Ja, prima verdediger voor de GGD, alleen het beste is er nu wel een beetje vanaf. Dat is geen schande op zijn leeftijd, maar dan moet er ook ingegrepen worden door de technische leiding en dat gebeurde vorig seizoen al niet, toen werd hem zelfs de hand boven het hoofd gehouden en dit seizoen lijkt het wederom niet te gebeuren. Dat stoort me.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Peter Uneken was in zijn eerste jaren toch best een gewaardeerde kracht of niet?
Klopt. Uneken heeft zeker waarde gehad voor de FC, maar op een bepaald moment moet als toch een beslissing nemen dat iemand tekort komt en niet meer meekan.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Basisplaatsen op basis van het verleden kunnen erg schadelijk zijn. Zie Sparta met Aron Winter ook destijds.
Met Fred naast hem was hij de beste!quote:Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Peter Uneken was in zijn eerste jaren toch best een gewaardeerde kracht of niet?
Nee toen hadden we hem al afquote:Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Nu al af? Een half uur geleden had je pas de tekst bedacht.
Ja man, doe gewoon meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Yeahinho,het sfeerteam niets voor jou?
Nee je hebt er weer niks van begrepen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:04 schreef Yeahinho het volgende:
Wil best wat doen, maar ben nooit gevraagd enzo. Ga mezelf niet op liggen dringen....
Maar jullie beginnen toch een 'eigen sfeerteam'.
Wat is in jouw ogen gemaakte sfeer?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Een sfeerteam zuigt zowiezo,"spontane" sfeer is OK,"gemaakte" sfeer zuigt![]()
![]()
Pleerollen,snippers etc..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen gemaakte sfeer?
Zingen wordt er sowieso altijd gedaan, alleen worden er nu wat vlaggen, banieren e.d. opgehangen en gezwaaid, zodat het er wat mooier uitziet.![]()
NIKS MIS MEE!
Die snippers werden ook wel voordat het sfeerteam er was gestrooid en is wel leuk om te zien, maar niet om in te staan elke week.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pleerollen,snippers etc..
Zingen is meer dan zat.
Jou ook alquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zullen best wel goede initiatieven hebben maar mijn ding is het niet en dat weten ze ook,Dave vroeg me afgelopen dinsdag of het niets voor mij was
Ben afgelopen jaar niet zo heel veel wezen kijken, maar mijn ervaring is dat er bij uitwedstrijden altijd veel meer gezongen wordt dan thuis, omdat dan de fanatieke fans allemaal bij elkaar zitten en bij een thuiswedstrijd allemaal verspreid zitten.quote:Zoals gezegd,zingen is meer dan zat maar zelfs dat was afgelopen jaar teveel gevraagd
Hier nog 1quote:
Dat vond ik het afgelopen jaar ook tegenvallen eigenlijk... op een enkele wedstrijd na dan.quote:Ben afgelopen jaar niet zo heel veel wezen kijken, maar mijn ervaring is dat er bij uitwedstrijden altijd veel meer gezongen wordt dan thuis, omdat dan de fanatieke fans allemaal bij elkaar zitten en bij een thuiswedstrijd allemaal verspreid zitten.
Dat heeft denk ik ook te maken met bus of autocombi.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier nog 1![]()
Maar ik doe wel mee uiteraard
![]()
[..]
Dat vond ik het afgelopen jaar ook tegenvallen eigenlijk... op een enkele wedstrijd na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |