Mijn advocaten zullen geen spaan overlaten van jouw juridische afdeling.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:33 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Zodra ik je adres achterhaald heb, doe ik aangifte!.
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:37 schreef Waxxer het volgende:
maar uiteindelijk had ik toch gelijk in mijn discussies
Ik was al bang dat ik nep stoer wasquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
sORRIE. iK VERWAR JE MET.. boeie eihge fjdfbgjdfbjgdbf .... leier.
Nostradamus is er niets bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Günther het volgende:
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.Fucking helderziend.
Groetjes,
Günther.
Nou Gün, ik werd er schijtziek van dat hij maar rond kon blaffen tot en met, eigen regeltjes hanteren enz enz.... Dan ben ik uiteraard weer de jankbalk en de zeikstraal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Günther het volgende:
[..]
Ja. Jij wel. Je roept ooit es ergens wat en het zal vast wel een keer uitkomen.Fucking helderziend.
Groetjes,
Günther.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:42 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Nostradamus is er niets bij.
Waxxer: "De groene mus zal van het dak vallen omstreeks de 21e eeuw"
*Kasta krijgt een ban*
Waxxer: "Ik heb het voorspeld! Ik zei het toch al"
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:40 schreef Perestr0yKanova het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik nep stoer was.
Maar vertel, is het mijn niet te overtreffen populariteit die je zo gefrustreerd maakt, of heb je simpelweg geen inspiratie voor een ietwat originelere reply?
Zo! Bikkel! Ik wou dat ze je aannamen bij het KNMI. (Y).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
*klik* *klik*
*fap*fap*fap*fap*fap*
Said enough
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |