Nou, dat stelt geweldig gerustquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
8 is het getal van de volmaaktheid dude.
Denk dat Amsterdam ook wel op de lijst zal staanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereld
Da's hetzelfde, bij dit soort fanatiekelingen is vanzelfsprekend ook iets mis met de IQ-score.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Met hun IQ is niks mis. Met hun fanatisme wel...
Jezus man, alsof een explosie alleen nog niet genoeg is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Die bus is 'nauwelijks'beschadigd.
De wand van de bovenste verdieping zonder dak is naar buiten gescheurd/blazen. De onderkant is nagenoeg 'intact'
Al zo een 2500 jaar is het al bekend dat als je een vijand wil verslaan. Je dezelfde methode's als die vijand moet gebruiken. Winnen doe je door je aan te passen aan je vijand. Doe je dat niet dan verlies je helaas. Toegeven de morele bezwaren tegen deze manier van denken zijn groot.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoals gezegd: briljant idee. Laten we daar ook een hoop onschuldige mensen doden, dan heft het elkaar wel op en dat is de oplossing.
Works like a charm in Israel/Palestina waar ze al jaren proberen het principe oog om oog, tand om tand uit te voeren.
Tuurlijk moet er wel IETS gebeuren, maar dit lijkt me nou net niet de juiste reactie.
Dit gaat om de steun die Engeland aan Amerika gaf inzake de oorlog in Irak en Afganisten. Je kan er ook iets anders van maken, maar het is gewoon zo! Madrid had toen geen homohuwelijk en Israel en Irak hebben dat ook niet! Maar daar vinden heel vaak aanslagen plaats.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ja want homohuwelijk, euthenasie en al onze andere liberale vrijheden zijn inderdaad in overeenstemming met de algehele gedachtengang onder fanatieke geitenneukers.![]()
Nee het gaat inderdaad alleen om Irak en Afghanistan.Voor de rest vinden ze het Westen wel ok!
![]()
![]()
Helemaal waar, maar je weet dat Londen nog geen 300 km hiervandaan is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.![]()
Maar dat was live op tv.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch is het al veel minder dan dat dat het geval was op 11.9.2001
Dat idee heb ik ook. Word er super bang van.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef fransie102 het volgende:
Ik durf zelfs te beweren dat Nederland nu de nummer 1 target van Europa is bij terroristen.
Nee het shockerende van het gebeuren ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is minder? aantal doden, het gevoel van onveiligheid, de haat die groter en groter wordt?
Volgens mij niet in een hotel maar voor een conferencie van Isreal of Isreal was er bij. Was op Ned 2, goede informatie, moet je maar eens checkenquote:
Doe de Arena maar danquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Denk dat Amsterdam ook wel op de lijst zal staan
Clingendael?quote:
07 Juli 2005 13:17quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef thaleia het volgende:
Ja, ik wil daar ook weleens een bron van zien, van dat Netanyahu-verhaal
Degenen die dit plannen zullen heus geen laag IQ hebben. Vergis je daar niet inquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's hetzelfde, bij dit soort fanatiekelingen is vanzelfsprekend ook iets mis met de IQ-score.
Als de explosie achterin de bus was is het zeer waarschijnlijk dat het dak naar de voorkant geslagen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Maar ligt beetje op vage plaats: Bus reed (lijkt mij...) en de meeste schade zit aan achterkant.
Hoe kan het hele dak er af liggen, en dan ook nog eens aan de voorkant liggen.
Of misschien is de rest er wel heel erg snel afgeknipt door brandweer.
Natuurlijk. Voor de invasie van Irak werden er namelijk ook al aanslagen gepleegd over de gehele wereld. Wel denk ik dat de oorlog de kans groter heeft gemaakt dat er zo'n soort aanslag als vandaag plaatsvindt. En in de brieven die we later deze week te zien krijgen, zal vast en zeker ook staan dat het een straf was van Allah, die de kruisvaarders, die Irak en Afghanistan bezetten en moslims martelen... etcetera.quote:
Het gaat ze niet om de grootte van een stad lijkt mequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef gr8w8 het volgende:
Amsterdam zal geen doel zijn, wonen nog niet eens een milioen mensen. Parijs, Berlijn, Tokyo, dat maakt pas indruk.
3 landen? Kom nou, wat dacht je van Spanje, Italië, Polen, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, om nog maar eens wat Europese landen te noemen die troepen geleverd hebben (van de in totaal 47 landen).quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:26 schreef Hammet het volgende:
Van de 3 landen die militaire steun gaven, hebben 2 al aanslagen achter de rug. Nu alleen Nederland nog..![]()
Mja ik op zich ook wel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.![]()
Rotterdam of Amsterdam of allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Abigail het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Word er super bang van.
Wat moeten ze dan neerzetten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef pberends het volgende:
Die headlines op RTLZ zijn echt puur sensatienieuws.
"BLAIR: DIT IS TERREUR"
"BRITSE LEGER BEVEILIGT LONDEN"
"BOMRESTEN GEVONDEN DOOR POLITIE".
Ach man, kijk toch naar Israel. Daar doen ze dat al 40 jaar en is niemand er een steek mee opgeschotenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Al zo een 2500 jaar is het al bekend dat als je een vijand wil verslaan. Je dezelfde methode's als die vijand moet gebruiken. Winnen doe je door je aan te passen aan je vijand. Doe je dat niet dan verlies je helaas. Toegeven de morele bezwaren tegen deze manier van denken zijn groot.
We zullen vast wel een keer aan de beurt zijn, maar ik gok eerst op de grotere landenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de grootte van een stad lijkt me, maar om de paniek die het zal creeëren. Maar ik zie eerder iets gebeuren met de Coentunnel en Utrecht Centraal om een uur of 08:00 op een werkdag. Een aanslag op Parijs en Berlijn sluit ik sowieso uit, omdat Frankrijk en Duitsland zich buiten de oorlog tegen het terrorisme houden. Nederland laat daarentegen potentiële terroristen weer lopen, dus het is enkel aftellen.
dit soort ideën zijn op een gunstige kroegavond bedacht. vergis je daar ook niet is. het is zo fucking simpel om chaos te maken in een open samenleving. dus absoluut geen petje af of respect voor die barbaren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Degenen die dit plannen zullen heus geen laag IQ hebben. Vergis je daar niet in
* Radjesh gaat op wilders stemmen, goede gast, en spreekt gewoon hoe het ISquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Wilders hier mee om zou gaan. Ik zie in dit topic mensen elkaar weer bang maken over dat wij de volgende zijn. Dat is reëel.. maar dat is het al de laatste 4 jaar. Eens kijken of Wilders ons ook gaat bang maken.
TvG - Link met Tjetjenen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ze kwamen waarschijnlijk uit Engeland en hadden Engeland als uitvalsbasis. Denk ik. Je ziet ook dat bij die Nederlandse terroristen het allemaal vrij Nederlands was, hetzelfde geldt voor Spanje. Daarnaast zijn er echter wel internationale verbanden, maar die worden meestal door de meeste landen vervolgd en niet gesteund. Ik verwacht dat geen enkele staat hierbij geholpen heeft.
Nou, U2 concerten he, over 1,5 weekquote:
Nou ben ik geen groot voorstander van Wilders maar het optreden tegen de uitwassen van de Islam, zoals hij het noemt, is niet echt bangmakerij als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Wilders hier mee om zou gaan. Ik zie in dit topic mensen elkaar weer bang maken over dat wij de volgende zijn. Dat is reëel.. maar dat is het al de laatste 4 jaar. Eens kijken of Wilders ons ook gaat bang maken.
Aan het begin van het topic werd om het Netayahu verhaal om bronnen gevraagd, welke ik gaf. Pas daarna vroegen enkelen hier 'welk Netanyahu verhaal?'quote:
Die landen die jij noemt (behalve spanje) leverden toch enkel zogenaamde peace-keapers? En dus geen troepen die militaire operaties uitvoerden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Wicha het volgende:
[..]
3 landen? Kom nou, wat dacht je van Spanje, Italië, Polen, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, om nog maar eens wat Europese landen te noemen die troepen geleverd hebben (van de in totaal 47 landen).
Dat snap ik ook wel, maar een aanslag in de echte wereldsteden heeft veel meer effect. Een aanslag op de havens van Rotterdam zou misschien ook flink wat schade aanrichten, maar dat lijkt dan veel meer gericht op Nederland, dan op de landen achter de WoT. Het is geen economisch centrum van de wereld. WTC, Madrid en nu het economische centrum van Londen, dan zouden aanslagen rond de beurs van Parijs veel logischer zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereld
Je zou dan ook de inzet van andere wapensoorten moeten overwegen. Betere samenwerking tussen de diverse geheime diensten en niet bang zijn als er wat burgerslachtoffers vallen. Want dat doen die terroristen ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach man, kijk toch naar Israel. Daar doen ze dat al 40 jaar en is niemand er een steek mee opgeschoten.
quote:Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.
Bedankt hoor! En mijn welgemeende excuses dat ik niet in staat ben om alle tv- en radiozenders, webpagina's en livestreams tegelijkertijd bij te houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef zoalshetis het volgende:
teletekst, zucht.
Dit gaat Wilders veel zetels opleverenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb ook geen respect voor die bergapen. maar er komt echt wel een IQ bij kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit soort ideën zijn op een gunstige kroegavond bedacht. vergis je daar ook niet is. het is zo fucking simpel om chaos te maken in een open samenleving. dus absoluut geen petje af of respect voor die barbaren.
Tot nu toe zijn alleen de hoofdsteden getroffen, dus Amsterdam kan best nr. zoveel zijn, of anders ter afwisselig idd een andere stad kiezen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Hammet het volgende:
[..]
In Amsterdam kunnen ook zo gemakkelijk honderden doden vallen hoor![]()
Het gaat niet om het aantal inwoners, maar om de regering van het desbetreffende land. In dat geval hebben wij het hier vrij kut.
En Rotterdam is natuurlijk ook altijd nog een 'perfect' doelwit :[
Iran misschien? Zou wat zijn he?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
TvG - Link met Tjetjenen.
Madrid - Link met Marokko.
NY - Link met Duitsland.
Londen - Link met ?!?
Nederland was ook een peace-keeper hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die landen die jij noemt (behalve spanje) leverden toch enkel zogenaamde peace-keapers? En dus geen troepen die militaire operaties uitvoerden.
Voor zover ik weet waren dat enkel Spanje, Engeland en Nederland. Of heb ik het nu totaal mis
Nee, maar dat heeft ook niks met bangmakerij te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nou ben ik geen groot voorstander van Wilders maar het optreden tegen de uitwassen van de Islam, zoals hij het noemt, is niet echt bangmakerij als ik dit zo zie.
Dan gaat de volgende aanslag een molen, De Keukenhof en een koffieshop worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Mwanatabu het volgende:
6 stations en 1 dubbeldekker: hét symbool voor Londen, net als de Twin Towers dit waren voor New York.
Rotterdam geen economisch centrum van de wereld ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef gr8w8 het volgende:
Het is geen economisch centrum van de wereld. WTC, Madrid en nu het economische centrum van Londen, dan zouden aanslagen rond de beurs van Parijs veel logischer zijn.
wat is mislukt? als er niet genoeg doden zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:42 schreef LuukBes het volgende:
Waarom zijn er terwijl er 7 explosies gemeld zijn nog maar 2 doden, op zo'n drukke doordeweekse dag in de spits. Hebben ze strijkers gebruikt in de meeste gevallen ? Ik zie op TV overal hulpverleners rondzwermen die soms zelfs zitten te lachen. Er moeten toch allang tientallen doden bij de ziekenhuizen zijn. De aanslagen lijken eerder mislukt te zijn en dat het meevalt.
Frankrijk is een van de belangrijkste partners van de VS in de echte strijd tegen het terrorisme, die dus de terroristen het leven echt moeilijker maakt. Dat maakt het een doel dat net zo voor de hand ligt als het Verenigd Koninkrijk. Overigens hebben terroristen maar één doel en dat is terreur uitoefenen, verder hebben ze geen smoesjes nodig om bommen te laten ontploffen of mensen te vermoorden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de grootte van een stad lijkt me, maar om de paniek die het zal creeëren. Maar ik zie eerder iets gebeuren met de Coentunnel en Utrecht Centraal om een uur of 08:00 op een werkdag. Een aanslag op Parijs en Berlijn sluit ik sowieso uit, omdat Frankrijk en Duitsland zich buiten de oorlog tegen het terrorisme houden. Nederland laat daarentegen potentiële terroristen weer lopen, dus het is enkel aftellen.
Nja openbaarvervoer in de ochtendspits, waar vind je meer mensen op elkaar? Waar maak je mensen het bangst mee? Wat is het makkelijkst... Denk niet zo zeer dat dit met symbolen te maken heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef Mwanatabu het volgende:
6 stations en 1 dubbeldekker: hét symbool voor Londen, net als de Twin Towers dit waren voor New York.
Na 11 september is er een lijstje gemaakt met mogelijke plaatsen van waar aanslagen plaats kunnen vinden. Dit lijstje zag er zo uit:quote:
En je denkt dat door bangmakerij dit soort aanslagen wordt beperkt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Nou ben ik geen groot voorstander van Wilders maar het optreden tegen de uitwassen van de Islam, zoals hij het noemt, is niet echt bangmakerij als ik dit zo zie.
Ja , goed plan... En waar wil je ze dan opsluiten. Of we knallen ze gelijk af!~quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef appies het volgende:
Nu is het echt tijd om iedereen van de verkeerde afkomst op te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |