abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29084481
Peter Uneken was in zijn eerste jaren toch best een gewaardeerde kracht of niet?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29084535
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Peter Uneken was in zijn eerste jaren toch best een gewaardeerde kracht of niet?
Ja, prima verdediger voor de GGD, alleen het beste is er nu wel een beetje vanaf. Dat is geen schande op zijn leeftijd, maar dan moet er ook ingegrepen worden door de technische leiding en dat gebeurde vorig seizoen al niet, toen werd hem zelfs de hand boven het hoofd gehouden en dit seizoen lijkt het wederom niet te gebeuren. Dat stoort me.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29084710
Dat kan ik me voorstellen. Basisplaatsen op basis van het verleden kunnen erg schadelijk zijn. Zie Sparta met Aron Winter ook destijds.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29084786
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Basisplaatsen op basis van het verleden kunnen erg schadelijk zijn. Zie Sparta met Aron Winter ook destijds.
Klopt. Uneken heeft zeker waarde gehad voor de FC, maar op een bepaald moment moet als toch een beslissing nemen dat iemand tekort komt en niet meer meekan.

Het was vorig seizoen zelfs zo erg dat Uneken na een blessure opeens in de spits werd geposteerd, terwijl er een andere spits op de bank zat. Olfers werd ook verbannen naar de rechtsbackpositie en Verhaegh naar het middenveld, zodat Uneken centraal achterin kon spelen.

Als je vriendjespolitiek zo fanatiek ten uitvoer brengt dan ben je niet geschikt als technische man vind ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29084895
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
Met Fred naast hem was hij de beste!

Doekje voor lurling is af trouwens
pi_29085337
Nu al af? Een half uur geleden had je pas de tekst bedacht .
pi_29085711
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:07 schreef Yeahinho het volgende:
Nu al af? Een half uur geleden had je pas de tekst bedacht .
Nee toen hadden we hem al af
  maandag 25 juli 2005 @ 13:07:24 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29108828
RKC heeft dus interesse in Verhaegh maar biedt dus te weinig volgens het management,mooi zo,poot stijfhouden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29108955
Juist! Óf er moet een flinke smak geld over de tafel komen, óf Verhaegh blijft mooi bij ons spelen .
pi_29114380
De poot stijfhouden is het management helaas nooit zo goed in geweest. Een vertrek van Verhaegh lijkt me in principe onbespreekbaar, zeker omdat je niet zo gauw een nieuwe rechtsback van niveau zult kunnen vastleggen. Het elftal is genoeg verzwakt inmiddels, de betere spelers van deze groep moeten we zien te behouden.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 01:02:43 #261
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29130538
Yeahinho,het sfeerteam niets voor jou?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29130728
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
Yeahinho,het sfeerteam niets voor jou?
Ja man, doe gewoon mee

Maar hij wil niet geloof ik...
pi_29136070
Wil best wat doen, maar ben nooit gevraagd enzo. Ga mezelf niet op liggen dringen....

Maar jullie beginnen toch een 'eigen sfeerteam' .
pi_29136468
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 11:04 schreef Yeahinho het volgende:
Wil best wat doen, maar ben nooit gevraagd enzo. Ga mezelf niet op liggen dringen....

Maar jullie beginnen toch een 'eigen sfeerteam' .
Nee je hebt er weer niks van begrepen...

Dit heeft niks met opdringen te maken trouwens, hun vragen vrijwilligers en die kunnen zich aanmelden.

Waar wacht jij op dan? Een aangetekende brief in 3 voud?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:21:22 #265
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29137674
Een sfeerteam zuigt zowiezo,"spontane" sfeer is OK,"gemaakte" sfeer zuigt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29138287
vlaggen zijn cool

scc is ook weer geregeld
pi_29138729
Ik ben ook niet zo voor gemaakte sfeer, maar soms is het toch wel erg gaaf.
pi_29141015
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Een sfeerteam zuigt zowiezo,"spontane" sfeer is OK,"gemaakte" sfeer zuigt
Wat is in jouw ogen gemaakte sfeer?
Zingen wordt er sowieso altijd gedaan, alleen worden er nu wat vlaggen, banieren e.d. opgehangen en gezwaaid, zodat het er wat mooier uitziet.
NIKS MIS MEE!
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:20:35 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29141109
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Wat is in jouw ogen gemaakte sfeer?
Zingen wordt er sowieso altijd gedaan, alleen worden er nu wat vlaggen, banieren e.d. opgehangen en gezwaaid, zodat het er wat mooier uitziet.
NIKS MIS MEE!
Pleerollen,snippers etc..

Zingen is meer dan zat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29141209
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Pleerollen,snippers etc..

Zingen is meer dan zat.
Die snippers werden ook wel voordat het sfeerteam er was gestrooid en is wel leuk om te zien, maar niet om in te staan elke week.
Die wcrollen ben ik het wel met je eens, daar zie ik het nut ook niet van in.

Maar de initiatieven die ze vaak hebben zijn wel goed vind ik.
Zoals die vlaggen en banieren en die bussen naar Luik.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:26:46 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29141265
Ze zullen best wel goede initiatieven hebben maar mijn ding is het niet en dat weten ze ook,Dave vroeg me afgelopen dinsdag of het niets voor mij was

Zoals gezegd,zingen is meer dan zat maar zelfs dat was afgelopen jaar teveel gevraagd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29141424
Zo'n chinees achtig figuur komt al jaren en jaren met zn tasje vol snippers. Al heb ik hem de laatste tijd niet meer zoveel gezien.

Trip naar luik was zwaar ok
Vlaggen waren mooi. Banieres vond ik niet zo..

Spandoeken moeten er echt hangen.. Zonder die doeken de laatste wedstrijden zag het er maar triest uit..

Wat vinden we trouwens van vuurwerk?
pi_29141427
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ze zullen best wel goede initiatieven hebben maar mijn ding is het niet en dat weten ze ook,Dave vroeg me afgelopen dinsdag of het niets voor mij was
Jou ook al
quote:
Zoals gezegd,zingen is meer dan zat maar zelfs dat was afgelopen jaar teveel gevraagd
Ben afgelopen jaar niet zo heel veel wezen kijken, maar mijn ervaring is dat er bij uitwedstrijden altijd veel meer gezongen wordt dan thuis, omdat dan de fanatieke fans allemaal bij elkaar zitten en bij een thuiswedstrijd allemaal verspreid zitten.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29141501
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

Jou ook al
Hier nog 1 Maar ik doe wel mee uiteraard
quote:
Ben afgelopen jaar niet zo heel veel wezen kijken, maar mijn ervaring is dat er bij uitwedstrijden altijd veel meer gezongen wordt dan thuis, omdat dan de fanatieke fans allemaal bij elkaar zitten en bij een thuiswedstrijd allemaal verspreid zitten.
Dat vond ik het afgelopen jaar ook tegenvallen eigenlijk... op een enkele wedstrijd na dan.

En dan stond ik weer voor lul omdat er niemand meezong
pi_29142776
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hier nog 1 Maar ik doe wel mee uiteraard
[..]

Dat vond ik het afgelopen jaar ook tegenvallen eigenlijk... op een enkele wedstrijd na dan.
Dat heeft denk ik ook te maken met bus of autocombi.
Bij een autocombi zijn de meeste veel uitbundiger dan wanneer ze in de bus moeten en al helemaal gaar zijn voordat ze in het stadion zijn
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')