Ik doelde niet alleen op de foto's maar ik zie het probleem niet van die "oude" foto's,als het er maar op lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
fc stuurt de gegevens en de foto's op naar het bedrijf wat die kaarten maakt... Ze hebben verder geen zicht op wat daar gebeurd. Als ze dan de kaarten krijgen en het blijkt dat bij een deel een oude foto erop zit. (was bij meer mensen het geval) Dan kunnen ze 2 dingen doen, of de kaarten gewoon uitgeven of ze terugsturen en er de goede fotos op laten zetten dan is het logisch dat ze voor optie 1 word omdat A) weer geld kost om nieuwe te laten drukken B) het weer weken duurt, en de fans ongeduldig worden C) het geen kut uitmaakt of er nou een foto van dit jaar of van 3 jaar terug op staat.
Het is ook gewoon belachelijk dat je (bijna) elk jaar een nieuwe pasfoto moet afgeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik doelde niet alleen op de foto's maar ik zie het probleem niet van die "oude" foto's,als het er maar op lijkt.
De administratie is al jaren een zootje,zie voorbeeld wat ik eergisteren gaf en voorbeelden uit het verleden met oa 2 gratis seizoenskaarten voor mij door blunders daar.
Ja en????quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat de KNVB en de club de regels voor de (s)cc maken en de overheid de regel mbt paspoort'?
En niks... Dat kan een verklaring zijn op de vraag die jij stelt..quote:
Dan snap ik niet dat ik nog elk jaar een nieuwe foto heb moeten geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En niks... Dat kan een verklaring zijn op de vraag die jij stelt..
Overigens staat er nergens dat je elk jaar een nieuwe pasfoto moet inleveren. Er staat ook op dat formulier dat als je afgelopen jaar al een kaart met foto had je geen nieuwe hoeft in te leveren....
Krijg je ook niet van mij andersquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik... mits ik vervoer heb.. (en nee, dit is geen hint)
16.00 idd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga naar Waardenburg. 16:00 begint het toch?
Ik neem je kaartje mee DG.
Geen idee waar die gast uithangt heb hem al een aardige tijd niet meer op het gb/forum/msn gezien...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijg je ook niet van mij anders
Yeahinho?
Waar zie jij dat staan op m-side.com?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
Wel raar trouwens,op m-side.com en de site van Dordt staat nog gewoon 19.00
Via google;quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zie jij dat staan op m-side.com?
Hij had wat problemen met de PC vertelde ie van de weekquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast uithangt heb hem al een aardige tijd niet meer op het gb/forum/msn gezien...
Zelfs fcdbfans is niet meer ge-update sinds 08-07
Dat moet ik zienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:39 schreef DutchGooner het volgende:
Op die manier,ben hem van plan volgend jaar ook te lopen
Je kan met mij meerijden maar niet terug....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kan nu echter niet rijden met m'n dikke knie (leve de 4daagse) dus ben bang dat ik niet in Waardenburg kan komen.
Jij rijdt meteen door naar hetgeen ik denk dat jij doorrijdt..? Terug kan ik wel mee met degene waar Robbie meerijdt denk ik, dus hoelaat ben je hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je kan met mij meerijden maar niet terug....
Blijf eerst nog effe in Haaften/Waardenburg hangen en ga dan idd naar degene toe wie jij denktquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij rijdt meteen door naar hetgeen ik denk dat jij doorrijdt..? Terug kan ik wel mee met degene waar Robbie meerijdt denk ik, dus hoelaat ben je hier?
Beter dan Den Bosch.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoe was Dordt?
Ook niet veel...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Hoe was Dordt?
Nou, Dordt zag er veel beter uit. Meer inzet, het stond beter, teamspel was beter, passjes kwamen aan...quote:
Die 2-1 was dan ook zijn schuld,stond te appeleren en deed onderhand geen stap meerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uneken komt echt tekort. Hij loopt wel de hele tijd te appeleren voor buitenspel
Dat was zijn schuld inderdaad. Het viel me op dat hij vaker gewoon met zijn hand in de lucht ging staan en dan verder als een etalagepop op zijn plek bleef staan....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die 2-1 was dan ook zijn schuld,stond te appeleren en deed onderhand geen stap meer
Bron: FC Den Bosch.nl, dat blijkt ook wel uit de roze bril die de schrijver op heeft.quote:Halverwege het oefenprogramma van FC Den Bosch kan Theo Bos met zijn technische staf de tussenbalans opmaken. Twee keer winst en 2 keer verlies, waarbij aangemerkt moet worden dat OSC'45 natuurlijk geen tegenstander is waar je conclusies uit mag trekken.
In de eerste helft kwam FC Den Bosch al snel op achterstand waarbij de keeper Michel Vorm er niet helemaal vrijuit ging. In de 24-ste minuut werd Berry Powel door Breinburg onderuit gehaald terwijl hij alleen op keeper van de Werf afging. Rood voor Breinburg. Uit de vrije trap die volgde schoot Jaap Davids knap in. In de resterende tijd van de eerste helft kreeg FC Den Bosch wel een beter veldoverwicht maar kon niet op voorsprong komen. In de 43-ste minuut lukte dat FC Dordrecht in de persoon van de van RKC Waalwijk overgekomen Nick van der Velden wel.
De tweede helft mocht FC Dordrecht uit oefenoogpunt weer met een volledig elftal starten. Er kwamen nog enkele kansen voor beide ploegen maar tot scoren kwam niemand meer. Theo Bos heeft nog 4 oefenwedstrijden om zijn team klaar te stomen voor de eerste competitiewedstrijd tegen Emmen. Waar FC Den Bosch vooral behoefte aan lijkt te hebben is de 'routinier' die op de 10 uit de voeten kan.
Tuurlijk, Peter.quote:In de aanloop naar het nieuwe seizoen lijkt een vaste plaats in de basis van FC Den Bosch voor Peter Uneken (33) een stuk minder vanzelfsprekend dan de afgelopen zes jaar. De centrale verdediger moet in de nieuwe jaargang met de van Vitesse gehuurde Jaap Davids en de van Genk overgekomen Wim Raymaekers gaan strijden om de twee centrale plaatsen in de Bossche defensie.
„Ik ben absoluut niet bang dat ik door die toegenomen concurrentie mijn basisplaats ga verliezen. Ik weet zeker dat ik met mijn ervaring en inzicht komend seizoen nog van groot belang voor deze jonge ploeg kan zijn“, verklaarde Uneken gisteravond na het met 0-10 gewonnen oefenduel van zijn ploeg met de amateurs van OSC’45 in Den Bosch-Noord. Alle goals werden binnen 51 minuten gemaakt.
Van welke site is dit? www.opendeurintrappen.nl ?quote:Waar FC Den Bosch vooral behoefte aan lijkt te hebben is de 'routinier' die op de 10 uit de voeten kan.
Van FCDenBosch.nl, synoniem voor opendeurintrappen.nl inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Van welke site is dit? www.opendeurintrappen.nl ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |