hij wilde me al opgeven voor mijn examen. na mijn overstap om andere redenen bleek dat ik amper normaal kon rijden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:29 schreef Ra-z het volgende:
[..]
bij de rijschool waar ik zat werd 30 a 40 lessen van anderhalf uur aan geraden om te doen. dus opzich zit je nog niet slecht zeker als je al 3 rijscholen gehad ( wat voor problemen met de instructeur als ik vragen mag? )
ik leste eerst bij rijschool peter de wekker [okay, het is dus maar 1 manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef imago het volgende:
MissyMirjaM, les jij ook in Leiden? Mag ik vragen welke rijschool dan niet bevallen is, en wat de rijschool is waar je nu lest? En ben je daar tevreden over?
dat had ik ook in het begin hoor. maar ik denk dat je er vanzelf inkomt. mijn leraar vond ook altijd dat ik eerder had moeten inhalen en dat soort shit. 1x toen stond ik echt stil omdat ik te laat ging en toen gingen alle auto's achter mij en toen kon ik er niet tussen. maar je moet gewoon goed je binnenspiegel gebruiken en als je dan die lichten van de auto ziet kan je ervoor (moet er nix anders rijden natuurlijk). maar je meot vooral wennen denk ik. succes!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:30 schreef SpartaRotterdam het volgende:
Ik blijf maar zenuwachtig en heb dan ook problemen met het invoegen en inhalen op de snelweg. Iemand tips? Af en toe lijk ik acties van andere weggebruikers niet te zien. Ook wacht ik veel te lang met een beslissing nemen lijkt het wel, dan zie ik auto's achter me opeens mij inhalen ... en dan blijkt dus dat ik te langzaam was. Ik vind het echt moeilijk inschatten wanneer je de invoeg / inhaalactie kan starten.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:16 schreef veldmuis het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Theorie gehaald (2e x, maar toch!)
0 foutjes
Hey, ik les ook in Leidenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:21 schreef imago het volgende:
Nee ik ben dus op zoek naar een goede rijschool! Maar ik vind het zo lastig, heb geen flauw idee welke "eisen" ik moet stellen enzoOp basis waarvan heb jij gekozen? Gewoon de goude gids open gedaan en blind gekozen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:11 schreef _TK het volgende:
Leuk om hier als eerst te posten en gelijk te kunnen melden dat ik vanmorgen geslaagd ben.![]()
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:11 schreef _TK het volgende:
Leuk om hier als eerst te posten en gelijk te kunnen melden dat ik vanmorgen geslaagd ben.![]()
wtfquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:09 schreef Santjuh het volgende:
Morgen heb ik mijn 32ste les, ik doe de 'rijopleiding in stappen' en ik heb van de vier modules nog van geen eentje de toets gehad![]()
Het gaat dus erg langzaam bij mij![]()
Nog iemand hier die het volgens die methode doet??
Ja ik vind het ook erg raar, ik ben er dan wel niet echt supergoed in.. maar die dingen van module 1 kan ik nu toch eigenlijk wel (vind ik zelf dan). Maar m'n rij-instructeur vindt blijkbaar van nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wtfdat gaat wel erg langzaam dan, de meesten hebben na 32 lessen al 3 modules gehad of zelfs de 4e, en zeker de 1e module moet je na een les of 10 toch wel kunnen lijkt me
Ik zou het er toch maar es met je instructeur over hebben, anders ben je over 2 jaar nog bezigquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:58 schreef Santjuh het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook erg raar, ik ben er dan wel niet echt supergoed in.. maar die dingen van module 1 kan ik nu toch eigenlijk wel (vind ik zelf dan). Maar m'n rij-instructeur vindt blijkbaar van niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |