quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, ShaoliN is nooit veranderd. Is altijd een zeikerd geweest.![]()
Niet specifiek van een forum. Meer een kleurtje uit medelijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer mod van? Ik ben je iegenlijk al weer vergeten ..
Een maandje. Dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef stijgende_ster het volgende:
De ban is voor hoelang?
Geen bruin toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet specifiek van een forum. Meer een kleurtje uit medelijden.
Bij het weblog was ie ook al weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef skiczukie het volgende:
Ik ook hoor. Gelukkig straks weer als user.
V&Aquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar was je ook alweer mod van? Ik ben je iegenlijk al weer vergeten ..
begin bij pagina 1 met lezen..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef edje34 het volgende:
waarom heeft hij een ban gehad voor één maand??
En we hadden allang genoeg gewachtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef ThE_ED het volgende:
je kon er op wachten..
[/quote]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Hij heeft mijn adres allang.
[..]
Mocht dit simpel verzoek niet lukken en wil je het stoere kinderachtige jongetje uit blijven hangen ook best, gaan we een stapje verder.
Mocht je wel op dit simpel verzoek in willen gaan dan hier mijn adres.
Maurice Adriaans ( ArmaniMania )
ben je te laf om dat te doen als hij blauw is, vuile kuthippie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hahh, das mooi kan ik hem eindelijk uitmaken voor rotte vis.
Uiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Günther het volgende:
Kastanova en ik hebben 1 groot verschil.
Ik scheer mijn zak wél, ondanks dat ze er bij de club wel es raar van staan te kijken.
Groetjes,
Günther.
Wacht even, heb jij nou aangifte gedaan of die armania? Ik hoop toch niet jij want dat zou wel ongelovelijk sneu van je zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
[..]
And damn proud of it.quote:
Ongelooflijk sneu is als je ongelooflijk verkeerd spelt, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Redux het volgende:
ongelovelijk sneu.
Dude, wat denk je nou?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:15 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht even, heb jij nou aangifte gedaan of die armania? Ik hoop toch niet jij want dat zou wel ongelovelijk sneu van je zijn.
ah mooi, dan hoop ik dat @home een keer maatregelen gaat treffen en je van die lijn flikkert.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Dude, wat denk je nou?
Dat ik zo'n zwakbegaafde randdebiel ben die denkt dat de politie in actie komt vanwege uitspraken op een forum?.
Ik ruik een fok!knokploegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
[..]
neuy hoor lieverd, maar dan weet ik zeker dat ik een ban krijg en dat vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef Günther het volgende:
[..]
ben je te laf om dat te doen als hij blauw is, vuile kuthippie?
Groetjes,
Günther.
Ik was zenuwachtig. Ik had een held aan de telefoon. YOU KNIOW!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef skiczukie het volgende:
Met Martin gaat alles goed. Ik had hem net aan de lijn.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef skiczukie het volgende:
Met Martin gaat alles goed. Ik had hem net aan de lijn.
Die zitten thuis op de bank elkaars clitje te likken totdat ik terug kom.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef HAL9000S het volgende:
Gunther waar zijn de shunshinegirls?
lul niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik was zenuwachtig. Ik had een held aan de telefoon. YOU KNIOW!
Wat nou.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik was zenuwachtig. Ik had een held aan de telefoon. YOU KNIOW!
Een held gesproken!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Hé, alles goed?
- Ja hoor
Mooi, dat wilde ik even weten, doei
En ik maar denken dat het iemand van m'n werk was, die bellen ook altijd anoniem.
En zolang Kasta niet blauw is denk jij dat je voor debiele uitspraken geen ban kunt krijgen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
neuy hoor lieverd, maar dan weet ik zeker dat ik een ban krijg en dat vind ik niet zo leuk
Groetjes en kusjes![]()
Ging ook nergens over van beide kanten nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind niet dat het door Armanimania kwamze waren allebei fout bezig.
Maar heeft AM ook een ban ofzo dan?
Ik heb nog steeds connecties bij @homequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef Redux het volgende:
[..]
ah mooi, dan hoop ik dat @home een keer maatregelen gaat treffen en je van die lijn flikkert.
Dude. Ik was níet dronken, ik was moe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat nou.
Ik moest je toch laatst ook bellen toen je met je bezopen kop je telefoon kwijt was.
je bent een stoere jongen hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Perestr0yKanova het volgende:
Ik heb nog steeds connecties bij @home.
een kontkruiperdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
En zolang Kasta niet blauw is denk jij dat je voor debiele uitspraken geen ban kunt krijgen?
Nee, een vraag.quote:
geil...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:19 schreef Günther het volgende:
[..]
Die zitten thuis op de bank elkaars clitje te likken totdat ik terug kom.
[afbeelding]
Groetjes,
Günther.
En ik was serieus mijn telefoontje kwijt! Ik dacht dat ik hem op het stand was kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dude. Ik was níet dronken, ik was moe.
Ja spuit elf. Als je een topic al niet kan vinden, dan ben je de term kuthippie niet eens waard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik zal wel suf zijn.
Ik kan nu kasta rustig voor rotte vis uitmaken zonder direct een ban te krijgen, zoals ik al eerder zei.quote:
nee serieus, je bent echt stoer joh!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
En dát niet alleen! Ik heb ook nog een toverpenis en Nietz is mijn vriend.
Dude..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik kan nu kasta rustig voor rotte vis uitmaken zonder direct een ban te krijgen, zoals ik al eerder zei.
Het feit dat Kasta niet meer blauw is heeft niets te maken met het wel of niet krijgen van een ban.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik kan nu kasta rustig voor rotte vis uitmaken zonder direct een ban te krijgen, zoals ik al eerder zei.
nee echt, ik vind je echt stoer!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Naja, íets minder stoer dan vorige week, toen was ik namelijk ook nog blauw.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het feit dat Kasta niet meer blauw is heeft niets te maken met het wel of niet krijgen van een ban.
Zucht... zelfs een normale vraag (die weliswaar suf, maar niet überstom is) kan kennelijk al niet meer normaal beantwoord worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef Günther het volgende:
[..]
Ja spuit elf. Als je een topic al niet kan vinden, dan ben je de term kuthippie niet eens waard.
Groetjes,
Günther.
Best wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef tonks het volgende:
Kom je dit keer terug als donkerblauw kasta?
Volgende kloon suggestie: Kasteelbalnova
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Toch niet. Ik heb woorden gewisseld met dé Fok!held. Hou je bek slét.
Right. Geloof je nog steeds in die act?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef skiczukie het volgende:
Trouwens. Had ik ook Muus aan de lijn kunne krijgen toevallig?![]()
Oe! Tof! Dat wilde ik altijd al eens doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt de statistieken nog geen eer bewezen door een flesje chloor te drinken. Kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef jack4ya het volgende:
Wat heb ik je nou misdaan dat ik zo'n antwoord krijg.![]()
Brijnaaldnovaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Longkankernova is mislukt bij de registratie.
Misschien wel tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef skiczukie het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:31 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Aangfite gedaan![]()
![]()
![]()
Wat een uberkneus die AM![]()
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef skiczukie het volgende:
Boenkel, ik had niet gedacht dat een heer van dergelijke stand zo over de scheef kon gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oe! Tof! Dat wilde ik altijd al eens doen!
Kasta, je bent rotte vis! Zo! Há!
Die deed mij laatst ook al een oneerbaar voorstel. Ze wilde aangifte tegen je doen en daarna mij pijpen. Dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:32 schreef Perestr0yKanova het volgende:
Maar Xennia wel, die staat nu naakt in de badkamer.
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oe! Tof! Dat wilde ik altijd al eens doen!
Kasta, je bent rotte vis! Zo! Há!
Hoe hij dat heeft gedaan, mag dus ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!.
Ja, hij is niet meer blauw dus nu durf ik het wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Boenkel, ik had niet gedacht dat een heer van dergelijke stand zo over de scheef kon gaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |