Zolang je niet anti-china bent!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Misschien moet ik maar naar Mongolië verhuizen ofzo.... dáár ben je iig nog veilig.
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Misschien moet ik maar naar Mongolië verhuizen ofzo.... dáár ben je iig nog veilig.
Als een banaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voglens mij is dat rode metaal wat voor de bus ligt dan ook het dak
Het dak ligt voor de bus volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef the_disheaver het volgende:
Ik corrigeer mijn vorige berichten. Het gaat wel om een normale dubbeldekker met gesloten dak.
[afbeelding]
Duidelijk zijn de palen te zien, waarboven het dak zou moeten zijn.
Toch is het al veel minder dan dat dat het geval was op 11.9.2001quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoor het net, ik schrik hier toch wel weer behoorlijk van
Dat zelfde denken zij ook over de Westerse cultuur...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Partyman het volgende:
Die lui hebben een IQ van een zeeslak... ze willen dat de wereld een moslimwereld word ... ik krijg door dit soort aanslagen een tering hekel aan die
[..]
.... laat die lui lekker in hun hut blijven en optiefen hiero ... dit is de westerse wereld die in het jaar 2005 leeft en niet 100+ jaar terug![]()
denk je dat echt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:
Er wordt te veel gekeken naar "Irak". Er zijn voor zotte lieden genoeg redenen te bedenken om ergens een bus op te blazen.
apart leven heb jequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Jett het volgende:
[..]
hij heeft niks gelukkig, maar het is wel vreemd met 9-11 was mn soort van oom in New York met 3-11 waren me mama en ik in madrid, en nu me papa in londenmja
8 is het getal van de volmaaktheid dude.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef poemojn het volgende:
Voor de symbolisten hier: 7 is ook het getal van de volheid/volmaaktheid, dus dan zou dit de laatste aanslag zijn (als je toch zo gaat rekenen..).
Dat is wel zo. Na 9-11, 3-11 en de moorden op Fortuyn en Van Gogh was er ook chaos en de ergste dingen werden voorspeld...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Chicobo het volgende:
Wat een stelletje doomsday huillie's zijn jullie zeg
Altijd maar van opwinding het ergste denken. Over een jaar interesseert dit nieuws je ook niet zo veel meer....
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voglens mij is dat rode metaal wat voor de bus ligt dan ook het dak
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zat Netanyahu in een hotel boven een getroffen metrostation. Hij is en paar minuten voor de aanslag door de Mossad (Isr. geheime dienst) daar weggehaald na een tip van Scotland Yard.
Blair beschuldigen van het bezitten van WMD's en dan het land bezetten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Steeven het volgende:
Wat als het de IRA blijkt te zijn?
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereldquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef gr8w8 het volgende:
Amsterdam zal geen doel zijn, wonen nog niet eens een milioen mensen. Parijs, Berlijn, Tokyo, dat maakt pas indruk.
Je begrijpt het echt niet he? Dit zijn helemaal niet arme domme mensen. Dit zijn intelligente, fanatieke en goed onderbouwde mensen. Tot zulke overtuigingen kom je niet als je toevallig onkruid aan het wieden bent op je boerenlandje.. Hier gaat echte studie overheen, veel boeken lezen etc. Alleen zo'n organisatie en de kennis van explosieven veronderstelt al enige mate van intelligentie en rijkdom..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Partyman het volgende:
Die lui hebben een IQ van een zeeslak... ze willen dat de wereld een moslimwereld word ... ik krijg door dit soort aanslagen een tering hekel aan die
[..]
.... laat die lui lekker in hun hut blijven en optiefen hiero ... dit is de westerse wereld die in het jaar 2005 leeft en niet 100+ jaar terug![]()
wat is minder? aantal doden, het gevoel van onveiligheid, de haat die groter en groter wordt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch is het al veel minder dan dat dat het geval was op 11.9.2001
In Amsterdam kunnen ook zo gemakkelijk honderden doden vallen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef gr8w8 het volgende:
Amsterdam zal geen doel zijn, wonen nog niet eens een milioen mensen. Parijs, Berlijn, Tokyo, dat maakt pas indruk.
Tja, in andere geschriften zijn he ttoch echt andere getallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
5 is toch het symbool van volmaaktheid? Of heb ik iets verkeerd van de Da Vinci Code begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |