Mja ik op zich ook wel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.![]()
Rotterdam of Amsterdam of allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Abigail het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Word er super bang van.
Wat moeten ze dan neerzetten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef pberends het volgende:
Die headlines op RTLZ zijn echt puur sensatienieuws.
"BLAIR: DIT IS TERREUR"
"BRITSE LEGER BEVEILIGT LONDEN"
"BOMRESTEN GEVONDEN DOOR POLITIE".
Ach man, kijk toch naar Israel. Daar doen ze dat al 40 jaar en is niemand er een steek mee opgeschotenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Al zo een 2500 jaar is het al bekend dat als je een vijand wil verslaan. Je dezelfde methode's als die vijand moet gebruiken. Winnen doe je door je aan te passen aan je vijand. Doe je dat niet dan verlies je helaas. Toegeven de morele bezwaren tegen deze manier van denken zijn groot.
We zullen vast wel een keer aan de beurt zijn, maar ik gok eerst op de grotere landenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de grootte van een stad lijkt me, maar om de paniek die het zal creeëren. Maar ik zie eerder iets gebeuren met de Coentunnel en Utrecht Centraal om een uur of 08:00 op een werkdag. Een aanslag op Parijs en Berlijn sluit ik sowieso uit, omdat Frankrijk en Duitsland zich buiten de oorlog tegen het terrorisme houden. Nederland laat daarentegen potentiële terroristen weer lopen, dus het is enkel aftellen.
dit soort ideën zijn op een gunstige kroegavond bedacht. vergis je daar ook niet is. het is zo fucking simpel om chaos te maken in een open samenleving. dus absoluut geen petje af of respect voor die barbaren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Degenen die dit plannen zullen heus geen laag IQ hebben. Vergis je daar niet in
* Radjesh gaat op wilders stemmen, goede gast, en spreekt gewoon hoe het ISquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Wilders hier mee om zou gaan. Ik zie in dit topic mensen elkaar weer bang maken over dat wij de volgende zijn. Dat is reëel.. maar dat is het al de laatste 4 jaar. Eens kijken of Wilders ons ook gaat bang maken.
TvG - Link met Tjetjenen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ze kwamen waarschijnlijk uit Engeland en hadden Engeland als uitvalsbasis. Denk ik. Je ziet ook dat bij die Nederlandse terroristen het allemaal vrij Nederlands was, hetzelfde geldt voor Spanje. Daarnaast zijn er echter wel internationale verbanden, maar die worden meestal door de meeste landen vervolgd en niet gesteund. Ik verwacht dat geen enkele staat hierbij geholpen heeft.
Nou, U2 concerten he, over 1,5 weekquote:
Nou ben ik geen groot voorstander van Wilders maar het optreden tegen de uitwassen van de Islam, zoals hij het noemt, is niet echt bangmakerij als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Wilders hier mee om zou gaan. Ik zie in dit topic mensen elkaar weer bang maken over dat wij de volgende zijn. Dat is reëel.. maar dat is het al de laatste 4 jaar. Eens kijken of Wilders ons ook gaat bang maken.
Aan het begin van het topic werd om het Netayahu verhaal om bronnen gevraagd, welke ik gaf. Pas daarna vroegen enkelen hier 'welk Netanyahu verhaal?'quote:
Die landen die jij noemt (behalve spanje) leverden toch enkel zogenaamde peace-keapers? En dus geen troepen die militaire operaties uitvoerden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Wicha het volgende:
[..]
3 landen? Kom nou, wat dacht je van Spanje, Italië, Polen, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, om nog maar eens wat Europese landen te noemen die troepen geleverd hebben (van de in totaal 47 landen).
Dat snap ik ook wel, maar een aanslag in de echte wereldsteden heeft veel meer effect. Een aanslag op de havens van Rotterdam zou misschien ook flink wat schade aanrichten, maar dat lijkt dan veel meer gericht op Nederland, dan op de landen achter de WoT. Het is geen economisch centrum van de wereld. WTC, Madrid en nu het economische centrum van Londen, dan zouden aanslagen rond de beurs van Parijs veel logischer zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereld
Je zou dan ook de inzet van andere wapensoorten moeten overwegen. Betere samenwerking tussen de diverse geheime diensten en niet bang zijn als er wat burgerslachtoffers vallen. Want dat doen die terroristen ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach man, kijk toch naar Israel. Daar doen ze dat al 40 jaar en is niemand er een steek mee opgeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |