pff wat een kut dag vandaag.
8 uur wakker. kwart over 9 naar het CBR gegaan, zag ik mijn instructeur met een niet al te vrolijk gezicht aan de telefoon bij de balie van het CBR. Kreeg ik van 'm te horen dat zijn auto tijdens een examen van zijn leerling het begeven had ( koppelingsbak deed niets meer ), dus hij ging zijn wagen ophalen ergens in de stad...
Ik kon dus in mijn eentje wachten in 't restaurant. om 10 voor 10 belde ik naar mijn instructeur hoe het ervoor stond, vertelde hij mij dat hij dus op een monteur zat te wachten en dat ik maar examen moest doen met de auto van zijn zoon ( ook een instructeur ). Ik kende zijn zoon niet en het restaurant was bijna leeg want iedereen was ondertussen examen doen, dus ik zat daar weer lekker met een onrustig gevoel.
Nadat het restaurant weer vol stroomde kwam ik 'm dus tegen, heb ik gevraagd of hij mij nog wat kon uitleggen onder de motorkap, wat mijn instructeur eigenlijk zou doen eventjes voor mijn examen. Na dit alles heb ik dus examen gedaan.. Het ging verre van lekker !
De richtingsaanwijzers wouden niet meewerken, als ik naar links aangaf, ging het groot licht ook mee aan. Wou ik het richtingsaanwijzer uit zetten, ging de richtingsaanwijzer de andere kant op,, dus ik zat onderweg meerdere malen te kutten ! Bochtje achteruit,, nou tis me weer overkomen. Liet de koppeling rustig opkomen, maar het wou dus totaal niei achteruit rijden.. dus ik liet 'm nog ietsjers meer opkomen en daar ging ik met een vaart de bocht achteruit !! verre van lekker !
voor de rest ging het goed, maar de examinator moest zo nodig verzinnen dat ik te laat keek in sommige bochten ( echt onzin ! ) & op de afloop in het kamertje ging hij GRAPJES maken over mijn zogenaamde fouten, hij allemaal lachen en brullen hoe het wel niet kon gaan als ik dit zou doen in het verkeer !
ach sodermieter toch op , ik reed veilig ! In de praktijk gaat ook niet alles perfect... maar ach ik voelde het wel aankomen ! is toch anders, als je in een andere auto rijdt dan wat je gewend ben !
bah... kweet niet wanneer ik weer examen kan doen.
Je had de blik van mijn rijinstructeur moeten zien, je zag de woede in zijn ogen op de examinator.. die was er echt niet blij mee dat ik gezakt was. HIj was er heilig van overtuigd dat ik zou slagen, dit wilde hij ook graag omdat hij volgende week op vakantie gaat. :/
Ik weet nog ik stond in het restaurant en ik vertelde men instructeur dat het gwoon kut was...
staat er een of andere examinator die er niets mee te maken heeft tegen me te vertellen dat het er niet zo uit ziet. Ik zei, wat ziet er zo niet uit ? hij krabte achter zn oren en zei, een kut ! gvd wat bijdehand zijn die mensen zeg , volgende keer echt tikken uitdelen als ze nog een keer zo asociaal zijn. beetje lachen en brullen & nog asociaal ook, mensen