Geef me je adres lul, dat is smaad. Ik pak je wel. Ik steek je huis in de fik. Kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:43 schreef ne0n het volgende:
dat hij maar lekker wegblijft, met zen kut kop.
U gaat voor de koelkast, ik ben haske verzot op milfs. Zelfs dat ze in mijn achting boven retestrakke breezahs zitten.quote:
Neuh, ik vloek nog voldoende als het me niet zint. En goeie rel is ook nooit weg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
Ben je trouwens al afgestompt door die kuthippies in de crew die goede moderators wegjagen en kutmoderators omarmen, havoc?
Groetjes,
Günther.
Kuthuppie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Flikker toch op met je kuthippies, flapdrol.
Tief door een bushokje, helmjosti.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:31 schreef onderjas het volgende:
Doei
He, de reviewcrew is okee hoor!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:47 schreef Günther het volgende:
Ben je trouwens al afgestompt door die kuthippies in de crew die goede moderators wegjagen en kutmoderators omarmen, havoc?
Groetjes,
Günther.
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:49 schreef deeltjezoveelste het volgende:
Een reviewer is het begrip crew niet eens helder, kuthippie.quote:
Ludiek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Günther het volgende:
[..]
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.
Probeer jij nu creatief te schelden?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:52 schreef Günther het volgende:
[..]
Moet ik je mondhoeken even wat bijsnijden ofzo, kuthippie.
Groetjes,
Günther.
Tis al eerder gedaan schijnt.quote:
Dat is altijd nog hoger dan jouw IQ.quote:
Kap nou eens met dat groetjes gedoe, staat nogal zieligquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:55 schreef Günther het volgende:
[..]
Tis al eerder gedaan schijnt.
Groetjes,
Günthe.
Kap nou es met leven, kuthippie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:57 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat groetjes gedoe, staat nogal zielig![]()
ik vind je net zo stoer als je vriendje kastanova, --klonen verraden is zo 1945 hè--quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Günther het volgende:
[..]
Kap nou es met leven, kuthippie.
groetjes,
Günther.
Ok , dat was de druppel, aangetekende brief is onderweg, morgen doe ik aangiftequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef Günther het volgende:
[..]
Kap nou es met leven, kuthippie.
groetjes,
Günther.
Ga maar vast zoeken wie dat boeit. Begin maar vast. Ik kom straks wel. Kuthippie.quote:
ja dat was altijd een hele scherpe opmerking vroeger in de tijd met dirk, die uillie en met jou. man wat ben ik blij dat jullie kneuzen opgerot zijn naar dat sneue forumpje van jullie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef Günther het volgende:
[..]
Ga maar vast zoeken wie dat boeit. Begin maar vast. Ik kom straks wel. Kuthippie.
groetjes,
Günther
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |