Ik ga mijn uiterste best doen om hem voor het eind van deze week helemaal af te hebben. Probleem is dat de laatste wedstrijden op verschillende dvds zijn opgenomen en ik dat dus allemaal netjes achter elkaar moet krijgen. Ik ga mijn uiterste best doen en zorg dat hij deze week af is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:38 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht* wat duurt die overbodige zomerstop toch verdomd lang!
Lady > ik ben even een tijdje niet meer hier geweest (vakantie, werken, jobswitch, mooi weer) maar is er al nieuws over de DVD?
Dylan > ook ik heb het volste vertrouwen in de nieuwe trainer
enne .... DuchtGooner voortaan een Mod? Het moet niet gekker worden .....
Nee het ligt al veel te lang te wachten.... je heb gelijk het moet maar eens af.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
Neem je tijd lady, doe ik ook altijd.
TerroRobbie > ben je ook de tijd aan het nemen met de vlag, of krijg ik nog eens een mooi fotooke te zien?
Heeft die kutjanus van een Leandro nog meegedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:50 schreef Reanimatie.com het volgende:
NEC - Porto was ook geen hoogstandje. Aardig, maar niet geweldig.
Alle voorbereidingen (doek verf, etc ) zijn getroffen. Het probleem is alleen het overbrengen van het ontwerp naar het doek. We wilden eerst uitprinteren met een plotter en dan het uitknippen als een mal en dan inverven. Alleen dat gaat een beetje te veel euri's aan papier kosten. Dus we zijn nu van plan om met een beamer te gaan werken. Aleen degene die in het bezit is van een beamer is nog op vakantie... dus ff wachten nog. Hij word 1.5 x 13 meter. Of hij de eerste competitiewedstrijd klaar is weet ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef Reanimatie.com het volgende:
Neem je tijd lady, doe ik ook altijd.
TerroRobbie > ben je ook de tijd aan het nemen met de vlag, of krijg ik nog eens een mooi fotooke te zien?
Kaartje ligt hier voor mijn neus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
En hoeveel benen hebben die Joden vanavond gebroken?
CTM,als je toevallig een kaartje hebt van deze wedstrijd....
wsl volgende week pas,heb nu last van een astma-aanval dus kom vanavond niet kijken,gooi ze effe af als jij wel gaat vanavondquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kaartje ligt hier voor mijn neus.Wanneer ga je naar de FC kijken?
Gisteren heeft ie de gehele wedstrijd staan te keepenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:36 schreef methodmich het volgende:
Stond Michel Vorm gelijk al op doel of wordt die tweede man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |