Mijn advocaten zullen geen spaan overlaten van jouw juridische afdeling.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!.
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef Waxxer het volgende:
maar uiteindelijk had ik toch gelijk in mijn discussies
Ik was al bang dat ik nep stoer wasquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
sORRIE. iK VERWAR JE MET.. boeie eihge fjdfbgjdfbjgdbf .... leier.
Nostradamus is er niets bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Günther het volgende:
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.Fucking helderziend.
Groetjes,
Günther.
Nou Gün, ik werd er schijtziek van dat hij maar rond kon blaffen tot en met, eigen regeltjes hanteren enz enz.... Dan ben ik uiteraard weer de jankbalk en de zeikstraal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Günther het volgende:
[..]
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.Fucking helderziend.
Groetjes,
Günther.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Nostradamus is er niets bij.
Waxxer: "De groene mus zal van het dak vallen omstreeks de 21e eeuw"
*Kasta krijgt een ban*
Waxxer: "Ik heb het voorspeld! Ik zei het toch al"
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:40 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik nep stoer was.
Maar vertel, is het mijn niet te overtreffen populariteit die je zo gefrustreerd maakt, of heb je simpelweg geen inspiratie voor een ietwat originelere reply?
Zo! Bikkel! Ik wou dat ze je aannamen bij het KNMI. (Y).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
*klik* *klik*
*fap*fap*fap*fap*fap*
Said enough
Zie het al voor mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:50 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Hoe is het nou met die aangifte? Al iets gehoord van oom agent?![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Zie het al voor me
"U heeft eene 'armanimania' beledigd op een internetforum..?"
Denk je dat een politieagent zoiets serieus neemt.
Ik wil die aangetekende brief trouwens ook wel zien op het forum
Aangetekendebriefnova
Nou, het wachtgeld is ander prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:57 schreef Guybrush_Threepwood het volgende:
Alsof er een minister afgetreden is...
Maak je geen zorgen, die komt wel aan haar trekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef Xenomaniac het volgende:
Als Kasta nou de bak indraait, wat moet Xennia dan?
Gewoon geestelijk wat instabiel geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:58 schreef -Jay-20- het volgende:
Is AM soms van Islamitische afkomst, dat hij daardoor zo snel op zijn teentjes getrapt is?![]()
Aangetekende brief?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:54 schreef tonks het volgende:
Ik wil die aangetekende brief trouwens ook wel zien op het forum
werkt vaak nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:23 schreef jack4ya het volgende:
Welk topic was dat nou? Ik kan 'm niet vinden...
Ik zal wel suf zijn, maar die search werkt niet.
die mis ik wel in dit topic, of zou die nog op het bureau zitten met zn aangiftequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef HeLLuM het volgende:
Die Armanimania toch.
Misschien moeten we even een breinaald in z'n vriendin stoppen. Dan issie er zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:05 schreef HeLLuM het volgende:
Die Armanimania toch.
Een MSN-smilie-sneltoets gebruiken en jezelf profileren als oldbie. Hoe sneuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:50 schreef Günther het volgende:
[..]
Zo! Bikkel! Ik wou dat ze je aannamen bij het KNMI. (Y).
Groetjes,
Günther.
erg origineelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:07 schreef Günther het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een breinaald in z'n vriendin stoppen. Dan issie er zo.
groetjes,
Günther.
Ik profileer mezelf door ervaring als een geile bink met sexkwaliteiten die jij alleen maar ziet als je zit te rukken tijdens een Rocco filmpje. (N).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:08 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Een MSN-smilie-sneltoets gebruiken en jezelf profileren als oldbie. Hoe sneu
Aha.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Kastanova was gewoon een intrieste kutkneus die hele tijd op aandacht geilde...
Blij dat ie net als static opgepleud is = 2 vliegen alias ego's in 1 klap.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Jöh.quote:deeltjezoveelste
HEY armanimania.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Hoi U.quote:
Breinaald in je teelbal!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:11 schreef deeltjezoveelste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |