Tegen Haifa vond ik hem goed spelen. Lijkt me een geschikte speler voor de FC.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zat er wel in,ik heb hem 1 maal zien spelen en maakte een goede indruk.
Het schijnt dat ie de eerste wedstrijd ook goed speelde.
Valt wel mee,Lady staat ook nog op 0quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste oefenwedstrijden alweer gemist. Ik begin nepper en nepper te worden.
Ik dacht dat je op vakantie oid wasquote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste oefenwedstrijden alweer gemist. Ik begin nepper en nepper te worden.
Hoe weet jij dat?????quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Valt wel mee,Lady staat ook nog op 0
Woensdag wel tegen OSC?
Omdat ik je voor de eerste wedstrijd aan de lijn heb gehad en je de 2e niet gezien hebquote:
Ow dus als je mij niet ziet ga je er vanuit dat ik er niet ben......quote:Op maandag 18 juli 2005 15:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik je voor de eerste wedstrijd aan de lijn heb gehad en je de 2e niet gezien heb
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:55 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ow dus als je mij niet ziet ga je er vanuit dat ik er niet ben......
De bevestigingquote:
Zo hard kwek ik nie hoor..... wacht trouwens nog op een interessante mail van je......quote:Op maandag 18 juli 2005 22:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
De bevestiging
En diw kwek van jou hoor je overal boven uit :
Maar zaterdag is een beetje FC supporter te vinden in Waardenburgquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Voor degene die tvhome hebben, zaterdag komt Standard - Juve live op de RTBF
heb hem geprobeerd door te sturen van de week maar kreeg hem retour......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:01 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zo hard kwek ik nie hoor..... wacht trouwens nog op een interessante mail van je......
Zat mn mailbox waarschijnlijk vol. Stuur je nog wel een mail met ander adres wat altijd leeg is....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
heb hem geprobeerd door te sturen van de week maar kreeg hem retour......
Hoef je voor mij niet te doen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:
Zal mijn best doen om de wedstrijd van Luik op dvd te nemen......
19.30 U bent er ook dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:52 schreef fanneke het volgende:
Hoe laat begint OSC-FC morgenavond? hoor zowel half zeven als half acht noemen...
U??? het is JIJ godverdomme!quote:
ge wit wa ik bedoel kutquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
U??? het is JIJ godverdomme!![]()
Ja, ik ben er dan ook.![]()
0-3,Bos en vd Horst waren gisteren in Gemert trouwens bij VVV v Norwichquote:
Heel effe,ze waren het wel eens dat er een routinier bij moest komen,of 2.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je ze nog gesproken? Naar wie zouden ze aan het kijken zijn?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heel effe,ze waren het wel eens dat er een routinier bij moest komen,of 2.
Kom net terug van de adminisratie waar ik mijn uitkaart heb aangevraagd.
"Heb je een pasfoto bij?"
-"Nou,ik heb wat jaartjes een seizoenskaart gehad dus mijn foto staat nog in jullie bestand."
"Maar dan moet je toch een nieuwe inleveren."
-"Waar slaat dat nu op? Je wilt van jullie trouwe supporters af ofzo?"
"Maar nee,dat is niet de bedoeling,ik zal even kijken,weet je wat? Ik gebruik gewoon je oude foto."
-"Zucht"
zo'n rooie muts,nooit eerder gezienquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zat er?
Ik moet mn scc ook maar eens gaan aanvragen trouwens...
mee krullen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zo'n rooie muts,nooit eerder gezien
Heb ook geen nieuwe foto ingeleverd. Heb de nieuwe scc wel al gezien. Mijn schoonzusje had hem gister bij.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heel effe,ze waren het wel eens dat er een routinier bij moest komen,of 2.
Kom net terug van de administratie waar ik mijn uitkaart heb aangevraagd.
"Heb je een pasfoto bij?"
-"Nou,ik heb wat jaartjes een seizoenskaart gehad dus mijn foto staat nog in jullie bestand."
"Maar dan moet je toch een nieuwe inleveren."
-"Waar slaat dat nu op? Je wilt van jullie trouwe supporters af ofzo?"
"Maar nee,dat is niet de bedoeling,ik zal even kijken,weet je wat? Ik gebruik gewoon je oude foto."
-"Zucht"
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
DG, hoe heet jullie nieuwe trainer eigenlijk?
Een vriend van mij ook,met zijn 3en dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Hehehe![]()
![]()
![]()
Doet hem maar de groeten, gaan er nog meer mee?
Pak die turken
Zeg maar meteen lelijk........quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Die nieuwe uitshirts van standard zijn ook ... eh.. bijzonder![]()
Nja echt lelijk vind ik ze niet.. Maar ik vond die zwart-rode 10 x mooier.quote:
Tuurlijk niet,de administratie van de FC is namelijk al jaaaaaaaaaren een goed geoliede machinequote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ligt niet aan fc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |