Nee, 40 jaar te laat.quote:
Al gaven ze een uur voor de BBC aan dat er 2 doden waren..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef -Mk- het volgende:
Nederland 2 geeft slecht verslag naar mijn mening
Komt er dan ook een westerse militaire stop in het de midden-oosten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wordt al gesproken van minstens 70 doden, het is weer eens werk van onze fijne muzelmanschse medemens. Het wordt tijd voor een totale moslimstop in Europa, want van de 1000 die je er binnenlaat zitten er x terroristen tussen. Wat een lage kutgasten
Vind ik niet. Dit werd al geopperd door hoogstaande intellectuelen als Oriana Fallaci en Pim Fortuyn.quote:
Bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:26 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Zullen ook nog wel doden worden gevonden in de metro
Just reported: The train between Kings Cross and Russell square apparently exploded to such a degree that there was nothing left of the first carraige.
Welk lijstje?quote:
Ik vermoed de eerste.... Mede doordat Nederland de Moslimwereld op meerdere punten op de tenen trapt. Homohuwelijk, euthanasie, vreemdelingenbeleid.....quote:
het verband is dat de mossad was ingelicht en dit heeft doorgegeven sc.y zo kon de israelische minister nog net op tijd wegkomen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat ehb ik gemist?? Netanyahuwat is er met hem in combinatie met deze aanslagen??
Er zijn ook doden.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef -beyond- het volgende:
Ik heb gehoord dat mensen ledematen kwijt zijn enzo....Super erg!!
Zeer verstandige methodiek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Sloggi het volgende:
Op het moment mogen ze dat hele Midden-Oosten nuken als je het mij vraagt
Van mij mogen ze. Laat ze daar maar in hun eigen dictatioriele facsistische godsdienstwaanzinnige sop gaar koken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:28 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Komt er dan ook een westerse militaire stop in het de midden-oosten?
Dat kan niemand schelen. Denk dat het meer om Irak en afganistan gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik vermoed de eerste.... Mede doordat Nederland de Moslimwereld op meerdere punten op de tenen trapt. Homohuwelijk, euthanasie, vreemdelingenbeleid.....
Ik hoop dat de AIVD al aanwijzingen voor een aanslag heeft, anders zijn ze te laat.
Maar als er maar ook in 1 stad veel allochtonen en moslims wonen is het Amsterdam wel. Weet niet hoe het in London zit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik vermoed de eerste.... Mede doordat Nederland de Moslimwereld op meerdere punten op de tenen trapt. Homohuwelijk, euthanasie, vreemdelingenbeleid.....
Ik hoop dat de AIVD al aanwijzingen voor een aanslag heeft, anders zijn ze te laat.
daar heb je wel weer gelijk in..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die hadden geen militairen steun gegeven. Nederland wel, dus dat lijkt mij logischer
Als ze het in Engeland niet eens lukt om zo'n te voorspellen dan lukt het hier al helemaal niet. Al weet je niet wat er in Engeland en Nederland al voorkomen is, want dat vertellen ze je niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
die hadden ze al eens, maar hier in Nederland laten we die klerelijer gewoon vrijuit gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zat Netanyahu in een hotel boven een getroffen metrostation. Hij is en paar minuten voor de aanslag door de Mossad (Isr. geheime dienst) daar weggehaald na een tip van Scotland Yard.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat ehb ik gemist?? Netanyahuwat is er met hem in combinatie met deze aanslagen??
Open je MS Word en ga lekker met Wingdings spelenquote:
Precies, en de Nederlandse betrokkenheid in Irak.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
dat is minder, sterkte. Of heb je al wat gehoord van je vader?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef Jett het volgende:
te ziek voor woorden, mijn papa zit net een dag in Londen
Of ze hebben een aankondiging van de aanslag gekregen...en hebben dus dit "belangrijk persoon" in veiligheid gebrachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Monidique het volgende:
Als een Israëlische minister op tijd is geevacueerd, dan wisten ze kennelijk dat er iets ging gebeuren. Waarschijnlijk zijn de terroristen, even aannemende dat het zelfmoordterroristen zijn, dan al geruime tijd gevolgd door een veiligheidsdienst.
Ze kwamen waarschijnlijk uit Engeland en hadden Engeland als uitvalsbasis. Denk ik. Je ziet ook dat bij die Nederlandse terroristen het allemaal vrij Nederlands was, hetzelfde geldt voor Spanje. Daarnaast zijn er echter wel internationale verbanden, maar die worden meestal door de meeste landen vervolgd en niet gesteund. Ik verwacht dat geen enkele staat hierbij geholpen heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Drugshond het volgende:
De volgende vraag is natuurlijk ook speculatief : Waar kwamen de daders vandaan, en welk land als uitvalsbasis hadden ze.
Niet serieus bedoeld hoor. Maar ik ben 'n beetje pissigquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Zeer verstandige methodiek.
Het is wel te hopen dat jij, en iedereen die dat soort zieke ideeen in zijn hoofd heeft, op het moment van nuken daar zelf aanwezig is. Dat scheelt een hoop zieke mensen. En mij in de ziekenfonds premie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |