geilen op aandacht is eigenlijk verbonden aan een forum. ik vind kastanova eigenlijk heel stoer!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Kastanova was gewoon een intrieste kutkneus die hele tijd op aandacht geilde...
Blij dat ie net als static opgepleud is = 2 vliegen alias ego's in 1 klap.![]()
Euuh... lering trekken uit gewone discussies (WFL, TRU, CH, enzovoorts) kan toch ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 bralde Redux het volgende:
[..]
geilen op aandacht is eigenlijk verbonden aan een forum. ¨..*
Hypocriet als de ziekte? Misschien kun je dat even voor me uitleggen? Is dat zoiets als zeiken op een forum en vervolgens aangifte doen als iemand beter terug zeikt? Of is dat gewoon zielig? Help me even, ik ben niet zo van de hokjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:26 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo hypocriet als de ziekte zijn.![]()
Tja, een ding is wel zeker; ze zijn leerzaam.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:31 schreef Redux het volgende:
gewone discussies in tru??
leerzaam betekent nog niet dat geilen op aandacht niet verbonden is aan een forumquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:33 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Tja, een ding is wel zeker; ze zijn leerzaam.
Beeld je weer vanalles in? Repeat: ik ben Maurice/AM nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:32 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Hypocriet als de ziekte? Misschien kun je dat even voor me uitleggen? Is dat zoiets als zeiken op een forum en vervolgens aangifte doen als iemand beter terug zeikt? Of is dat gewoon zielig? Help me even, ik ben niet zo van de hokjes.
En dit is geen kloon. Dit is retro..
ben benieuwd, heb je ook het lef om te zeggen wie je wel bent?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Beeld je weer vanalles in? Repeat: ik ben Maurice/AM niet!
jij wel, laffe hond.quote:
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat je hetero bent en dat je vrouw zwanger is van je eigen kind. Uils-quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Beeld je weer vanalles in? Repeat: ik ben Maurice/AM niet!
Ben jij doof aan je ogen of praat je zoveel poep dat je stikt in stront? Eerder gaf ik dat als 2e mogelijkheid, ipv als tegenovergestelde. Is het duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:34 schreef Redux het volgende:
[..]
leerzaam betekent nog niet dat geilen op aandacht niet verbonden is aan een forum
Neuh, daar veeg ik mijn reet mee af. Anders kost het mij weer wat proxy's. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:35 schreef Redux het volgende:
[..]
ben benieuwd, heb je ook het lef om te zeggen wie je wel bent?
Toevallig wel. Heb je soms iets tegen de negoide medemens?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
HeLLuM, ben je toevallig een neger?
Vooruit, ik ben hetero en mijn vrouw is zwanger van mijn eigen kind.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:37 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Dadelijk ga je ook nog zeggen dat je hetero bent en dat je vrouw zwanger is van je eigen kind. Uils-.
Nee, dat is me niet duidelijk. Ik ben echt van mening dat het geilen op aandacht verbonden is aan het bezoeken van een forum. Dat er sporadisch 1 of 3 'serieuze/leerzame' subforums op dat forum bestaan doet daar wat mij betreft niks aan af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:37 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
Ben jij doof aan je ogen of praat je zoveel poep dat je stikt in stront? Eerder gaf ik dat als 2e mogelijkheid, ipv als tegenovergestelde. Is het duidelijk genoeg?
Ik vind jouw soort soms wat intimiderend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb je soms iets tegen de negoide medemens?
Hun tampoelurs kollosalus is veel te groot om in mijn stinkhol gepropt te worden, daar-ie altijd met inwendige bloedingen vanaf komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:39 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb je soms iets tegen de negoide medemens?
Wat een moederneukertje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:40 schreef deeltjezoveelste het volgende:
[..]
mijn vrouw is zwanger van mijn eigen kind.![]()
Sterk argument, pikhoofd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef ne0n het volgende:
dat hij maar lekker wegblijft, met zen kut kop.
Nah, sommige users bezoeken inderdaad een forum mbt aandacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, dat is me niet duidelijk. Ik ben echt van mening dat het geilen op aandacht verbonden is aan het bezoeken van een forum. Dat er sporadisch 1 of 3 'serieuze/leerzame' subforums op dat forum bestaan doet daar wat mij betreft niks aan af.
Maar zoals ik al zei is het me nog niet helemaal duidelijk wat jij bedoelt, dus als je zou willen uitleggen, graag.
Geef me je adres lul, dat is smaad. Ik pak je wel. Ik steek je huis in de fik. Kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef ne0n het volgende:
dat hij maar lekker wegblijft, met zen kut kop.
U gaat voor de koelkast, ik ben haske verzot op milfs. Zelfs dat ze in mijn achting boven retestrakke breezahs zitten.quote:
Neuh, ik vloek nog voldoende als het me niet zint. En goeie rel is ook nooit weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
Ben je trouwens al afgestompt door die kuthippies in de crew die goede moderators wegjagen en kutmoderators omarmen, havoc?
Groetjes,
Günther.
Kuthuppie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Flikker toch op met je kuthippies, flapdrol.
Tief door een bushokje, helmjosti.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef onderjas het volgende:
Doei
He, de reviewcrew is okee hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
Ben je trouwens al afgestompt door die kuthippies in de crew die goede moderators wegjagen en kutmoderators omarmen, havoc?
Groetjes,
Günther.
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Een reviewer is het begrip crew niet eens helder, kuthippie.quote:
Ludiek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Günther het volgende:
[..]
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.
Probeer jij nu creatief te schelden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Günther het volgende:
[..]
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.
Groetjes,
Günther.
Tis al eerder gedaan schijnt.quote:
Dat is altijd nog hoger dan jouw IQ.quote:
Kap nou eens met dat groetjes gedoe, staat nogal zieligquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef Günther het volgende:
[..]
Tis al eerder gedaan schijnt.
Groetjes,
Günthe.
Kap nou es met leven, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat groetjes gedoe, staat nogal zielig![]()
ik vind je net zo stoer als je vriendje kastanova, --klonen verraden is zo 1945 hè--quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Günther het volgende:
[..]
Kap nou es met leven, kuthippie.
groetjes,
Günther.
Ok , dat was de druppel, aangetekende brief is onderweg, morgen doe ik aangiftequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Günther het volgende:
[..]
Kap nou es met leven, kuthippie.
groetjes,
Günther.
Ga maar vast zoeken wie dat boeit. Begin maar vast. Ik kom straks wel. Kuthippie.quote:
ja dat was altijd een hele scherpe opmerking vroeger in de tijd met dirk, die uillie en met jou. man wat ben ik blij dat jullie kneuzen opgerot zijn naar dat sneue forumpje van jullie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef Günther het volgende:
[..]
Ga maar vast zoeken wie dat boeit. Begin maar vast. Ik kom straks wel. Kuthippie.
groetjes,
Günther
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |