Hij heeft nagenoeg niks te doen gehad... Weinig over te zeggen. Wel een goede uitstraling + veel coachen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:50 schreef methodmich het volgende:
Maakte hij zijn talent ook een beetje waar of komt Van Strien straks weer in het hok?
Gisteren van Kees gehoordquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Waar staat dat?
Wie is Kees?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Nergens, dat hoorde ik gisteren van Kees.
check je mail even trouwens![]()
Zo weinig kaartjes was de eerste keer tegen AGOVV toch ook, of is dat nog steeds?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Emmen, vrij vervoer.
Omniword, AutoCombi max. 160 kaarten.
Cees de Rooij, stewardcoordinator. Afgelopen jaar de rechterhand van Mark vd Laar.quote:
Is nog steeds.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zo weinig kaartjes was de eerste keer tegen AGOVV toch ook, of is dat nog steeds?
Daar moest toch bijna iedereen met de bus naar toe, omdat ze vééls te weinig parkeerplaatsen hebben?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is nog steeds.100 maar geloof ik.
klopt,maar 2 van de 3 bussen wilde niet rijden waardoor de meerderheid gewoon met de auto is geweest destijds,was wel lachen toen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Daar moest toch bijna iedereen met de bus naar toe, omdat ze vééls te weinig parkeerplaatsen hebben?
Ik denk dat er toch wel redelijk veel mee zullen gaan dit seizoen, als ze een beetje bovenin mee draaien, omdat er nu redelijk wat wedstrijden eigen vervoer zullen zijn(althans daar ga ik wel vanuit)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En 160 voor Omniworld,tsa,die krijgen we toch niet verkocht dus ik zie geen problemen
Ik denk dat op Cambbur,GAE en TOP alles EV is maar je zag het afgelopen seizoen al,OK is niet helemaal te vergelijken als je steeds alles verliest dat er steeds minder meegingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:44 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch wel redelijk veel mee zullen gaan dit seizoen, als ze een beetje bovenin mee draaien, omdat er nu redelijk wat wedstrijden eigen vervoer zullen zijn(althans daar ga ik wel vanuit)
Ah leukquote:Op zondag 17 juli 2005 17:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben vandaag naar de open deur dag (belgisch) van Standaard Luik geweest. Echt super druk en heel gezellig!!!!
heb er geen gezien. Dus denk dat het er maar drie waren (dat waren wij dus)quote:Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah leukWaren dr veel van Den Bosch?
Zat er wel in,ik heb hem 1 maal zien spelen en maakte een goede indruk.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:09 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jaap Davids (Vitesse) verhuurd en FC Den Bosh. Ik hoop dat hij bij jullie zal groeien
opendeurdagquote:Op zondag 17 juli 2005 17:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben vandaag naar de open deur dag (belgisch) van Standaard Luik geweest. Echt super druk en heel gezellig!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |