Tegen Haifa vond ik hem goed spelen. Lijkt me een geschikte speler voor de FC.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat er wel in,ik heb hem 1 maal zien spelen en maakte een goede indruk.
Het schijnt dat ie de eerste wedstrijd ook goed speelde.
Valt wel mee,Lady staat ook nog op 0quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste oefenwedstrijden alweer gemist. Ik begin nepper en nepper te worden.
Ik dacht dat je op vakantie oid wasquote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste oefenwedstrijden alweer gemist. Ik begin nepper en nepper te worden.
Hoe weet jij dat?????quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Valt wel mee,Lady staat ook nog op 0
Woensdag wel tegen OSC?
Omdat ik je voor de eerste wedstrijd aan de lijn heb gehad en je de 2e niet gezien hebquote:
Ow dus als je mij niet ziet ga je er vanuit dat ik er niet ben......quote:Op maandag 18 juli 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik je voor de eerste wedstrijd aan de lijn heb gehad en je de 2e niet gezien heb
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ow dus als je mij niet ziet ga je er vanuit dat ik er niet ben......
De bevestigingquote:
Zo hard kwek ik nie hoor..... wacht trouwens nog op een interessante mail van je......quote:Op maandag 18 juli 2005 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
De bevestiging
En diw kwek van jou hoor je overal boven uit :
Maar zaterdag is een beetje FC supporter te vinden in Waardenburgquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Voor degene die tvhome hebben, zaterdag komt Standard - Juve live op de RTBF
heb hem geprobeerd door te sturen van de week maar kreeg hem retour......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zo hard kwek ik nie hoor..... wacht trouwens nog op een interessante mail van je......
Zat mn mailbox waarschijnlijk vol. Stuur je nog wel een mail met ander adres wat altijd leeg is....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb hem geprobeerd door te sturen van de week maar kreeg hem retour......
Hoef je voor mij niet te doen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:
Zal mijn best doen om de wedstrijd van Luik op dvd te nemen......
19.30 U bent er ook dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef fanneke het volgende:
Hoe laat begint OSC-FC morgenavond? hoor zowel half zeven als half acht noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |