.... laat die lui lekker in hun hut blijven en optiefen hiero ... dit is de westerse wereld die in het jaar 2005 leeft en niet 100+ jaar terugquote:achterlijke cultuur
het interesseert die geitenneukers helemaal niets of er mensen van hun eigen ras aangaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar als er maar ook in 1 stad veel allochtonen en moslims wonen is het Amsterdam wel. Weet niet hoe het in London zit.
Voglens mij is dat rode metaal wat voor de bus ligt dan ook het dakquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef the_disheaver het volgende:
Ik corrigeer mijn vorige berichten. Het gaat wel om een normale dubbeldekker met gesloten dak.
[afbeelding]
Duidelijk zijn de palen te zien, waarboven het dak zou moeten zijn.
5 is toch het symbool van volmaaktheid? Of heb ik iets verkeerd van de Da Vinci Code begrepen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef poemojn het volgende:
Voor de symbolisten hier: 7 is ook het getal van de volheid/volmaaktheid, dus dan zou dit de laatste aanslag zijn (als je toch zo gaat rekenen..).
Yup. Mij ook. En ook op het nieuws had men het erover, dus tja... maar ik mocht het net niet zeggen, dus okquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die hadden geen militairen steun gegeven. Nederland wel, dus dat lijkt mij logischer
Show mequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op het lijstje die clingendeal heeft.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Open je MS Word en ga lekker met Wingdings spelen
Was je voor de oorlog in Irak ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet serieus bedoeld hoor. Maar ik ben 'n beetje pissig
Stond op ander forum, staat verder ook geen bron bijquote:
Zoals gezegd: briljant idee. Laten we daar ook een hoop onschuldige mensen doden, dan heft het elkaar wel op en dat is de oplossing.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef halion het volgende:
Het wordt nu best wel tijd om terug te slaan.
West vs. East, tonight @ 9 PM.
Let's nuke those bastards.
Of gaan we weer afwachten?
Met hun IQ is niks mis. Met hun fanatisme wel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Partyman het volgende:
Die lui hebben een IQ van een zeeslak... ze willen dat de wereld een moslimwereld word ... ik krijg door dit soort aanslagen een tering hekel aan die
[..]
.... laat die lui lekker in hun hut blijven en optiefen hiero ... dit is de westerse wereld die in het jaar 2005 leeft en niet 100+ jaar terug![]()
hij heeft niks gelukkig, maar het is wel vreemd met 9-11 was mn soort van oom in New York met 3-11 waren me mama en ik in madrid, en nu me papa in londenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat is minder, sterkte. Of heb je al wat gehoord van je vader?
Er zijn er 2 geteld, maar uiteraard zijn het er véél meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Hoeveel doden zijn er nou te betreuren?
Nog steeds onbekend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Hoeveel doden zijn er nou te betreuren?
Ja want homohuwelijk, euthenasie en al onze andere liberale vrijheden zijn inderdaad in overeenstemming met de algehele gedachtengang onder fanatieke geitenneukers.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef xman het volgende:
[..]
Dat kan niemand schelen. Denk dat het meer om Irak en afganistan gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |