True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
En dat allemaal door de kneus van een arman
man
a
.
Riiiiiiiight.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
man
a
.
quequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
man
a
.
Kastanova verlaat de crew.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Kastanova is toch mod? is hij gestopt?
Zonder armanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Riiiiiiiight..
Kasta heeft het toch echt zelf gedaan.
Wel zonde voor US, Kasta zat daar goed op zn plek.
Tegen alle verwachtingen in. Maar goed, nu zijn rentree als zwarte naarling afwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:34 schreef BobRooney het volgende:
hij heeft toch langer dan een maand volgehouden
Ik had dan ook niet echt verwacht dat jij genoeg hersencapaciteit zou hebben om dit te vatten.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet echt verwacht dat jij genoeg hersencapaciteit zou hebben om dit te vatten.
En als je nu denkt dat Kasta ook de schuld geeft aan Armanimania, dan zit je er dik naast.
Eequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef tonks het volgende:
[..]K bedoelde het dan ook n
et zo super serieus hoor.
Heb alleen dat topc gelezen waarin AM en kastanova ruz
e hadden.. zonder AM geen ruz
e zonder Kasta ook n
et trouwens.
Hoe kom je daar nou aanquote:
Nu wel weer ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef SuperUli het volgende:
LEUK! Een userfoto forum!!
Afzeikmateriaal!
aan=bij .quote:
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Tiemie het volgende:
Uiteraard had ie best mogen blijven.
Ik heb ook wel is een ban gehad om 1 simpele opmerking volgens mij .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
In welk topic was die "Ruzie" dan?
Geen idee. Volgens mij heb ik een opmerking gemaakt als 'Wow, dat ziet er fag uit'. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad
Met welke latentekreeg jij het probleem?
Tijd geen sex gehad??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Aha, je werd natuurlijk persoonlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heb ik een opmerking gemaakt als 'Wow, dat ziet er fag uit'. Meer niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Proeftijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, ik ook waarschijnlijk. Trouwens, ik kreeg gelijk een algehele ban nu ik erover nadenk!
ik gok dannyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gaan speculeren wie de volgende is die op deze manier de crew verlaat.
Havocquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gaan speculeren wie de volgende is die op deze manier de crew verlaat.
Je hebt plannen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Jij niet in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Gister reageerde hij anders nog als KaStatic. Dus ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Wat een tam topic dit. Hij kan niet reageren, nu is je tijd flink over hem een te kotsen hoor.
Het is gewoon een reactie op een MED.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Wat een tam topic dit. Hij kan niet reageren, nu is je tijd flink over hem een te kotsen hoor.
Jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Maar ga je gang! Of ben jij bang voor het verlaten van de crew?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Ik denk Havoc. Wat jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Men kan beter jou in de bek schijten...prutser....jij kan wel reageren...lutser...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gister reageerde hij anders nog als KaStatic. Dus ..
Hmm, lekker een bitch-fightquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Men kan beter jou in de bek schijten...prutser....jij kan wel reageren...lutser...
Vervelendequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef kikoooooo het volgende:
wat zijn die http://images.fok.nl/s/info.gif voor geintjes?
Nee, jij ruikt lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Tja, Kasta is een kutuser en was een kutmod. Gelukkig is zijn volgende perm slechts een kwestie van tijd. De eerste periode na de ban zal meneer nog wel even met ons delen hoe gigantisch hij geilt op het feit dat ie er uitgekickt is.
dat laatste verwacht ik ook wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Tja, Kasta is een kutuser en was een kutmod. Gelukkig is zijn volgende perm slechts een kwestie van tijd. De eerste periode na de ban zal meneer nog wel even met ons delen hoe gigantisch hij geilt op het feit dat ie er uitgekickt is.
Je spreek uit ervaring. Jij als ex-mod bent ook een zeikerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Welnee, ShaoliN is nooit veranderd. Is altijd een zeikerd geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je spreek uit ervaring. Jij als ex-mod bent ook een zeikerd.
hoe dat zo??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Mr-Z het volgende:
Kasta is mod af.. zie MED ...
Houdoe en bedankt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, ShaoliN is nooit veranderd. Is altijd een zeikerd geweest.![]()
Niet specifiek van een forum. Meer een kleurtje uit medelijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer mod van? Ik ben je iegenlijk al weer vergeten ..
Een maandje. Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef stijgende_ster het volgende:
De ban is voor hoelang?
Geen bruin toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet specifiek van een forum. Meer een kleurtje uit medelijden.
Bij het weblog was ie ook al weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook hoor. Gelukkig straks weer als user.
V&Aquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer mod van? Ik ben je iegenlijk al weer vergeten ..
begin bij pagina 1 met lezen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef edje34 het volgende:
waarom heeft hij een ban gehad voor één maand??
En we hadden allang genoeg gewachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef ThE_ED het volgende:
je kon er op wachten..
[/quote]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Hij heeft mijn adres allang.
[..]
Mocht dit simpel verzoek niet lukken en wil je het stoere kinderachtige jongetje uit blijven hangen ook best, gaan we een stapje verder.
Mocht je wel op dit simpel verzoek in willen gaan dan hier mijn adres.
Maurice Adriaans ( ArmaniMania )
ben je te laf om dat te doen als hij blauw is, vuile kuthippie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hahh, das mooi kan ik hem eindelijk uitmaken voor rotte vis.
Uiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Günther het volgende:
Kastanova en ik hebben 1 groot verschil.
Ik scheer mijn zak wél, ondanks dat ze er bij de club wel es raar van staan te kijken.
Groetjes,
Günther.
Wacht even, heb jij nou aangifte gedaan of die armania? Ik hoop toch niet jij want dat zou wel ongelovelijk sneu van je zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
[..]
And damn proud of it.quote:
Ongelooflijk sneu is als je ongelooflijk verkeerd spelt, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Redux het volgende:
ongelovelijk sneu.
Dude, wat denk je nou?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, heb jij nou aangifte gedaan of die armania? Ik hoop toch niet jij want dat zou wel ongelovelijk sneu van je zijn.
ah mooi, dan hoop ik dat @home een keer maatregelen gaat treffen en je van die lijn flikkert.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Dude, wat denk je nou?
Dat ik zo'n zwakbegaafde randdebiel ben die denkt dat de politie in actie komt vanwege uitspraken op een forum?.
Ik ruik een fok!knokploegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
[..]
neuy hoor lieverd, maar dan weet ik zeker dat ik een ban krijg en dat vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef Günther het volgende:
[..]
ben je te laf om dat te doen als hij blauw is, vuile kuthippie?
Groetjes,
Günther.
Ik was zenuwachtig. Ik had een held aan de telefoon. YOU KNIOW!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef skiczukie het volgende:
Met Martin gaat alles goed. Ik had hem net aan de lijn.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef skiczukie het volgende:
Met Martin gaat alles goed. Ik had hem net aan de lijn.
Die zitten thuis op de bank elkaars clitje te likken totdat ik terug kom.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef HAL9000S het volgende:
Gunther waar zijn de shunshinegirls?
lul niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik was zenuwachtig. Ik had een held aan de telefoon. YOU KNIOW!
Wat nou.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik was zenuwachtig. Ik had een held aan de telefoon. YOU KNIOW!
Een held gesproken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Hé, alles goed?
- Ja hoor
Mooi, dat wilde ik even weten, doei
En ik maar denken dat het iemand van m'n werk was, die bellen ook altijd anoniem.
En zolang Kasta niet blauw is denk jij dat je voor debiele uitspraken geen ban kunt krijgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
neuy hoor lieverd, maar dan weet ik zeker dat ik een ban krijg en dat vind ik niet zo leuk
Groetjes en kusjes![]()
Ging ook nergens over van beide kanten nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind niet dat het door Armanimania kwamze waren allebei fout bezig.
Maar heeft AM ook een ban ofzo dan?
Ik heb nog steeds connecties bij @homequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef Redux het volgende:
[..]
ah mooi, dan hoop ik dat @home een keer maatregelen gaat treffen en je van die lijn flikkert.
Dude. Ik was níet dronken, ik was moe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat nou.
Ik moest je toch laatst ook bellen toen je met je bezopen kop je telefoon kwijt was.
je bent een stoere jongen hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Perestr0yKanova het volgende:
Ik heb nog steeds connecties bij @home.
een kontkruiperdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
En zolang Kasta niet blauw is denk jij dat je voor debiele uitspraken geen ban kunt krijgen?
Nee, een vraag.quote:
geil...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef Günther het volgende:
[..]
Die zitten thuis op de bank elkaars clitje te likken totdat ik terug kom.
[afbeelding]
Groetjes,
Günther.
En ik was serieus mijn telefoontje kwijt! Ik dacht dat ik hem op het stand was kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dude. Ik was níet dronken, ik was moe.
Ja spuit elf. Als je een topic al niet kan vinden, dan ben je de term kuthippie niet eens waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik zal wel suf zijn.
Ik kan nu kasta rustig voor rotte vis uitmaken zonder direct een ban te krijgen, zoals ik al eerder zei.quote:
nee serieus, je bent echt stoer joh!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
En dát niet alleen! Ik heb ook nog een toverpenis en Nietz is mijn vriend.
Dude..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik kan nu kasta rustig voor rotte vis uitmaken zonder direct een ban te krijgen, zoals ik al eerder zei.
Het feit dat Kasta niet meer blauw is heeft niets te maken met het wel of niet krijgen van een ban.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik kan nu kasta rustig voor rotte vis uitmaken zonder direct een ban te krijgen, zoals ik al eerder zei.
nee echt, ik vind je echt stoer!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Naja, íets minder stoer dan vorige week, toen was ik namelijk ook nog blauw.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het feit dat Kasta niet meer blauw is heeft niets te maken met het wel of niet krijgen van een ban.
Zucht... zelfs een normale vraag (die weliswaar suf, maar niet überstom is) kan kennelijk al niet meer normaal beantwoord worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef Günther het volgende:
[..]
Ja spuit elf. Als je een topic al niet kan vinden, dan ben je de term kuthippie niet eens waard.
Groetjes,
Günther.
Best wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef tonks het volgende:
Kom je dit keer terug als donkerblauw kasta?
Volgende kloon suggestie: Kasteelbalnova
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Toch niet. Ik heb woorden gewisseld met dé Fok!held. Hou je bek slét.
Right. Geloof je nog steeds in die act?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef skiczukie het volgende:
Trouwens. Had ik ook Muus aan de lijn kunne krijgen toevallig?![]()
Oe! Tof! Dat wilde ik altijd al eens doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt de statistieken nog geen eer bewezen door een flesje chloor te drinken. Kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef jack4ya het volgende:
Wat heb ik je nou misdaan dat ik zo'n antwoord krijg.![]()
Brijnaaldnovaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Longkankernova is mislukt bij de registratie.
Misschien wel tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Aangfite gedaan![]()
![]()
![]()
Wat een uberkneus die AM![]()
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef skiczukie het volgende:
Boenkel, ik had niet gedacht dat een heer van dergelijke stand zo over de scheef kon gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oe! Tof! Dat wilde ik altijd al eens doen!
Kasta, je bent rotte vis! Zo! Há!
Die deed mij laatst ook al een oneerbaar voorstel. Ze wilde aangifte tegen je doen en daarna mij pijpen. Dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:32 schreef Perestr0yKanova het volgende:
Maar Xennia wel, die staat nu naakt in de badkamer.
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oe! Tof! Dat wilde ik altijd al eens doen!
Kasta, je bent rotte vis! Zo! Há!
Hoe hij dat heeft gedaan, mag dus ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!.
Ja, hij is niet meer blauw dus nu durf ik het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Boenkel, ik had niet gedacht dat een heer van dergelijke stand zo over de scheef kon gaan.![]()
Mijn advocaten zullen geen spaan overlaten van jouw juridische afdeling.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!.
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef Waxxer het volgende:
maar uiteindelijk had ik toch gelijk in mijn discussies
Ik was al bang dat ik nep stoer wasquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
sORRIE. iK VERWAR JE MET.. boeie eihge fjdfbgjdfbjgdbf .... leier.
Nostradamus is er niets bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Günther het volgende:
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.Fucking helderziend.
Groetjes,
Günther.
Nou Gün, ik werd er schijtziek van dat hij maar rond kon blaffen tot en met, eigen regeltjes hanteren enz enz.... Dan ben ik uiteraard weer de jankbalk en de zeikstraal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Günther het volgende:
[..]
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.Fucking helderziend.
Groetjes,
Günther.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Nostradamus is er niets bij.
Waxxer: "De groene mus zal van het dak vallen omstreeks de 21e eeuw"
*Kasta krijgt een ban*
Waxxer: "Ik heb het voorspeld! Ik zei het toch al"
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:40 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik nep stoer was.
Maar vertel, is het mijn niet te overtreffen populariteit die je zo gefrustreerd maakt, of heb je simpelweg geen inspiratie voor een ietwat originelere reply?
Zo! Bikkel! Ik wou dat ze je aannamen bij het KNMI. (Y).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
*klik* *klik*
*fap*fap*fap*fap*fap*
Said enough
Zie het al voor mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Hoe is het nou met die aangifte? Al iets gehoord van oom agent?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Zie het al voor me
"U heeft eene 'armanimania' beledigd op een internetforum..?"
Denk je dat een politieagent zoiets serieus neemt.
Ik wil die aangetekende brief trouwens ook wel zien op het forum
Aangetekendebriefnova
Nou, het wachtgeld is ander prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:57 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Alsof er een minister afgetreden is...
Maak je geen zorgen, die komt wel aan haar trekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef Xenomaniac het volgende:
Als Kasta nou de bak indraait, wat moet Xennia dan?
Gewoon geestelijk wat instabiel geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef -Jay-20- het volgende:
Is AM soms van Islamitische afkomst, dat hij daardoor zo snel op zijn teentjes getrapt is?![]()
Aangetekende brief?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef tonks het volgende:
Ik wil die aangetekende brief trouwens ook wel zien op het forum
werkt vaak nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef jack4ya het volgende:
Welk topic was dat nou? Ik kan 'm niet vinden...
Ik zal wel suf zijn, maar die search werkt niet.
die mis ik wel in dit topic, of zou die nog op het bureau zitten met zn aangiftequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef HeLLuM het volgende:
Die Armanimania toch.
Misschien moeten we even een breinaald in z'n vriendin stoppen. Dan issie er zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef HeLLuM het volgende:
Die Armanimania toch.
Een MSN-smilie-sneltoets gebruiken en jezelf profileren als oldbie. Hoe sneuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:50 schreef Günther het volgende:
[..]
Zo! Bikkel! Ik wou dat ze je aannamen bij het KNMI. (Y).
Groetjes,
Günther.
erg origineelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:07 schreef Günther het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een breinaald in z'n vriendin stoppen. Dan issie er zo.
groetjes,
Günther.
Ik profileer mezelf door ervaring als een geile bink met sexkwaliteiten die jij alleen maar ziet als je zit te rukken tijdens een Rocco filmpje. (N).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Een MSN-smilie-sneltoets gebruiken en jezelf profileren als oldbie. Hoe sneu
Aha.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Kastanova was gewoon een intrieste kutkneus die hele tijd op aandacht geilde...
Blij dat ie net als static opgepleud is = 2 vliegen alias ego's in 1 klap.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Jöh.quote:deeltjezoveelste
HEY armanimania.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Hoi U.quote:
Breinaald in je teelbal!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
geilen op aandacht is eigenlijk verbonden aan een forum. ik vind kastanova eigenlijk heel stoer!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Euuh... lering trekken uit gewone discussies (WFL, TRU, CH, enzovoorts) kan toch ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 bralde Redux het volgende:
[..]
geilen op aandacht is eigenlijk verbonden aan een forum. ¨..*
Hypocriet als de ziekte? Misschien kun je dat even voor me uitleggen? Is dat zoiets als zeiken op een forum en vervolgens aangifte doen als iemand beter terug zeikt? Of is dat gewoon zielig? Help me even, ik ben niet zo van de hokjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo hypocriet als de ziekte zijn.![]()
Tja, een ding is wel zeker; ze zijn leerzaam.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:31 schreef Redux het volgende:
gewone discussies in tru??
leerzaam betekent nog niet dat geilen op aandacht niet verbonden is aan een forumquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Tja, een ding is wel zeker; ze zijn leerzaam.
Beeld je weer vanalles in? Repeat: ik ben Maurice/AM nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Hypocriet als de ziekte? Misschien kun je dat even voor me uitleggen? Is dat zoiets als zeiken op een forum en vervolgens aangifte doen als iemand beter terug zeikt? Of is dat gewoon zielig? Help me even, ik ben niet zo van de hokjes.
En dit is geen kloon. Dit is retro..
ben benieuwd, heb je ook het lef om te zeggen wie je wel bent?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Beeld je weer vanalles in? Repeat: ik ben Maurice/AM niet!
jij wel, laffe hond.quote:
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat je hetero bent en dat je vrouw zwanger is van je eigen kind. Uils-quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Beeld je weer vanalles in? Repeat: ik ben Maurice/AM niet!
Ben jij doof aan je ogen of praat je zoveel poep dat je stikt in stront? Eerder gaf ik dat als 2e mogelijkheid, ipv als tegenovergestelde. Is het duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:34 schreef Redux het volgende:
[..]
leerzaam betekent nog niet dat geilen op aandacht niet verbonden is aan een forum
Neuh, daar veeg ik mijn reet mee af. Anders kost het mij weer wat proxy's. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef Redux het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb je ook het lef om te zeggen wie je wel bent?
Toevallig wel. Heb je soms iets tegen de negoide medemens?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
HeLLuM, ben je toevallig een neger?
Vooruit, ik ben hetero en mijn vrouw is zwanger van mijn eigen kind.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:37 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat je hetero bent en dat je vrouw zwanger is van je eigen kind. Uils-.
Nee, dat is me niet duidelijk. Ik ben echt van mening dat het geilen op aandacht verbonden is aan het bezoeken van een forum. Dat er sporadisch 1 of 3 'serieuze/leerzame' subforums op dat forum bestaan doet daar wat mij betreft niks aan af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:37 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Ben jij doof aan je ogen of praat je zoveel poep dat je stikt in stront? Eerder gaf ik dat als 2e mogelijkheid, ipv als tegenovergestelde. Is het duidelijk genoeg?
Ik vind jouw soort soms wat intimiderend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb je soms iets tegen de negoide medemens?
Hun tampoelurs kollosalus is veel te groot om in mijn stinkhol gepropt te worden, daar-ie altijd met inwendige bloedingen vanaf komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb je soms iets tegen de negoide medemens?
Wat een moederneukertje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:40 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
mijn vrouw is zwanger van mijn eigen kind.![]()
Sterk argument, pikhoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef ne0n het volgende:
dat hij maar lekker wegblijft, met zen kut kop.
Nah, sommige users bezoeken inderdaad een forum mbt aandacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, dat is me niet duidelijk. Ik ben echt van mening dat het geilen op aandacht verbonden is aan het bezoeken van een forum. Dat er sporadisch 1 of 3 'serieuze/leerzame' subforums op dat forum bestaan doet daar wat mij betreft niks aan af.
Maar zoals ik al zei is het me nog niet helemaal duidelijk wat jij bedoelt, dus als je zou willen uitleggen, graag.
Geef me je adres lul, dat is smaad. Ik pak je wel. Ik steek je huis in de fik. Kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef ne0n het volgende:
dat hij maar lekker wegblijft, met zen kut kop.
U gaat voor de koelkast, ik ben haske verzot op milfs. Zelfs dat ze in mijn achting boven retestrakke breezahs zitten.quote:
Neuh, ik vloek nog voldoende als het me niet zint. En goeie rel is ook nooit weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
Ben je trouwens al afgestompt door die kuthippies in de crew die goede moderators wegjagen en kutmoderators omarmen, havoc?
Groetjes,
Günther.
Kuthuppie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Flikker toch op met je kuthippies, flapdrol.
Tief door een bushokje, helmjosti.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef onderjas het volgende:
Doei
He, de reviewcrew is okee hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
Ben je trouwens al afgestompt door die kuthippies in de crew die goede moderators wegjagen en kutmoderators omarmen, havoc?
Groetjes,
Günther.
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Een reviewer is het begrip crew niet eens helder, kuthippie.quote:
Ludiek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Günther het volgende:
[..]
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.
Probeer jij nu creatief te schelden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Günther het volgende:
[..]
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.
Groetjes,
Günther.
Tis al eerder gedaan schijnt.quote:
Dat is altijd nog hoger dan jouw IQ.quote:
Kap nou eens met dat groetjes gedoe, staat nogal zieligquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef Günther het volgende:
[..]
Tis al eerder gedaan schijnt.
Groetjes,
Günthe.
Kap nou es met leven, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat groetjes gedoe, staat nogal zielig![]()
ik vind je net zo stoer als je vriendje kastanova, --klonen verraden is zo 1945 hè--quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Günther het volgende:
[..]
Kap nou es met leven, kuthippie.
groetjes,
Günther.
Ok , dat was de druppel, aangetekende brief is onderweg, morgen doe ik aangiftequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Günther het volgende:
[..]
Kap nou es met leven, kuthippie.
groetjes,
Günther.
Ga maar vast zoeken wie dat boeit. Begin maar vast. Ik kom straks wel. Kuthippie.quote:
ja dat was altijd een hele scherpe opmerking vroeger in de tijd met dirk, die uillie en met jou. man wat ben ik blij dat jullie kneuzen opgerot zijn naar dat sneue forumpje van jullie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef Günther het volgende:
[..]
Ga maar vast zoeken wie dat boeit. Begin maar vast. Ik kom straks wel. Kuthippie.
groetjes,
Günther
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |