelden uit het verleden met oa 2 gratis seizoenskaarten voor mij door blunders daar.
Ja en????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat de KNVB en de club de regels voor de (s)cc maken en de overheid de regel mbt paspoort'?
En niks... Dat kan een verklaring zijn op de vraag die jij stelt..quote:
Dan snap ik niet dat ik nog elk jaar een nieuwe foto heb moeten geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En niks... Dat kan een verklaring zijn op de vraag die jij stelt..
Overigens staat er nergens dat je elk jaar een nieuwe pasfoto moet inleveren. Er staat ook op dat formulier dat als je afgelopen jaar al een kaart met foto had je geen nieuwe hoeft in te leveren....
Krijg je ook niet van mij andersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik... mits ik vervoer heb.. (en nee, dit is geen hint)
16.00 idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga naar Waardenburg. 16:00 begint het toch?
Ik neem je kaartje mee DG.
Geen idee waar die gast uithangt heb hem al een aardige tijd niet meer op het gb/forum/msn gezien...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg je ook niet van mij anders
Yeahinho?
Waar zie jij dat staan op m-side.com?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
Wel raar trouwens,op m-side.com en de site van Dordt staat nog gewoon 19.00
Via google;quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zie jij dat staan op m-side.com?
Hij had wat problemen met de PC vertelde ie van de weekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast uithangt heb hem al een aardige tijd niet meer op het gb/forum/msn gezien...
Zelfs fcdbfans is niet meer ge-update sinds 08-07
Dat moet ik zienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef DutchGooner het volgende:
Op die manier,ben hem van plan volgend jaar ook te lopen
Je kan met mij meerijden maar niet terug....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan nu echter niet rijden met m'n dikke knie (leve de 4daagse) dus ben bang dat ik niet in Waardenburg kan komen.
Jij rijdt meteen door naar hetgeen ik denk dat jij doorrijdt..? Terug kan ik wel mee met degene waar Robbie meerijdt denk ik, dus hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je kan met mij meerijden maar niet terug....
Blijf eerst nog effe in Haaften/Waardenburg hangen en ga dan idd naar degene toe wie jij denktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij rijdt meteen door naar hetgeen ik denk dat jij doorrijdt..? Terug kan ik wel mee met degene waar Robbie meerijdt denk ik, dus hoelaat ben je hier?
Beter dan Den Bosch.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoe was Dordt?
Ook niet veel...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoe was Dordt?
Nou, Dordt zag er veel beter uit. Meer inzet, het stond beter, teamspel was beter, passjes kwamen aan...quote:
Die 2-1 was dan ook zijn schuld,stond te appeleren en deed onderhand geen stap meerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uneken komt echt tekort. Hij loopt wel de hele tijd te appeleren voor buitenspel
Dat was zijn schuld inderdaad. Het viel me op dat hij vaker gewoon met zijn hand in de lucht ging staan en dan verder als een etalagepop op zijn plek bleef staan....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die 2-1 was dan ook zijn schuld,stond te appeleren en deed onderhand geen stap meer
Bron: FC Den Bosch.nl, dat blijkt ook wel uit de roze bril die de schrijver op heeft.quote:Halverwege het oefenprogramma van FC Den Bosch kan Theo Bos met zijn technische staf de tussenbalans opmaken. Twee keer winst en 2 keer verlies, waarbij aangemerkt moet worden dat OSC'45 natuurlijk geen tegenstander is waar je conclusies uit mag trekken.
In de eerste helft kwam FC Den Bosch al snel op achterstand waarbij de keeper Michel Vorm er niet helemaal vrijuit ging. In de 24-ste minuut werd Berry Powel door Breinburg onderuit gehaald terwijl hij alleen op keeper van de Werf afging. Rood voor Breinburg. Uit de vrije trap die volgde schoot Jaap Davids knap in. In de resterende tijd van de eerste helft kreeg FC Den Bosch wel een beter veldoverwicht maar kon niet op voorsprong komen. In de 43-ste minuut lukte dat FC Dordrecht in de persoon van de van RKC Waalwijk overgekomen Nick van der Velden wel.
De tweede helft mocht FC Dordrecht uit oefenoogpunt weer met een volledig elftal starten. Er kwamen nog enkele kansen voor beide ploegen maar tot scoren kwam niemand meer. Theo Bos heeft nog 4 oefenwedstrijden om zijn team klaar te stomen voor de eerste competitiewedstrijd tegen Emmen. Waar FC Den Bosch vooral behoefte aan lijkt te hebben is de 'routinier' die op de 10 uit de voeten kan.
Tuurlijk, Peter.quote:In de aanloop naar het nieuwe seizoen lijkt een vaste plaats in de basis van FC Den Bosch voor Peter Uneken (33) een stuk minder vanzelfsprekend dan de afgelopen zes jaar. De centrale verdediger moet in de nieuwe jaargang met de van Vitesse gehuurde Jaap Davids en de van Genk overgekomen Wim Raymaekers gaan strijden om de twee centrale plaatsen in de Bossche defensie.
„Ik ben absoluut niet bang dat ik door die toegenomen concurrentie mijn basisplaats ga verliezen. Ik weet zeker dat ik met mijn ervaring en inzicht komend seizoen nog van groot belang voor deze jonge ploeg kan zijn“, verklaarde Uneken gisteravond na het met 0-10 gewonnen oefenduel van zijn ploeg met de amateurs van OSC’45 in Den Bosch-Noord. Alle goals werden binnen 51 minuten gemaakt.
Van welke site is dit? www.opendeurintrappen.nl ?quote:Waar FC Den Bosch vooral behoefte aan lijkt te hebben is de 'routinier' die op de 10 uit de voeten kan.
Van FCDenBosch.nl, synoniem voor opendeurintrappen.nl inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van welke site is dit? www.opendeurintrappen.nl ?
Ja, prima verdediger voor de GGD, alleen het beste is er nu wel een beetje vanaf. Dat is geen schande op zijn leeftijd, maar dan moet er ook ingegrepen worden door de technische leiding en dat gebeurde vorig seizoen al niet, toen werd hem zelfs de hand boven het hoofd gehouden en dit seizoen lijkt het wederom niet te gebeuren. Dat stoort me.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Peter Uneken was in zijn eerste jaren toch best een gewaardeerde kracht of niet?
Klopt. Uneken heeft zeker waarde gehad voor de FC, maar op een bepaald moment moet als toch een beslissing nemen dat iemand tekort komt en niet meer meekan.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Basisplaatsen op basis van het verleden kunnen erg schadelijk zijn. Zie Sparta met Aron Winter ook destijds.
Met Fred naast hem was hij de beste!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Peter Uneken was in zijn eerste jaren toch best een gewaardeerde kracht of niet?
Nee toen hadden we hem al afquote:Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Nu al af? Een half uur geleden had je pas de tekst bedacht.
Ja man, doe gewoon meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Yeahinho,het sfeerteam niets voor jou?
Nee je hebt er weer niks van begrepen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:04 schreef Yeahinho het volgende:
Wil best wat doen, maar ben nooit gevraagd enzo. Ga mezelf niet op liggen dringen....
Maar jullie beginnen toch een 'eigen sfeerteam'.
Wat is in jouw ogen gemaakte sfeer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Een sfeerteam zuigt zowiezo,"spontane" sfeer is OK,"gemaakte" sfeer zuigt![]()
![]()
Pleerollen,snippers etc..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen gemaakte sfeer?
Zingen wordt er sowieso altijd gedaan, alleen worden er nu wat vlaggen, banieren e.d. opgehangen en gezwaaid, zodat het er wat mooier uitziet.![]()
NIKS MIS MEE!
Die snippers werden ook wel voordat het sfeerteam er was gestrooid en is wel leuk om te zien, maar niet om in te staan elke week.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pleerollen,snippers etc..
Zingen is meer dan zat.
Jou ook alquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zullen best wel goede initiatieven hebben maar mijn ding is het niet en dat weten ze ook,Dave vroeg me afgelopen dinsdag of het niets voor mij was
Ben afgelopen jaar niet zo heel veel wezen kijken, maar mijn ervaring is dat er bij uitwedstrijden altijd veel meer gezongen wordt dan thuis, omdat dan de fanatieke fans allemaal bij elkaar zitten en bij een thuiswedstrijd allemaal verspreid zitten.quote:Zoals gezegd,zingen is meer dan zat maar zelfs dat was afgelopen jaar teveel gevraagd
Hier nog 1quote:
Dat vond ik het afgelopen jaar ook tegenvallen eigenlijk... op een enkele wedstrijd na dan.quote:Ben afgelopen jaar niet zo heel veel wezen kijken, maar mijn ervaring is dat er bij uitwedstrijden altijd veel meer gezongen wordt dan thuis, omdat dan de fanatieke fans allemaal bij elkaar zitten en bij een thuiswedstrijd allemaal verspreid zitten.
Dat heeft denk ik ook te maken met bus of autocombi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier nog 1![]()
Maar ik doe wel mee uiteraard
![]()
[..]
Dat vond ik het afgelopen jaar ook tegenvallen eigenlijk... op een enkele wedstrijd na dan.
Daar zit wat in inderdaad...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik ook te maken met bus of autocombi.
Bij een autocombi zijn de meeste veel uitbundiger dan wanneer ze in de bus moeten en al helemaal gaar zijn voordat ze in het stadion zijn
Even een open deur intrappen. Ik heb liever helemaal geen buscombi's.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zit wat in inderdaad...
Overigens heb ik daar niet zoveel moeite mee... buscombi's van +- een uur (of minder natuurlijk) vind ik prima te doen..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Even een open deur intrappen. Ik heb liever helemaal geen buscombi's.
Ik ook niet.... Meestal zijn het de mensen zonder rijbewijs die het wel fijn vinden....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het prima als er een busje rijdt, zolang ik maar met de auto kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik ook niet.... Meestal zijn het de mensen zonder rijbewijs die het wel fijn vinden....
Die heb ik komend seizoen ook helemaal niet,alles op EVquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je een clubkaart van Eindhoven dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die heb ik komend seizoen ook helemaal niet,alles op EV
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je een clubkaart van Eindhoven dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je een clubkaart van Eindhoven dan?
Maar je zult toch een clubkaart van de een of andere club moeten hebben om aan kaartjes te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
DG boycot combi's,leve de eretribune
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Of ben/ken jij een sponsor die via de FC kaarten krijgt?
Soms wat lastig, maar kaartjes zijn altijd te regelenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar je zult toch een clubkaart van de een of andere club moeten hebben om aan kaartjes te komen.
Of ben/ken jij een sponsor die via de FC kaarten krijgt?
Ja ik heb ook een mooie pot voetbal gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Het was vanavond alweer een stuk beter dan ik afgelopen zaterdag heb gezien.
0-1 verloren van Lierse, volkomen onterecht. Het spitsenduo Powel en Rajcomar miste opgelegde kansen, en aan de andere kant werd eigenlijk niets weggegeven. Toch ging keeper Vorm weer een keer goed in de fout: 0-1.
Is van Strien nou eigenlijk 2e keeper of is die geblesseerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Het was vanavond alweer een stuk beter dan ik afgelopen zaterdag heb gezien.
0-1 verloren van Lierse, volkomen onterecht. Het spitsenduo Powel en Rajcomar miste opgelegde kansen, en aan de andere kant werd eigenlijk niets weggegeven. Toch ging keeper Vorm weer een keer goed in de fout: 0-1.
Viel de tweede helft in voor Davids.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed raymaekers gisteren eigenlijk weer mee? Want die was ook (licht) geblesseerd afgelopen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |