Ik heb ook wel is een ban gehad om 1 simpele opmerking volgens mij .quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
In welk topic was die "Ruzie" dan?
Geen idee. Volgens mij heb ik een opmerking gemaakt als 'Wow, dat ziet er fag uit'. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Inderdaad
Met welke latentekreeg jij het probleem?
Tijd geen sex gehad??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Aha, je werd natuurlijk persoonlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heb ik een opmerking gemaakt als 'Wow, dat ziet er fag uit'. Meer niet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben éen keer in US geweest. Éen opmerking gemaakt en meteen een 48 uur ban. En zo zag ik velen met mij gaan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Proeftijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ja, ik ook waarschijnlijk. Trouwens, ik kreeg gelijk een algehele ban nu ik erover nadenk!
ik gok dannyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gaan speculeren wie de volgende is die op deze manier de crew verlaat.
Havocquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gaan speculeren wie de volgende is die op deze manier de crew verlaat.
Je hebt plannen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Jij niet in elk geval.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Gister reageerde hij anders nog als KaStatic. Dus ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Wat een tam topic dit. Hij kan niet reageren, nu is je tijd flink over hem een te kotsen hoor.
Het is gewoon een reactie op een MED.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
Wat een tam topic dit. Hij kan niet reageren, nu is je tijd flink over hem een te kotsen hoor.
Jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef Havoc het volgende:
Maar ga je gang! Of ben jij bang voor het verlaten van de crew?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef speknek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |