True.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
En dat allemaal door de kneus van een arman
man
a
.
Riiiiiiiight.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
man
a
.
quequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
man
a
.
Kastanova verlaat de crew.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Kastanova is toch mod? is hij gestopt?
Zonder armanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Riiiiiiiight..
Kasta heeft het toch echt zelf gedaan.
Wel zonde voor US, Kasta zat daar goed op zn plek.
Tegen alle verwachtingen in. Maar goed, nu zijn rentree als zwarte naarling afwachten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:34 schreef BobRooney het volgende:
hij heeft toch langer dan een maand volgehouden
Ik had dan ook niet echt verwacht dat jij genoeg hersencapaciteit zou hebben om dit te vatten.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had dan ook niet echt verwacht dat jij genoeg hersencapaciteit zou hebben om dit te vatten.
En als je nu denkt dat Kasta ook de schuld geeft aan Armanimania, dan zit je er dik naast.
Eequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:45 schreef tonks het volgende:
[..]K bedoelde het dan ook n
et zo super serieus hoor.
Heb alleen dat topc gelezen waarin AM en kastanova ruz
e hadden.. zonder AM geen ruz
e zonder Kasta ook n
et trouwens.
Hoe kom je daar nou aanquote:
Nu wel weer ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:50 schreef SuperUli het volgende:
LEUK! Een userfoto forum!!
Afzeikmateriaal!
aan=bij .quote:
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:53 schreef Tiemie het volgende:
Uiteraard had ie best mogen blijven.
Ik heb ook wel is een ban gehad om 1 simpele opmerking volgens mij .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
In welk topic was die "Ruzie" dan?
Geen idee. Volgens mij heb ik een opmerking gemaakt als 'Wow, dat ziet er fag uit'. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad
Met welke latentekreeg jij het probleem?
Tijd geen sex gehad??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Aha, je werd natuurlijk persoonlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heb ik een opmerking gemaakt als 'Wow, dat ziet er fag uit'. Meer niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Proeftijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, ik ook waarschijnlijk. Trouwens, ik kreeg gelijk een algehele ban nu ik erover nadenk!
ik gok dannyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gaan speculeren wie de volgende is die op deze manier de crew verlaat.
Havocquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gaan speculeren wie de volgende is die op deze manier de crew verlaat.
Je hebt plannen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Jij niet in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Gister reageerde hij anders nog als KaStatic. Dus ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Wat een tam topic dit. Hij kan niet reageren, nu is je tijd flink over hem een te kotsen hoor.
Het is gewoon een reactie op een MED.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Wat een tam topic dit. Hij kan niet reageren, nu is je tijd flink over hem een te kotsen hoor.
Jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Maar ga je gang! Of ben jij bang voor het verlaten van de crew?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Ik denk Havoc. Wat jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Men kan beter jou in de bek schijten...prutser....jij kan wel reageren...lutser...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gister reageerde hij anders nog als KaStatic. Dus ..
Hmm, lekker een bitch-fightquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Men kan beter jou in de bek schijten...prutser....jij kan wel reageren...lutser...
Vervelendequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef kikoooooo het volgende:
wat zijn die http://images.fok.nl/s/info.gif voor geintjes?
Nee, jij ruikt lekker.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Tja, Kasta is een kutuser en was een kutmod. Gelukkig is zijn volgende perm slechts een kwestie van tijd. De eerste periode na de ban zal meneer nog wel even met ons delen hoe gigantisch hij geilt op het feit dat ie er uitgekickt is.
dat laatste verwacht ik ook wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Tja, Kasta is een kutuser en was een kutmod. Gelukkig is zijn volgende perm slechts een kwestie van tijd. De eerste periode na de ban zal meneer nog wel even met ons delen hoe gigantisch hij geilt op het feit dat ie er uitgekickt is.
Je spreek uit ervaring. Jij als ex-mod bent ook een zeikerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Welnee, ShaoliN is nooit veranderd. Is altijd een zeikerd geweest.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je spreek uit ervaring. Jij als ex-mod bent ook een zeikerd.
hoe dat zo??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Mr-Z het volgende:
Kasta is mod af.. zie MED ...
Houdoe en bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |