abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28658948
Dus Thijs gaat bij NIVO Sparta ballen nu ofzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28659872
Thijs gaat komend seizoen nergens voetballen.

De overschrijvingsdatum is al voorbij, dus heeft ie pech .
pi_28659892
Of Thijs moet ergens een profcontract kunnen krijgen of een buitenlandse club kunnen vinden. Eerst is hij nog eventjes geschorst overigens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28659895
Verdorie ja, heb je gelijk in. Dat wordt dus of Omniworld of zaalvoetballen.
www.thuisuiteten.nl
pi_28659935
Misschien kan Dennis wat regelen voor hem bij Paderborn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28660542
Toch jammer. Vond ik in de voorbereiding van het vorige seizoen een positief opvallende speler. Was ongetwijfeld een leuke speler voor in de breedte (of wellicht zelfs basis?) voor in de 1e divisie geweest.
pi_28660647
Ja, zonder gein even. Thijs van der Meulen deed het goed in de voorbereiding vorig seizoen, in het tweede was het ook geen verkeerde speler. Voor clubs als Telstar, Haarlem, Dordrecht of AGOVV zou het voor de basis zeker een leuke speler zijn. Voor de FC voor op de bank in de GGD ook.
  zondag 10 juli 2005 @ 05:22:06 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28673643
Kijk,nu wordt het dus duidelijk,het kan niet anders zijn of dit is de enige reden van zijn vertrek.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28674834
Jointje kost Thijs v/d Meulen seizoen
quote:
De KNVB heeft Thijs van der Meulen (24), die afgelopen seizoen op amateurbasis uitkwam voor FC Den Bosch, een schorsing van een half jaar opgelegd vanwege doping.

De verdediger, woonachtig in Maarssen, werd betrapt op het gebruik van dope (naar verluidt gaan het om cannabis) bij een controle na de bekerwedstrijd Willem II - FC Den Bosch op 2 maart dit jaar. Van der Meulen kwam toen overigens niet in actie. Tijdens het gehele afgelopen seizoen had hij één invalbeurt in het eerste team en speelde hij in twee bekerwedstrijden (tegen Quick’20 en UNA).

Toen enkele dagen na de bekerwedstrijd in Tilburg bekend werd dat Van der Meulen ’positief’ had getest, heeft FC Den Bosch hem direct uit de selectie gezet. „We zagen geen andere mogelijkheid“, aldus manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. „Doping is exit, die stelregel hebben wij. Ook al lijkt het hier om een kleine overtreding te gaan. Jammer voor Thijs, want het is een geweldige jongen. “

Van der Meulen ging op zoek naar een nieuwe club en kon het komende seizoen (2005-2006) bij zaterdaghoofdklasser Kozakken Boys in Werkendam gaan voetballen.

Schorsing
Bij de contractbesprekingen verzweeg hij echter het dopingincident. Pas toen de KNVB hem op 2 juni een schorsing van een half jaar oplegde, meldde hij dit aan het bestuur. Ook bij Kozakken Boys is Van der Meulen nu niet meer welkom, ook niet als zijn schorsing er op zit, zegt voorzitter Sander Paans. „Niet zozeer omdat hij het in eerste instantie had verwegen. Ik weet niet of hij verplicht was dat te melden. Maar als eerste-elftalspeler ben je een voorbeeld voor de jeugd, en dit is geen goed voorbeeld. Ik vind dat je als voetballer op hoog amateurniveau en bij de profs je leefstijl moet aanpassen aan de sport. Dit soort dingen mogen je niet overkomen.“

De overschrijvingstermijn in het amateurvoetbal is inmiddels gesloten. Van der Meulen komt dit seizoen dus niet meer aan voetballen toe. De speler was de afgelopen dagen niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: FCDBFans/Brabants Dagblad
pi_28675536
Triest dat dit in de krant staat... Heeft geen enkele nieuwswaarde meer en beschadigd slechts het imago van die jongen. Ook triest van FCDBfans om het te plaatsen..
pi_28675585
Daar ben ik het niet mee eens. Die jongen is profvoetballer en weet dat cannabis niet is toegestaan. Gewoon een domme actie van v/d Meulen. Hij betaalt er ook een zware prijs voor, want zijn contract bij Kozakken Boys kan hij verscheuren.
pi_28676219
Tuurlijk is het een domme actie, maar om dat nou zo uitgemeten in de krant te zetten over simpel 2e elftal voetballertje vind ik nogal triest. Maar kozakken boys heeft het zo te zien naar buiten gebracht. Want voordat hij daar niet meer mocht voetballen wist niemand het.
pi_28676277
De KNVB heeft hem geschorst en zo'n schorsing van 6 maanden wordt volgens mij sowieso wel gepubliceerd en/of bekend gemaakt.

Een groot artikel met een dikke kop over een 2e elftal speler van FC Den Bosch lijkt wat overdreven wellicht, maar het is komkommertijd. Dan worden dit soort dingen wat grootser gepubliceerd. Gedurende het seizoen zou het een klein artikeltje geworden zijn wat niet eens was opgevallen waarschijnlijk.
pi_28678768
Het moet niet gekker worden. Vd Meulen verpest z'n carričre, er verschijnt een stuk over in de krant, alles wat in de krant over onze FC verschijnt plaats ik op FCDBfans, en dat wordt dan triest gevonden .
pi_28678833
Een schorsing wordt altijd gepubliceerd en/of bekendgemaakt door de KNVB. Het is v/d Meulen die een joint rookt, terwijl hij dondersgoed weet dat hem dat 6 maanden schorsing oplevert en het is v/d Meulen die het niet heeft verteld aan Kozakken Boys, terwijl hij dondersgoed weet dat zijn contract zal worden verscheurd als het uitkomt. Natuurlijk komt zo'n schorsing uit.

Ik vond v/d Meulen best een aardige voetballer, maar iemand die zo met zijn sport bezig...
pi_28679308
Ik ben bang voor hem dat zijn kwaliteiten niet zo groot zijn als die van Aerts, en vd Meulen dus een profcarričre nu wel helemaal kan vergeten.
pi_28679329
Ik mag hopen dat hij nog ergens een profcontract kan versieren, anders kan hij dit seizoen helemaal nergens voetballen namelijk.
  zondag 10 juli 2005 @ 13:41:52 #68
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_28679470
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Triest dat dit in de krant staat... Heeft geen enkele nieuwswaarde meer en beschadigd slechts het imago van die jongen. Ook triest van FCDBfans om het te plaatsen..
Dat is absoluut niet waar. Als een voetballer uit een team in het betaalde voetbal wordt betrapt op doping, dan heeft dat gewoon nieuwswaarde. Gewoon domme actie van 'em
  zondag 10 juli 2005 @ 16:05:51 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28683249
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Onzin,alles over de club mag geplaatst worden,ook negatieve dingen.

Gelukkig geen censuur hier...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28687498
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik vond v/d Meulen best een aardige voetballer, maar iemand die zo met zijn sport bezig...
Mwah, ik denk dat je nog raar opkijkt van het aantal profvoetballers dat wel eens een joint pakt hoor...
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 10 juli 2005 @ 19:14:24 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_28687566
6 maanden voor een jointje Half Nederland zit aan de waterpijp en hij kan zijn carriere vergeten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28690311
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:41 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet waar. Als een voetballer uit een team in het betaalde voetbal wordt betrapt op doping, dan heeft dat gewoon nieuwswaarde. Gewoon domme actie van 'em
Het is maanden geleden dat hij dat het gebruikt heeft en dat de club het wist. En hem vertelde dat hij na dit seizoen een andere club moest zoeken. Dus die nieuwswaarde is er wel een beetje van af.
quote:
Onzin,alles over de club mag geplaatst worden,ook negatieve dingen.
Waar staat dat het niet mag???

Ik zeg alleen dat ik het triest vind.. dat een een licht vergrijp van zo'n jongen die slechts in het 2e elftal van een BVO speelde zo groot in de krant komt. En slechts de situatie en het imago van die jongen verslechterd. Ik vind dat je daar als fansite niet aan mee moet werken.

Heeft helemaal geen fuck met censuur te maken.
pi_28690395
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat je nog raar opkijkt van het aantal profvoetballers dat wel eens een joint pakt hoor...
Dan zouden er toch meer betrapt moeten worden lijkt me. Als zelfs Thijs v.d Meulen al wordt gecontroleerd...
pi_28690523
quote:
En slechts de situatie en het imago van die jongen verslechterd. Ik vind dat je daar als fansite niet aan mee moet werken.
Dat doet v/d Meulen toch echt zelf. Hij heeft die joint opgestoken, niet het BD en niet FCDBFans.
pi_28690865
Zal ik het maar verwijderen Robbie?

Dan leest niemand het en zal vd Meulen ongetwijfeld wel weer aan voetballen toekomen .
  zondag 10 juli 2005 @ 21:18:54 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28690994
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waar staat dat het niet mag???
Dat proef ik aan jou reactie

Terecht dat zoiets geplaatst wordt iig

En zijn imago? Had ie eerder aan moeten denken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 10 juli 2005 @ 21:37:50 #77
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28691579
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
6 maanden voor een jointje Half Nederland zit aan de waterpijp en hij kan zijn carriere vergeten.

Aerts is ook teruggekomen, die hadden ze toch met cocaine?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28692202
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Aerts is ook teruggekomen, die hadden ze toch met cocaine?
Die moest meteen wieberen. FCDB wilde zelfs nog een schadevergoeding zien, omdat ze een paar miljoen van de Wolves waren misgelopen door het gesnuif van Aerts. Hij is dat seizoen verhuurd aan GBA.
  Trouwste user 2022 zondag 10 juli 2005 @ 22:18:29 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_28692754
Ja kostte FC een fortuin.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_28692806
4 of 5 miljoen gulden werd destijds over gesproken. Geld dat de FC hard kon gebruiken. Later ging hij voor een habbekrats naar RBC, na verhuurd te zijn geweest aan GBA.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:06:56 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28694030
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 of 5 miljoen gulden werd destijds over gesproken. Geld dat de FC hard kon gebruiken. Later ging hij voor een habbekrats naar RBC, na verhuurd te zijn geweest aan GBA.
ik geloof dat het om anderhalf miljoen pond ging,toch zo'n 5,25 miljoen gulden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28696047
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik geloof dat het om anderhalf miljoen pond ging,toch zo'n 5,25 miljoen gulden
Ik denk wel dat dat ongeveer klopt inderdaad. Veel geld voor FCDB. Is ons letterlijk door de neus geboord.
pi_28696182
Dat geld hadden ze er waarschijnlijk toch op de een of andere manier weer verkloot denk ik.
That's all folks!
  maandag 11 juli 2005 @ 00:21:58 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28696238
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat geld hadden ze er waarschijnlijk toch op de een of andere manier weer verkloot denk ik.
Dat is een ander verhaal maar je zou het wel gehad hebben,het is toch de helft van onze begroting van afgelopen seizoen,zal het destijds wel 75% van onze begroting zijn geweest
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28696256
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat sowieso natuurlijk. Maar het blijft een schadepost van 5,25 miljoen gulden. Niet weinig voor FCDB.
  maandag 11 juli 2005 @ 00:28:03 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28696368
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat sowieso natuurlijk. Maar het blijft een schadepost van 5,25 miljoen gulden. Niet weinig voor FCDB.
Zou Roda ook wel kunnen gebruiken!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28699562
Hallo menschen
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28700894
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef Yeahinho het volgende:
Zal ik het maar verwijderen Robbie?

Dan leest niemand het en zal vd Meulen ongetwijfeld wel weer aan voetballen toekomen .
Kun je niet meteen heel de site verwijderen?
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28701202
quote:
Op maandag 11 juli 2005 10:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Kun je niet meteen heel de site verwijderen?
Op het nieuws na is dat allang gebeurd eigenlijk .
pi_28714262
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dan zouden er toch meer betrapt moeten worden lijkt me. Als zelfs Thijs v.d Meulen al wordt gecontroleerd...
Misschien net pech gehad.
www.thuisuiteten.nl
pi_28714420
Maar eigenlijk is het gewoon belachelijk dat je hiervoor geschorst wordt.
Het zijn geen prestatiebevorderende middelen, maar juist het tegenovergestelde.
Hetzelfde geld eigenlijk voor Aerts toentertijd, want van coke ga je ook niet beter keepen of voetballen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28714977
Diego was toch best goed altijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_28715006
Voordien was hij nog veel beter....
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28721221
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Misschien net pech gehad.
Er worden volgens mij elke wedstrijd wel 1 of 2 spelers gecontroleerd.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 00:51:39 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28724799
quote:
Op maandag 11 juli 2005 22:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er worden volgens mij elke wedstrijd wel 1 of 2 spelers gecontroleerd.
Aerts liep ook al als reserve tegen de lamp na een doordeweekse wedstrijd uit bij Dordt
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28729057
Gisteren de nieuwe trainer gesproken

Goede vent! Ik heb er vertrouwen in!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28731081
Voor de mensen die naar de open dag gaan:

Op zaterdag 30 juli zal FC Den Bosch de jaarlijkse Open Dag houden. De club uit de Brabantse hoofdstad start het nieuwe voetbalseizoen traditiegetouw door de deuren van Stadion ‘De Vliert’ te openen voor alle supporters en belangstellenden.

Van 13.00 tot 18.00 uur kan het publiek zich vermaken met diverse gratis attracties in en om Stadion ‘De Vliert’.

Zo kan er worden deelgenomen aan het spel ‘Op de strop’, bekend van het Omroep Brabant TV-programma ‘FC Brabant’. Bij de inschrijfkraam kan men zich opgeven voor deze activiteit. De allerbeste speler van de dag wint een FC Den Bosch-seizoenkaart!

Ook voor de jongste FC Den Bosch-supporters zijn er diverse activiteiten. Zij kunnen bijvoorbeeld meedoen aan het spannende ‘Panna Knock-out-toernooi’! Links van het hoofdgebouw - in de zogeheten ‘kinderkuil’ - zal een Panna-veld worden uitgezet voor drie leeftijdscategorieën: 8-12 jaar, 13-15 jaar en 16+. Daarnaast is er voor kids een springkussen en een draaimolen. Ook kunnen de kleine fans zich laten schminken of een kijkje nemen op de voetbalmarkt.

Speciaal voor leden van de Junior Dragons en Teenage Dragons van FC Den Bosch wordt er tijdens de Open Dag een penaltybokaal gehouden op het hoofdveld. Hiervoor kunnen leden van deze kids- en tienerclub van FC Den Bosch zich op de voetbalmarkt inschrijven. De beste Dragons spelen om 17.00 uur de finale om de titel ‘Penaltykiller van FC Den Bosch’. Deze activiteit is dus exclusief voor Dragons. Kids en tieners die zich tijdens de Open Dag inschrijven voor de Junior Dragons of de Teenage Dragons kunnen uiteraard ook meedoen!

Versnaperingen en drankjes zijn tijdens de Open Dag te verkrijgen op een gezellig terras. En de muzikale omlijsting wordt dit jaar verzorgd door Brabant Party. Van 13.00 tot 18.00 uur bieden zij vanaf het podium een gezellig en afwisselend programma; Frank Verkooijen, Jack Kunkels en Jack van Raamsdonk verzorgen een optreden. En met het publiek wordt de FC Den Bosch-quiz gespeeld.

Het hoogtepunt van de dag is de presentatie van de nieuwe spelersgroep. Deze vindt omstreeks 14.00 uur plaats in het stadion. Hierna zal de selectie een demonstratietraining op het veld verzorgen onder leiding van de nieuwe trainer/coach Theo Bos.

Speciaal voor vertegenwoordigers van de media geven manager voetbalzaken Fred van der Hoorn en trainer/coach Theo Bos om 15.30 uur een persconferentie in de nieuwe bestuurskamer, waarin zij vooruitblikken op het nieuwe voetbalseizoen. Na afloop zal trainer Bos zich naar buiten begeven om vanaf het podium ook supporters de gelegenheid te geven vragen aan hem te stellen.

Alle spelers zullen zich na omstreeks 15.30 uur onder het publiek mengen om supporters de gelegenheid te geven met hen op de foto te gaan en handtekeningen te verkrijgen.
pi_28731398
Het is zo'n beetje het zelfde als voorgaande jaren, alleen die persconferentie en de stropdas niet volgens mij.
Ik vind het ook wel raar dat er geen wedstrijd aan vast zit.
Als ze het een beetje anders aanpakken door meer en bekendere artiesten op te laten treden, komt er veel meer volk op af.
Een tijdje terug werd op het GB een aardige invulling van de open dag voorgesteld.
Jammer dat daar niks mee wordt gedaan.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_28731482
Persconferentie is wel een goede ontwikkeling denk ik. Ik ben er overigens niet. Die dag er na word er wel oefenwedstrijd gespeeld tegen Stormvogels. Met afscheid van Koentje
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:35:02 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28733358
Niet eens een wedstrijd,ze leren het gewoon nooit
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')