Daar zit wat in inderdaad...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik ook te maken met bus of autocombi.
Bij een autocombi zijn de meeste veel uitbundiger dan wanneer ze in de bus moeten en al helemaal gaar zijn voordat ze in het stadion zijn
Even een open deur intrappen. Ik heb liever helemaal geen buscombi's.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zit wat in inderdaad...
Overigens heb ik daar niet zoveel moeite mee... buscombi's van +- een uur (of minder natuurlijk) vind ik prima te doen..
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Even een open deur intrappen. Ik heb liever helemaal geen buscombi's.
Ik ook niet.... Meestal zijn het de mensen zonder rijbewijs die het wel fijn vinden....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het prima als er een busje rijdt, zolang ik maar met de auto kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:21 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik ook niet.... Meestal zijn het de mensen zonder rijbewijs die het wel fijn vinden....
Die heb ik komend seizoen ook helemaal niet,alles op EVquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je een clubkaart van Eindhoven dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 03:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die heb ik komend seizoen ook helemaal niet,alles op EV
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je een clubkaart van Eindhoven dan?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:05 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je een clubkaart van Eindhoven dan?
Maar je zult toch een clubkaart van de een of andere club moeten hebben om aan kaartjes te komen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
DG boycot combi's,leve de eretribune
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Of ben/ken jij een sponsor die via de FC kaarten krijgt?
Soms wat lastig, maar kaartjes zijn altijd te regelenquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:53 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar je zult toch een clubkaart van de een of andere club moeten hebben om aan kaartjes te komen.
Of ben/ken jij een sponsor die via de FC kaarten krijgt?
Ja ik heb ook een mooie pot voetbal gezienquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Het was vanavond alweer een stuk beter dan ik afgelopen zaterdag heb gezien.
0-1 verloren van Lierse, volkomen onterecht. Het spitsenduo Powel en Rajcomar miste opgelegde kansen, en aan de andere kant werd eigenlijk niets weggegeven. Toch ging keeper Vorm weer een keer goed in de fout: 0-1.
Is van Strien nou eigenlijk 2e keeper of is die geblesseerd?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Het was vanavond alweer een stuk beter dan ik afgelopen zaterdag heb gezien.
0-1 verloren van Lierse, volkomen onterecht. Het spitsenduo Powel en Rajcomar miste opgelegde kansen, en aan de andere kant werd eigenlijk niets weggegeven. Toch ging keeper Vorm weer een keer goed in de fout: 0-1.
Viel de tweede helft in voor Davids.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Deed raymaekers gisteren eigenlijk weer mee? Want die was ook (licht) geblesseerd afgelopen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |