Zenuwenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:07 schreef Niowskie het volgende:
waarom ben je steeds gestopt wanneer je op examen moest?
damn, dat is balen zegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:54 schreef Dauthi het volgende:
Godver de Gloeiende Tiefus is er een storing met de RDW heb ik me rijbewijs niet![]()
![]()
![]()
2x in de week is niet zoveel toch? Had zelfs een maand lang 3x in de week, geen probleem. Hoe vaker, hoe sneller je je papiertje hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou vrijdag weer rijles hebben, maar me ma vind het niet goed omdat ik dan al 2 weken 2 keer in de week ben geweest en nu heb ik voor deze vrijdag dus moeten afzeggen en kan ik vrijdag 15 juli pas weer rijlessen, dus dan zit er weer bijna 2 weken tussen me rijlessen, niet echt leuk dus
Bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef Ferryfan4ever het volgende:
ja dat scheelt ook denk ik. stelt ze je wat op je gemak enzo! veel succes!!wanneer heb je examen?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:04 schreef Ra-z het volgende:
afgelopen maandag me rijbewijs gehaaldwas de 2e keer ^^
men ma heeft een suzuki alto waar ik 5 minuten in gereden heb ( ze wil er de eerste paar keer nog naast zitten voor dat ze me alleen in die auto wil laten rijdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
GefeliciteerdEN al veel rondgereden? Zelf al een auto of nog in de auto van je ouders ofzo?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:30 schreef achla het volgende:
Ben vandaag geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'was m'n 1ste keer.
Eindelijk dan in m'n eigen auto rijden die al voor de deur stond![]()
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:27 schreef Avani het volgende:
WoeiTheorie gehaald.
![]()
Mocht ook wel ook voor de tweede keer, maar dit keer wel serieus geleerd, dus dat scheelt.Overigens 5 foutjes.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:27 schreef Avani het volgende:
WoeiTheorie gehaald.
![]()
Mocht ook wel ook voor de tweede keer, maar dit keer wel serieus geleerd, dus dat scheelt.Overigens 5 foutjes.
maakt toch niet uit...heeft iedereen wel als je bijvoorbeeld op vakantie gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Sylvana het volgende:
Ik zou vrijdag weer rijles hebben, maar me ma vind het niet goed omdat ik dan al 2 weken 2 keer in de week ben geweest en nu heb ik voor deze vrijdag dus moeten afzeggen en kan ik vrijdag 15 juli pas weer rijlessen, dus dan zit er weer bijna 2 weken tussen me rijlessen, niet echt leuk dus
Ik onderschrijf dit van harte.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik had een maand niet gereden en het ging ook perfect, dat verleer je echt niet hoor sylvana!
je verleerd het niet maar wat ik merkte als ik er een week tussen had waarin ik niet leste dat je dan die volgende les veel meer met inkomen bezig bent dan met iets nieuws leren zegmaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:29 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maakt toch niet uit...heeft iedereen wel als je bijvoorbeeld op vakantie gaat...je verleerd het heus niet in 1x....dus maakt echt niets uit
![]()
veel succesquote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef Stienn het volgende:
Morgen is voor mij de spannende dag! Moet om 8 uur afrijden... Hopelijk gaat het goed!!!Als ik volgens de instructeur normaal zou rijden moest het geen probleem zijn... 8)
Gaafquote:Op zondag 10 juli 2005 19:27 schreef Silverado het volgende:
Heb sinds afgelopen vrijdag mn eigen auto'tje
Maandag ochtend 8 uur was het nog best druk hoor!!quote:Op maandag 11 juli 2005 10:39 schreef Gelderland het volgende:
owja, zal wel (met vakantie etc.), dit zijn ideale tijden om af te rijden....weinig verkeer op de weg
quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef Leijooo het volgende:
zo net mijn rijbewijs gehaald! 36 lessen...ben in januari begonnen! vandaag super om parktijk examen te doen;) tenminste rond limburg....heel erg rustig op de weg
Veel succesquote:Op maandag 11 juli 2005 13:33 schreef Mar10Segovia het volgende:
Morgen theorie. Lekker leren dus vanmiddag.
Krijg je een verklaring van rijbevoegtheid. Hiermee kun je naar het Gemeente huis en kun je dat papiertje omlaten zetten in een rijbewijs. Echter kun je dus niet rijden met die verklaring die je in het begin krijgt...quote:Op maandag 11 juli 2005 18:05 schreef Remzz het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als je bent afgereden? Moet je dan naar het gemeentehuis en heb je hem dan meteen binnen?
Bij mij duurde het zo'n 10 minuten om te maken, dus het kan wel dat je hem gelijk meekrijgt. Je moet wel dan alles bij je hebben, pasfoto's enzo.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:05 schreef Remzz het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als je bent afgereden? Moet je dan naar het gemeentehuis en heb je hem dan meteen binnen?
Succes morgen!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:09 schreef Remzz het volgende:
Ah oww k nu maar hopen dat ik morgen een bezoekje aan het gemeentehuis kan brengen
Maak je niet druk. Bij mij gaf hij zelfs nog veel commentaar de les VOOR mijn rijexamenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:04 schreef Excess_All het volgende:
hmmz ook maar eens posten hier, haha
nou bij mij gaat het echt steeds slechter
heb nou 16 lessen gehad
en volgens mij doe ik echt niks goed ofzo
de hele les is die dingen aan het vertellen die ik moet doen etc etc
vervelende is dat het vorige les ook al niet zo lekker ging
dus dan kom je echt in zon cirkel terecht dat ik niet echt zin heb in de volgende les
Het heeft geholpenquote:Op maandag 11 juli 2005 15:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes
Ik heb volgende week rond deze tijd me theorie en moet ook maar es gaan leren, maar met dit weer niet echt zin in
Toen ik zo'n aantal lessen had gehad ging het bij mij ook een tijdje minder, maar dat gaat vanzelf wel weer over, heeft iedereen wel, zo'n mindere tijd. Dus kop op en het komt wel goed met je!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:04 schreef Excess_All het volgende:
hmmz ook maar eens posten hier, haha
nou bij mij gaat het echt steeds slechter
heb nou 16 lessen gehad
en volgens mij doe ik echt niks goed ofzo
de hele les is die dingen aan het vertellen die ik moet doen etc etc
vervelende is dat het vorige les ook al niet zo lekker ging
dus dan kom je echt in zon cirkel terecht dat ik niet echt zin heb in de volgende les
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:50 schreef Remzz het volgende:
Ja in 1 keer
Ging wel redelijk maar ze zei alleen maar: "Je bent geslaagd" verder helemaal niets...
Ga ik naar het gemeentehuis. 1 voor 4. Tja sorry we zijn al dicht
Nouja 1 dagje kan er dan ook nog wel bij.
Ik heb er nu 24 gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef Excess_All het volgende:
sylvana op hoeveel lessen zit jij nu dan
ja, dat mag jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb een rijbewijs B. Mag ik nu ook met een scooter rijden? Ik heb dus wel een rijbewijs maar geen brommercertificaat.
hmm nooit geweten handig... ( niet dat ik graag op een scooter of brommer zou willen zitten maartochquote:
nee, dat duurt nog wel ff, want heb maandag eerst me theorie, en daarna ga ik op vakantie, dus kan me TTT pas na 10 augustus doen ( als ik slaag voor me theorie natuurlijk) en dan duurt het meestal nog wel paar weken voordat je examen kunt doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:50 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Heb jij al een datum gekregen voor het afrijden Sylvana?
mja das waar aanvraag duurde een maand hier ( gelijk na de 3e keer theorie aangevraagdquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, dat duurt nog wel ff, want heb maandag eerst me theorie, en daarna ga ik op vakantie, dus kan me TTT pas na 10 augustus doen ( als ik slaag voor me theorie natuurlijk) en dan duurt het meestal nog wel paar weken voordat je examen kunt doen
dank je welquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:56 schreef Ra-z het volgende:
[..]
mja das waar aanvraag duurde een maand hier ( gelijk na de 3e keer theorie aangevraagd)
iig alvast veel suc6 met je theorie maandag
gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:02 schreef Nol.. het volgende:
Vandaag jarig en 1e rijles gehadging wel goed!..
balen manquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:13 schreef Tha_Mars het volgende:
shit man, gewoon gezakt vandaag(1e keer), hij meldde 2 dingen, 1 dat ik te langzaam reed bij het invoegen... ik reed 100...en degene op de linker rijbaan iets van 110... :S, en ik kwam 1 keer iets te ver op de andere rijbaan... maar dat was een stomme bocht
nouja, ik heb hem meteen weer aangevraagd.... duurt weer 8 weken
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:06 schreef Stienn het volgende:
Vraagje, wanneer ben je eigenlijk een punt kwijt?
quote:beginnersrijbewijs
Iedereen die voor het eerst een Nederlands rijbewijs haalt, valt onder de 'Regeling beginnende bestuurders'. Voor beginnende bestuurders gelden de eerste vijf jaar na ontvangst van het rijbewijs strengere regels. De nieuwe weggebruikers krijgen een strafpunt als zij worden aangehouden vanwege bumperkleven, een snelheidsoverschrijding van meer dan dertig kilometer per uur, een alcoholpromillage van 0,8 en hoger en het veroorzaken van ongevallen waarbij doden of gewonden vallen.
Het rijbewijs wordt geschorst als iemand voor de derde keer is aangehouden en veroordeeld. Blijkt uit het daaropvolgende rijvaardigheidsonderzoek dat de beginnende bestuurder niet rijvaardig is, dan wordt het rijbewijs ongeldig verklaard.
Rijvaardigheidsonderzoek
Het rijvaardigheidsonderzoek bestaat uit een theorie- en een praktijkgedeelte. Naast educatie staat de kwaliteit van het rijgedrag tijdens het onderzoek voorop.
Als de rijvaardigheid en theoriekennis onvoldoende zijn, moet de kandidaat opnieuw een volledig examen doen. De kosten voor het onderzoek komen voor rekening van de overheid.
Bron: www.cbr.nl
Maak je niet druk, als je je rijbewijs hebt leer je pas echt rijdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:55 schreef Excess_All het volgende:
ahh thx voor de bemoedigende woorden, hoop ook dat het vrijdag wat beter gaat
heb momenteel 2 lessen per week, maar ik weet niet of het ligt aan het aantal lessen waar ik nu bij ben, maar nu komt er echt heel veel bij elkaar opeens
ene moment zit je op de snelweg, andere moment ben ik aan het fileparkeren
zoveel onthouden hahah,
Ik zou gewoon een paar rijscholen langsgaan en kijken hoe je je daar thuisvoelt zegmaar. je kan naar het slagings percentage kijken maar als je een instructeur krijgt waar je niet mee kan opschieten word het rijden een stuk lastiger.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef imago het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten bij het kiezen van een rijschool? Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Ik heb gekeken bij de slagingspercentages op de site van het CBR maar ik weet niet zo goed hoe ik de cijfers moet interpreteren. Als het slagingspercentage hoog is, maar het aantal mensen dat examen doet laag, wat betekent dat dan? Dat ze maar weinig leerlingen hebben? Dat ze je echt alleen examen laten doen als ze weten dat je het kunt?
En heeft er iemand hier ervaring met dat "Rijopleiding in Stappen"? Het CBR zelf prijst het aan, zegt ook dat de slagingspercentages daar hoger mee zijn, maar als ik vervolgens kijk naar de rijscholen die met dit systeem werken, zijn ze volgens de eigen cijfers van het CBR helemaal niet beter dan gemiddeld
Dan nog een vraag: is het slim om zo'n pakket te kiezen met een vast aantal rijlessen, of kun je beter gewoon beginnen en dan vanzelf wel zien hoeveel lessen je nodig blijkt te hebben?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:37 schreef BitetheBullet het volgende:
Net mijn rijbewijs gehaald![]()
In een keer, wel 44 lessen.
Bedankt,quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:37 schreef BitetheBullet het volgende:
Net mijn rijbewijs gehaald![]()
In een keer, wel 44 lessen.
Mag je dan al Examen doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:01 schreef D-Industries het volgende:
vandaag precies over een weekje op, de 22e. ik heb nu nog maar 11 lessen gehad, volgende week de 12e op woensdag.. ai, als ik dit haal...kan iedereen het ( zo snel ) !
lol, ik wilde het eerst ook maandag om 3 uur in Leusden doen, maar doe het nu om 3 uur in Zwollequote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:50 schreef Frasier het volgende:
Maandag om 15.00 uur maar weer is theorie proberen (Leusden). Moet echt slagen want met dat lessen leer ik echt niks meer. Het is eigenlijk een beetje doelloos rondrijden. Instructeur had ook allang examen aan willen vragen alleen met de theorie wil het niet zo vlotten.
Zijn er daadwerkelijk mensen die al die vragen doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:43 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik heb me theorieboek uit. Van de 1450 vragen had ik er 234 fout, dus die ga ik morgen net zolang doen totdat ik ze goed heb
Hier zat geen cdrom bij ( veka-best) en me instructeur en me broer zeiden dat ik het erg serieus moest nemen, dus dan doe ik dat maar hequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk mensen die al die vragen doen?Ik heb alleen het theorie-boek 1,5 keer doorgelezen en voor de rest een paar examens gedaan van die CD-rom. Ik hoop maar dat het nu wel lukt maandag
(vorige keer 9 fouten).
30 euro.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:47 schreef Sylvana het volgende:
Toen ik me theorie ging aanvragen zeiden ze dat je bij het examencentrum een theoriekaart moet kopen en invullen. Weet iemand hoe duur zo'n ding is
okeej dank je welquote:Op zondag 17 juli 2005 02:11 schreef U.F.O het volgende:
[..]
30 euro.
Edit: Om precies te zijn ¤ 29,80 ( http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=219 )
Nope, meer hoef je idd. niet te betalen.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
okeej dank je welen meer hoef je niet te betalen toch? Uitreksel en pasfoto's enzo heb ik allemaal al
dank je welquote:Op zondag 17 juli 2005 02:17 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Nope, meer hoef je idd. niet te betalen.
Succes hè.
Ja is inderdaad kloten.. vandaag nog en morgen nog misschien overmorgen nog en dan denk je, volgende keer beter! Succes ermeequote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef H4ze het volgende:
Vandaag eerste keer afrijden...gezaktMaakte op een gegeven moment een fout door te hard rijden terwijl een vrachtwagen rechtsaf sloeg. Dus moest aardig hard remmen, en de examinator zei er ook wat van. Daarna wilde 't gewoon allemaal niet echt meer lukken gvd. Heel vaag voor mij, want normaal herstel ik me altijd wel na fouten (niet alleen met autorijden, ook met andere dingen). Kan waarschijnlijk eind augustus een tweede poging doen....
Maar gvd ik baal nu echt ff heel erg![]()
Appeltje eitje, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben geslaagd voor me theorie![]()
![]()
Had 3 foutjes
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef BIGGI het volgende:
1ste les vandaag, mocht alleen gassen en sturen. Na een half uurtje al op de snelweg geweest, over wat vage dijkjes gekronkeld en achteruit gedraait vanuit een parkeergedeelte van een woonerf (met hulp).
Auto was een Volkswagen Bora (diesel)
ja zulke foutjes heb ik ook gemaakt op eerste examen. en die examinator opmerkingen maken, toen raakte ik steeds gestresster en toen ging het helemaal niet meer. maar ik reed te hard bij invoegen op snelweg (gezien de drukte vond hij dat gevaarlijk, toch ging het goed!) en ik moest ook afremmen voor zo'n domme vrachtwagen (normaal rijden die altijd te hard) en ik heb nog wel veel meer vage dingen gedaan lolquote:Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef H4ze het volgende:
Vandaag eerste keer afrijden...gezaktMaakte op een gegeven moment een fout door te hard rijden terwijl een vrachtwagen rechtsaf sloeg. Dus moest aardig hard remmen, en de examinator zei er ook wat van. Daarna wilde 't gewoon allemaal niet echt meer lukken gvd. Heel vaag voor mij, want normaal herstel ik me altijd wel na fouten (niet alleen met autorijden, ook met andere dingen). Kan waarschijnlijk eind augustus een tweede poging doen....
Maar gvd ik baal nu echt ff heel erg![]()
ik heb ook les gehad in een boraquote:Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef BIGGI het volgende:
1ste les vandaag, mocht alleen gassen en sturen. Na een half uurtje al op de snelweg geweest, over wat vage dijkjes gekronkeld en achteruit gedraait vanuit een parkeergedeelte van een woonerf (met hulp).
Auto was een Volkswagen Bora (diesel)
Jep idd ik had echt gewoon precies 't zelfde als jou.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:02 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ja zulke foutjes heb ik ook gemaakt op eerste examen. en die examinator opmerkingen maken, toen raakte ik steeds gestresster en toen ging het helemaal niet meer. maar ik reed te hard bij invoegen op snelweg (gezien de drukte vond hij dat gevaarlijk, toch ging het goed!) en ik moest ook afremmen voor zo'n domme vrachtwagen (normaal rijden die altijd te hard) en ik heb nog wel veel meer vage dingen gedaan lol![]()
Hopen dat 't bij mij ook zo gaat als ik een tweede poging ga doen.quote:tweede examen, toevallig dezelfde examinator, toen ging het een stuk beter, nog steeds van die domme stressfoutjes maar nu vond ie t wel goed genoeg
en ook niet echt opmerkingen gemaakt gelukkig. dus kop op, volgende keer gaat t beter
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben geslaagd voor me theorie![]()
![]()
Had 3 foutjes
Dankje. Morgen lessen en dan horen wanneer ik mag afrijden.quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juli 2005 22:49 schreef Youp het volgende:
afgelopen dinsdag (de 12e? of was het nou de 13e....) geslaagd voor motorrijbewijsvandaag pas op kunnen halen en al lekker gescheurd
wow, dat gaat snel alemaal bij jou danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef Lotte. het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie, morgen de derde rijles en ik rijd af op 12 augustus
Oh, vandaag de tweede les gehad. Eerste les begonnen met sturen en gassen, later ook koppelen, schakelen en remmen (met hulp gekeerd en geparkeerd). Vandaag de hele mikmak, met de hellingproef en parkeren en even op de snelweg w00t
Ik zit nu op 25 lessen ( van 1,5 uur), vandaag theorie gehaald en ga over 3 weken ( als ik terugkom van vakantie ) TTT doen, dus denk dat ik totaal op een les of 30-35 kom te zitten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hoi, ik heb al ruim meer dan 30 rijlessen gehad, ben aan mij 3e rijschool bezig, en volledig verpest door mijn vorige instructeur, waardoor ik voorlopig nog niet uitgelest ben.
ik voel me wat zielig
meer mensen die zoveel lessen nodig hebben gehad ofzo![]()
bij de rijschool waar ik zat werd 30 a 40 lessen van anderhalf uur aan geraden om te doen. dus opzich zit je nog niet slecht zeker als je al 3 rijscholen gehad ( wat voor problemen met de instructeur als ik vragen mag? )quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hoi, ik heb al ruim meer dan 30 rijlessen gehad, ben aan mij 3e rijschool bezig, en volledig verpest door mijn vorige instructeur, waardoor ik voorlopig nog niet uitgelest ben.
ik voel me wat zielig
meer mensen die zoveel lessen nodig hebben gehad ofzo![]()
hij wilde me al opgeven voor mijn examen. na mijn overstap om andere redenen bleek dat ik amper normaal kon rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:29 schreef Ra-z het volgende:
[..]
bij de rijschool waar ik zat werd 30 a 40 lessen van anderhalf uur aan geraden om te doen. dus opzich zit je nog niet slecht zeker als je al 3 rijscholen gehad ( wat voor problemen met de instructeur als ik vragen mag? )
ik leste eerst bij rijschool peter de wekker [okay, het is dus maar 1 manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef imago het volgende:
MissyMirjaM, les jij ook in Leiden? Mag ik vragen welke rijschool dan niet bevallen is, en wat de rijschool is waar je nu lest? En ben je daar tevreden over?
dat had ik ook in het begin hoor. maar ik denk dat je er vanzelf inkomt. mijn leraar vond ook altijd dat ik eerder had moeten inhalen en dat soort shit. 1x toen stond ik echt stil omdat ik te laat ging en toen gingen alle auto's achter mij en toen kon ik er niet tussen. maar je moet gewoon goed je binnenspiegel gebruiken en als je dan die lichten van de auto ziet kan je ervoor (moet er nix anders rijden natuurlijk). maar je meot vooral wennen denk ik. succes!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Ik blijf maar zenuwachtig en heb dan ook problemen met het invoegen en inhalen op de snelweg. Iemand tips? Af en toe lijk ik acties van andere weggebruikers niet te zien. Ook wacht ik veel te lang met een beslissing nemen lijkt het wel, dan zie ik auto's achter me opeens mij inhalen ... en dan blijkt dus dat ik te langzaam was. Ik vind het echt moeilijk inschatten wanneer je de invoeg / inhaalactie kan starten.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef veldmuis het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Theorie gehaald (2e x, maar toch!)
0 foutjes
Hey, ik les ook in Leidenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:21 schreef imago het volgende:
Nee ik ben dus op zoek naar een goede rijschool! Maar ik vind het zo lastig, heb geen flauw idee welke "eisen" ik moet stellen enzoOp basis waarvan heb jij gekozen? Gewoon de goude gids open gedaan en blind gekozen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:11 schreef _TK het volgende:
Leuk om hier als eerst te posten en gelijk te kunnen melden dat ik vanmorgen geslaagd ben.![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:11 schreef _TK het volgende:
Leuk om hier als eerst te posten en gelijk te kunnen melden dat ik vanmorgen geslaagd ben.![]()
wtfquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:09 schreef Santjuh het volgende:
Morgen heb ik mijn 32ste les, ik doe de 'rijopleiding in stappen' en ik heb van de vier modules nog van geen eentje de toets gehad![]()
Het gaat dus erg langzaam bij mij![]()
Nog iemand hier die het volgens die methode doet??
Ja ik vind het ook erg raar, ik ben er dan wel niet echt supergoed in.. maar die dingen van module 1 kan ik nu toch eigenlijk wel (vind ik zelf dan). Maar m'n rij-instructeur vindt blijkbaar van nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wtfdat gaat wel erg langzaam dan, de meesten hebben na 32 lessen al 3 modules gehad of zelfs de 4e, en zeker de 1e module moet je na een les of 10 toch wel kunnen lijkt me
Ik zou het er toch maar es met je instructeur over hebben, anders ben je over 2 jaar nog bezigquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Santjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook erg raar, ik ben er dan wel niet echt supergoed in.. maar die dingen van module 1 kan ik nu toch eigenlijk wel (vind ik zelf dan). Maar m'n rij-instructeur vindt blijkbaar van niet![]()
dat is 2 keer okay. maar als je iedere les minimaal een kwartier ergens staat te wachten, nutteloos, omdat hij wat ophalen/wegbrengen/pissen/weet ik veel, dan houdt het snel op voor mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:12 schreef Ferryfan4ever het volgende:
. die moest alleen wel altijd tijdens les zijn kinderen ophalen en dat soort dingen..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:07 schreef SNArky het volgende:
![]()
![]()
Afgelopen maandag ben ik eindelijk geslaagd!
![]()
![]()
![]()
De eerste module gaat niet verder als kunnen wegrijden en remmen, en wat schakelen. Zelfs een blinde kan die halen, je hoeft er helemaal totaal geen kijkmanieren voor te hebben zegmaar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:09 schreef Santjuh het volgende:
Morgen heb ik mijn 32ste les, ik doe de 'rijopleiding in stappen' en ik heb van de vier modules nog van geen eentje de toets gehad![]()
Het gaat dus erg langzaam bij mij![]()
Nog iemand hier die het volgens die methode doet??
Ja godverquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:28 schreef H4ze het volgende:
Vandaag een datum geprikt voor m'n tweede poging... Aanvankelijk zou ik pas eind augustus terecht kunnen, maar het is 15 augustus geworden. Nog maar 3 weekjes dus![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:17 schreef Boink het volgende:
Vandaag na 24 lessen module 2 toets van RIS gehaald
24 aug TTT en daarna examen ergens in september
Na 7 lessen had ik module 1 toetsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef Santjuh het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Maarre.. na hoeveel lessen had jij modele 1 toets danEn moest je toen ook al het kijken erbij of nog niet?
Dat is al snel.. maar dan klopt er dus echt iets niet met mijn rij-instructeurquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:35 schreef Boink het volgende:
[..]
Na 7 lessen had ik module 1 toetsBen nu vanaf 19 april bezig met lessen
daar waren wij ook al achterquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:42 schreef Santjuh het volgende:
[..]
Dat is al snel.. maar dan klopt er dus echt iets niet met mijn rij-instructeur![]()
als je 32 lessen heb gehad kun je bij een rijschool na een paar lessen al toetsen gaan doen voor modules, hoef je echt niet alles opnieuw te doen hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:51 schreef Santjuh het volgende:
Tja, ik had het hem gisteren willen zeggen.. maar ging mijn les niet door. Volgende week heeft ie vakantie. Over twee weken kan ik het dus pas vragen.. ben benieuwd wat z'n antwoord is![]()
(het probleem is dat mijn ouders het voor me betalen, bij een andere rijschool zou ik ook weer 'opnieuw' moeten beginnen)
ik vind het echt raar dat je instructeur geen vervanger regelt als hij op vakantie gaat. Deed die van mij wel en snap echt niet dat sommige andere instructeurs dat niet doenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:21 schreef mirrie1986 het volgende:
vandaag 2e rijles gehad.. 2,5 week geleden 1e rijles gehad, en daarna op vakantie. Mocht al vanaf de eerste les gassen, sturen, schakelen, achteruit rijden. En vandaag ook remmen erbij en nog meer achteruit rijden. En dan 2 keer per week rijden, zodat het sneller gaat. Maar hij gaat op vakantie vanaf 30 juli, dus dan 1,2/3 weken niet rijden.. hmmz
In je eerste les niet remmen ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:21 schreef mirrie1986 het volgende:
vandaag 2e rijles gehad.. 2,5 week geleden 1e rijles gehad, en daarna op vakantie. Mocht al vanaf de eerste les gassen, sturen, schakelen, achteruit rijden. En vandaag ook remmen erbij en nog meer achteruit rijden. En dan 2 keer per week rijden, zodat het sneller gaat. Maar hij gaat op vakantie vanaf 30 juli, dus dan 1,2/3 weken niet rijden.. hmmz
neem aan dat instructeur wel remde dan hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
In je eerste les niet remmen ?das lastig stoplichten ontweken ofzow
pff wat een gedoe zegquote:
ind... Maar reed nog niet zo snel ( niet harder dan 80) dus hoefde ook bijna nooit te remmen..quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
neem aan dat instructeur wel remde dan hoor
bij niet harder dan 80 denk ik dat je vaker moet remmen dan bij hogere snelheden. want dat is dan niet op snel- en autowegen meestalquote:Op zondag 24 juli 2005 22:33 schreef mirrie1986 het volgende:
[..]
ind... Maar reed nog niet zo snel ( niet harder dan 80) dus hoefde ook bijna nooit te remmen..
En hoe ging/vond je het?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:37 schreef Sappii het volgende:
Ik krijg straks om 13:00 mijn proefles bij de ANWB, spannend! Iemand ook hier die bij de ANWB zit..? Ik hoop dat het wat is. Ik ga denk ik een spoedcursus nemen.. Heb nu toch vakantie.Ik heb gister al geoefend met optrekken en schakelen in de waalhaven, dus ik hoop dat het meevalt.
Ik vond dat ik een beetje in het diepe werd gegooid.quote:
Ja ik heb ook die anwb cursus gedaanquote:Op maandag 25 juli 2005 11:37 schreef Sappii het volgende:
Ik krijg straks om 13:00 mijn proefles bij de ANWB, spannend! Iemand ook hier die bij de ANWB zit..? Ik hoop dat het wat is. Ik ga denk ik een spoedcursus nemen.. Heb nu toch vakantie.Ik heb gister al geoefend met optrekken en schakelen in de waalhaven, dus ik hoop dat het meevalt.
@ D, dat is echt naaierij. Dat is gewoon suf van die rijinstructeur van je, hoe kan een rijschool het toelaten dat er zo gekloot wordt. :s
Lekker naaiend dan. Waarom doe ik dan in vredesnaam die toets waar dus eigenlijk toch niets te halen valt maar wel 70 euro kost.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Inderdaad geldt die vrijstelling alleen voor het eerste examen en dus niet voor een eventueel herexamen!
Ik niet (zie boven, dank voor de steun mensen, waardeer het erg) maar wel vrienden/huisgenoten. Allen slaagden en waren erg positief over meer tijd, meer aandacht en minder hardvochtige examinatoren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:56 schreef skamzz het volgende:
Grrrr voor de 4e keer gezakt bij het CBR, terwijl ik voor mijn gevoel best goed reedmaar nee, je kijkt te laat bij kruispunten was weer het commentaar. Fuck toch off, Ik ga het nu maar bij het BNOR. proberen, iemand ervaring daarmee??
Zo, de vrijstelling voor bijzondere verichtingen is binnen. Voor de rest ging het ook wel erg lekker. De examinator had er vrij weinig op aan te merken. Ik kreeg alleen het advies bepaalde dingen nog iets verder te verfijnen maar over het algemeen was ik goed op niveau.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef Frasier het volgende:
Morgenochtend mijn TTT. Ben benieuwd. Is het zo dat als de examinator die je tijdens je TTT hebt je bevalt dat je die dan ook kan krijgen met je echte examen.
Ik hoorde trouwens ook dat als je vrijstelling hebt verdient voor speciale verrichtingen dat die dan alleen geldt voor het komende examen en niet bij degene die daar eventueel op volgen. Iemand die daar iets van weet?
Ik bij het CBR in Bussum.. bedoel je die?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:30 schreef THC1 het volgende:
wie heeft hier wel eens afgereden bij het CBR in utrecht en welke examinator had je ?
nee, je krijgt een andere examinatorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef Frasier het volgende:
Morgenochtend mijn TTT. Ben benieuwd. Is het zo dat als de examinator die je tijdens je TTT hebt je bevalt dat je die dan ook kan krijgen met je echte examen.
Ik hoorde trouwens ook dat als je vrijstelling hebt verdient voor speciale verrichtingen dat die dan alleen geldt voor het komende examen en niet bij degene die daar eventueel op volgen. Iemand die daar iets van weet?
Je mag niet eens afrijden in een andere auto dan waarin je gelest hebt hoor... dat kan je aankaarten.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef D-Industries het volgende:
pff wat een kut dag vandaag.
en dat ik maar examen moest doen met de auto van zijn zoon ( ook een instructeur ).
Daar ben ik het mee eens maar ook weer niet...quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef Providentia het volgende:
[..]
Je mag niet eens afrijden in een andere auto dan waarin je gelest hebt hoor... dat kan je aankaarten.
Klopt, maar het mag officieel niet. Je moet minimaal 4 lesuren in een andere auto hebben gereden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:55 schreef MewBie het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens maar ook weer niet...
Ik ben het er mee eens omdat je eigenlijk in een leerfase zit tijdens je examen (het echte rijden leer je pas nadat je geslaagd bent) is het eigenlijk niet te doen voor 90% van de mensen on "even" in een andere lesauto te stappen en je examen te rijden. Maar nadat je geslaagd bent moet het ook in een keer goed gaan in een andere auto, er is dan immers niemand die ook oplet en indien nodig extra gas kan geven of kan remmen, je kan het je dan niet of nauwelijks veroorloven om "grote" fouten te maken.
Ikzelf heb ook de 2de keer examen gedaan in een andere auto als waarmee ik lesde en de eerste keer examen deed, omdat mijn instructeur op vakantie ging (en daarna zou stoppen is mij verteld) en ik een van zijn laatste examen kandidaten was (zo niet de laaste, de rest zou later examen doen en overgenomen worden door andere instructeurs). Ik heb toen ook maar 1!!! lesuur gehad in die auto, en ik reed het 2de examen bijna foutloos op wat kleine kijfoutjes na.
Maar dat overstappen van de ene auto naar de andere is iets wat je kan of niet kan, zo simpel is dat. Je kan dus idd proberen om het aan te kaarten, maar je loopt natuurlijk ook de kans dat het CBR zegt: Dan had je moeten weigeren en een andere keer examen doen.
Voor wijzigingen kunt u contact opnemen met de theorie reserveringslijn 0900 2270227quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Mischien even een domme vraag, maar kun je je theorie-examen gratis annuleren?
ja dat kan...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Mischien even een domme vraag, maar kun je je theorie-examen gratis annuleren?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:37 schreef Adsum het volgende:
Zo, vandaag mijn theorie gehaald, had ´slechts´ 5 fouten
Heb je niet zo'n snelheidsbegrenzer? Dat je die dan op 30 kan zetten? Is wel handig, ook al geef je zoveel gas, het blijft toch maximaal 30quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:45 schreef Nam het volgende:
Dinsdag afrijden![]()
Ik heb mijn 3 CBR toetsen gehaald maar de examinator had het commentaar dat ik soms te langzaam rijd in woonwijken![]()
Ik bedoel eigenlijk dat hij dan gewoon zijn gaspedaal helemaal kan indrukken en dus op langere stukken niet meer om zijn snelheid hoeft te denken en ook niet meer te langzaam rijdt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:56 schreef veldmuis het volgende:
"te langzaam". Je moet dus gewoon 35 rijden als het kan, dan is't prima. Denk ik.
Of je vliegt eerder uit de bochtquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Youp het volgende:
ik reed altijd 50 waar je 30 mochtvond mn rijinstructeur goed.. hij zei alleen "bedenk je wel dat je je zelf minder tijd geeft om goed te kijken overal, wanneer je 30 gaat kan je alles op je dooie gemak doen" en : "de examinator ziet liever niet dat je 50 rijdt, rij op het examen maar 40 ongeveer"
koeien, sloot... enzo...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Of je vliegt eerder uit de bocht![]()
40 waar je 30 mag?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:59 schreef Youp het volgende:
ik reed altijd 50 waar je 30 mochtvond mn rijinstructeur goed.. hij zei alleen "bedenk je wel dat je je zelf minder tijd geeft om goed te kijken overal, wanneer je 30 gaat kan je alles op je dooie gemak doen" en : "de examinator ziet liever niet dat je 50 rijdt, rij op het examen maar 40 ongeveer"
ik mocht altijd doorkachelen..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
40 waar je 30 mag?
Ik moet m in die 30-wijken altijd in z'n 2 laten staan, maar bij 40 gaat dat ding zo'n herrie maken, dus ik hou het maar op 35.
hmmm dat doe ik dus ook maar op stukken waar het kan moet ik naar de 3quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
40 waar je 30 mag?
Ik moet m in die 30-wijken altijd in z'n 2 laten staan, maar bij 40 gaat dat ding zo'n herrie maken, dus ik hou het maar op 35.
ik vind het echt belachelijk dat er iemand mee rijdt op je examen. één examinator is al genoeg. en dan gaat die persoon ook nog zitten bellen. dit kan gewoon niet. maar helaas ben ik bang dat het die mensen niks kan schelenquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:22 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Ik niet (zie boven, dank voor de steun mensen, waardeer het erg) maar wel vrienden/huisgenoten. Allen slaagden en waren erg positief over meer tijd, meer aandacht en minder hardvochtige examinatoren.
Overigens een heel andere vraag: ik denk erover een bezwaarbrief te schrijven aan het CBR. Niet omdat ik gezakt ben per se (een voorrangsfout, tja doe je weinig aan) maar omdat er iemand meereed in de auto bij het examen.
Mijn rijleraar vroeg of ik wilde dat hij meereed tijdens de rit. Dat kan wel, maar is niet verplicht. Ik zei liever van niet, omdat het al erg genoeg is om 1 persoon te hebben die op je vingers kijkt, laat staan 2. Daar ging hij mee akkoord, begreep de rede. Bij examen aangekomen meldde examinator dat er iemand "mee ging kijken, dat is wel goed toch?" Waarschijnlijk aan aankomend examinator. Nou dat vond ik eigenlijk niet dus, maar ik zei door zenuwen ingegeven: "Ik kan weinig anders he." Dus man ging mee wat ik al niet prettig vond. Tijdens de rit ging ook zijn telefoon nog af, welke hij doodleuk opnam. Verre van leuk dus.
Mijn vriend vond het werkelijk belachelijk, maar ik vraag me af of ik niet doodleuk weggelachen wordt bij deze nazi-instelling met mijn klacht. Iemand met een mening???
ja je kunt dezelfde krijgen, maar dat moet je dan ff vragen enzo. mijn leraar die zei toen dat we op de dag zelf gingen ruilen ofzo. dat dat kon. maar toen was mijn examinator ziek dus toen kreeg ik een andere en volgens hem was die relaxt dus hoefde ik niet te ruilen. nou lekker relaxt die vent maakte me gestresst. hij ging tijdens examen zeggen wat ik fout deed ARGHHHHHquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:54 schreef Frasier het volgende:
Ja, ik heb toevallig gisteren de klachtenbrief geschreven! Niet zozeer omdat ik denk dat ik een geweldige zaak heb, maar meer omdat ik niet over me heen heb laten lopen. Ik kijk wel wat ze ermee gaan doen, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 31 juli 2005 10:04 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
ik vind het echt belachelijk dat er iemand mee rijdt op je examen. één examinator is al genoeg. en dan gaat die persoon ook nog zitten bellen. dit kan gewoon niet. maar helaas ben ik bang dat het die mensen niks kan schelenik las dat iemand zei dat je later ook moet kunnen rijden met iemand achterin aan het bellen. dat zal best maar later ben je niet zo gestresst als voor je examen. ik vind dat ze er wel wat meer rekening mee hadden moeten houden. laat zo iemand maar meerijden op een TTT. dan staat er toch niet zoveel op het spel. desnoods gooi je die persoon er ff uit voor een BV. lol
maar echt kl*te zeg dat je weer gezakt bentvooral omdat het goed gaat allemaal. maar je moet het maar zo zien, volgende keer komt het helemaal goed!
weet je al wat je verder gaat doen?
quote:Vooraf
In het examencentrum maak je eerst kennis met de examinator. Deze legt uit hoe het examen verloopt. Daarna volgt op de parkeerplaats een ogentest, waarbij je het kenteken van een stilstaande auto moet kunnen lezen op een afstand van ongeveer 25 meter. Vervolgens vraagt de examinator je een aantal voorbereidings- en controlehandelingen uit te voeren aan de examenauto.
Niet iedereen woont in een stadquote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
In je eerste les niet remmen ?das lastig stoplichten ontweken ofzow
dat hangt ervanaf. ik heb van meer mensen gehoord dat een examinator het al snel voldoende vond (geluksvogels). en ik heb ook gehoord dat een examinator maar door bleef rijden. men zei net zolang tot diegene een fout maakte.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:00 schreef H4ze het volgende:
55 minuten. Maar das het totale examen. Je bent namelijk naast de rit zelf ook nog tijd kwijt aan:
[..]
in een dorp zijn ook verkeerslichtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in een stad
Bij ons niet. (Drenthe...)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
in een dorp zijn ook verkeerslichtenen veel zebrapaden..
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef Lethe het volgende:
Nou ik ben gister eindelijk geslaagd!!!![]()
De 5e keer. Moest dus voor het eerst bij de BNOR. Maar wat is het beter daar zeg. Ik had zo'n aardig en lieve mevrouw. Ik moest altijd in Amsterdam afrijden, maar nu bij de BNOR in Amstelveen. Daar wist ik heel geen weg, alleen van te voren even er gereden met m'n instructeur. Had denk ook wel mee dat het zo rustig was op de weg (maandag, midden in de zomer, om 10.50u).
In ieder geval, het was niet in zo'n gebouw als het CBR, maar gewoon in de ontbijtzaal van een hotel, waar we de examinatrice ontmoetten. Heel relaxte sfeer, praatje maken van te voren, en ze deed echt haar best om me op m'n gemak te stellen. Ik ging echt dood van de zenuwen, maar ze ging er echt goed mee om.
Bij het CBR vond ik dat ze meer algemene praatjes hielden, zij ging echt op mezelf in, op mijn situatie. En we hadden alle tijd. Ik kreeg zelfs een kauwgumpje van haar tegen de zenuwen omdat ik stijf stond van de zenuwen. En toen we bijvoorbeeld straatje gingen keren, hoefde ik niet gelijk auto stil te zetten en te keren, maar eerst even praten (over omgeving enzo) en we hadden gewoon alle tijd. Ze gaf ook hele duidelijke aanwijzingen. En toen kwamen we terug, het was goed gegaan voor m'n gevoel, maar dat had ik al eens eerder gehad, dat gevoel. Maarja, toen was ik dus geslaagd, kon het niet echt geloven eigenlijk, maar ben echt zooo blij
Nouja misschien hebben mensen hier wat aan, mijn ervaring is dus dat het bij de BNOR echt heel goed bevallen is, en geef de moed dus niet op
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef Lethe het volgende:
Nou ik ben gister eindelijk geslaagd!!!![]()
De 5e keer. Moest dus voor het eerst bij de BNOR. Maar wat is het beter daar zeg. Ik had zo'n aardig en lieve mevrouw. Ik moest altijd in Amsterdam afrijden, maar nu bij de BNOR in Amstelveen. Daar wist ik heel geen weg, alleen van te voren even er gereden met m'n instructeur. Had denk ook wel mee dat het zo rustig was op de weg (maandag, midden in de zomer, om 10.50u).
In ieder geval, het was niet in zo'n gebouw als het CBR, maar gewoon in de ontbijtzaal van een hotel, waar we de examinatrice ontmoetten. Heel relaxte sfeer, praatje maken van te voren, en ze deed echt haar best om me op m'n gemak te stellen. Ik ging echt dood van de zenuwen, maar ze ging er echt goed mee om.
Bij het CBR vond ik dat ze meer algemene praatjes hielden, zij ging echt op mezelf in, op mijn situatie. En we hadden alle tijd. Ik kreeg zelfs een kauwgumpje van haar tegen de zenuwen omdat ik stijf stond van de zenuwen. En toen we bijvoorbeeld straatje gingen keren, hoefde ik niet gelijk auto stil te zetten en te keren, maar eerst even praten (over omgeving enzo) en we hadden gewoon alle tijd. Ze gaf ook hele duidelijke aanwijzingen. En toen kwamen we terug, het was goed gegaan voor m'n gevoel, maar dat had ik al eens eerder gehad, dat gevoel. Maarja, toen was ik dus geslaagd, kon het niet echt geloven eigenlijk, maar ben echt zooo blij
Nouja misschien hebben mensen hier wat aan, mijn ervaring is dus dat het bij de BNOR echt heel goed bevallen is, en geef de moed dus niet op
Ja, ik woon in de buurt van Hoogeveen. Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:11 schreef BaggerUser het volgende:
zonnestraaltje jij woont toch in de buurt van hoogeveen? bij wie les je ?
Was de snelheid serieus het énigste probleem???quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:58 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Fokking hell.
Gezakt (1e keer). Belachelijk. Alles ging goed, lekker en veilig en comfortabel gereden. Toch gezakt. Waarom ja niet vlot doorgereden binnen de bebouwde kom. Das alles 20 op plekken waar je 30 of 40 kan. Das toch wel fftjes veilig en kan ik goed kijken. Nja tis nu eenmaal zo. Kost me weer hardtstikke veel geld. Voor de volgende keer
Lees het nu pasquote:Op zondag 31 juli 2005 10:43 schreef Ferryfan4ever het volgende:
goed idee van die brief, misschien leren ze er iets van. hopelijk...
yeah dat is wel mooi want ergens zou het wel zonde zijn als je er nu mee moest stoppen. ja leven is duur he voor student, i know it. en ik ben nog niet eens aan het afstuderenwat studeer je?
Jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:51 schreef Geqxon het volgende:
Wie gaat het volgende topic aanmaken?
Bij mn TTT keek ik te weinig (klopt ook ik knalde gewoon overal overheen). Maar nu dus als ik een kruispunt naderde nam ik wat snelheid weg keek ff paar keer en reed er dan overheen. Zelfde geld voor kleine straatjes. Dat mocht allemaal veel vlotter. Gewoon snel kijken en doorstromen. Dat was het probleem. Ik vind het ook heel sneu. Vooral omdat ik nu weer fokking veel geld kwijt ben voor weer wat lessen (uitzuigers) én een examen en er dan opeens wel rare dingen kunnen gebeuren (nu was het lekker rustig).quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:26 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Was de snelheid serieus het énigste probleem???
dat kan hier niet helaasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, ik woon in de buurt van Hoogeveen. Hoe weet jij dat?Ik les niet in Hoogeveen trouwens.
Als je me uit zou kunnen lessen hoe ik een Pbtje stuur?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |