abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28906845
Veel succes Sylvana!
pi_28907032
Haha ik dank God op m'n knieen als ik zometeen om 15.00 uur me theorie haal . Ik heb echt alle geluk van de wereld nodig.
X
X
X
  maandag 18 juli 2005 @ 13:47:52 #128
51748 H4ze
wait...what?
pi_28908566
Vandaag eerste keer afrijden...gezakt Maakte op een gegeven moment een fout door te hard rijden terwijl een vrachtwagen rechtsaf sloeg. Dus moest aardig hard remmen, en de examinator zei er ook wat van. Daarna wilde 't gewoon allemaal niet echt meer lukken gvd. Heel vaag voor mij, want normaal herstel ik me altijd wel na fouten (niet alleen met autorijden, ook met andere dingen). Kan waarschijnlijk eind augustus een tweede poging doen....

Maar gvd ik baal nu echt ff heel erg

[ Bericht 8% gewijzigd door H4ze op 18-07-2005 13:53:04 ]
*BURP*
pi_28909579
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef H4ze het volgende:
Vandaag eerste keer afrijden...gezakt Maakte op een gegeven moment een fout door te hard rijden terwijl een vrachtwagen rechtsaf sloeg. Dus moest aardig hard remmen, en de examinator zei er ook wat van. Daarna wilde 't gewoon allemaal niet echt meer lukken gvd. Heel vaag voor mij, want normaal herstel ik me altijd wel na fouten (niet alleen met autorijden, ook met andere dingen). Kan waarschijnlijk eind augustus een tweede poging doen....

Ja is inderdaad kloten.. vandaag nog en morgen nog misschien overmorgen nog en dan denk je, volgende keer beter! Succes ermee
  maandag 18 juli 2005 @ 14:36:22 #130
51748 H4ze
wait...what?
pi_28910044
Ja precies. Das altijd met tegenslagen, alleen op 't moment zelf denk je er teveel overna Verder zijn er ook veel ergere dingen dan zakken voor je rijbewijs, dus ik moet niet zeuren
*BURP*
pi_28911202
1ste les vandaag, mocht alleen gassen en sturen. Na een half uurtje al op de snelweg geweest, over wat vage dijkjes gekronkeld en achteruit gedraait vanuit een parkeergedeelte van een woonerf (met hulp).

Auto was een Volkswagen Bora (diesel)
pi_28915661
Ik ben geslaagd voor me theorie Had 3 foutjes
pi_28915782
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Appeltje eitje, gefeliciteerd!

Volgende week mag ik voor de tweede keer proberen een sjaggo man van middelbare leeftijd naar de zin te maken, om zodoende legaal een auto te mogen bestuderen.

maandag 18 juli 2005 @ 17:57:30 #134
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_28915879
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef BIGGI het volgende:
1ste les vandaag, mocht alleen gassen en sturen. Na een half uurtje al op de snelweg geweest, over wat vage dijkjes gekronkeld en achteruit gedraait vanuit een parkeergedeelte van een woonerf (met hulp).

Ik ook

heb vandaag leren sturen en gewoon de auto in werking

beetje geoefend met hoe te sturen, schakelen etc etc

Woensdag weer
pi_28916015
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:47 schreef H4ze het volgende:

ja zulke foutjes heb ik ook gemaakt op eerste examen. en die examinator opmerkingen maken, toen raakte ik steeds gestresster en toen ging het helemaal niet meer. maar ik reed te hard bij invoegen op snelweg (gezien de drukte vond hij dat gevaarlijk, toch ging het goed!) en ik moest ook afremmen voor zo'n domme vrachtwagen (normaal rijden die altijd te hard) en ik heb nog wel veel meer vage dingen gedaan lol
tweede examen, toevallig dezelfde examinator , toen ging het een stuk beter, nog steeds van die domme stressfoutjes maar nu vond ie t wel goed genoeg en ook niet echt opmerkingen gemaakt gelukkig. dus kop op, volgende keer gaat t beter
"Trust can kill you, or set you free"
pi_28916123
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:22 schreef BIGGI het volgende:

ik heb ook les gehad in een bora reed best lekker. toen 2 lessen voor mn 2e examen wisselde mn leraar van auto, vw passat (ook diesel ) en die reed me toch een partij RELAXED!! zo en ik vond die bora al lekker, maar dit was echt een stuk beter stuurde lichter, en verder, kweenie gevoel was er beter bij.
"Trust can kill you, or set you free"
  maandag 18 juli 2005 @ 18:31:26 #137
51748 H4ze
wait...what?
pi_28916867
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:02 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

ja zulke foutjes heb ik ook gemaakt op eerste examen. en die examinator opmerkingen maken, toen raakte ik steeds gestresster en toen ging het helemaal niet meer. maar ik reed te hard bij invoegen op snelweg (gezien de drukte vond hij dat gevaarlijk, toch ging het goed!) en ik moest ook afremmen voor zo'n domme vrachtwagen (normaal rijden die altijd te hard) en ik heb nog wel veel meer vage dingen gedaan lol
Jep idd ik had echt gewoon precies 't zelfde als jou.
quote:
tweede examen, toevallig dezelfde examinator , toen ging het een stuk beter, nog steeds van die domme stressfoutjes maar nu vond ie t wel goed genoeg en ook niet echt opmerkingen gemaakt gelukkig. dus kop op, volgende keer gaat t beter
Hopen dat 't bij mij ook zo gaat als ik een tweede poging ga doen.
*BURP*
pi_28918397
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:49 schreef Sylvana het volgende:
Hier idem.
X
X
X
pi_28918537
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef Frasier het volgende:

[..]

Hier idem.
jij ook gefeliciteerd
pi_28919024
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

jij ook gefeliciteerd
Dankje. Morgen lessen en dan horen wanneer ik mag afrijden.

Iemand nog boeken kopen? Bijna niet gebruikt .
X
X
X
pi_28922865
Feli met jullie theorie!
pi_28926181
afgelopen dinsdag (de 12e? of was het nou de 13e....) geslaagd voor motorrijbewijs vandaag pas op kunnen halen en al lekker gescheurd
Hopeloos benzine verslaafd
pi_28926645
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:49 schreef Youp het volgende:
afgelopen dinsdag (de 12e? of was het nou de 13e....) geslaagd voor motorrijbewijs vandaag pas op kunnen halen en al lekker gescheurd
gefeliciteerd

vorige week dinsdag was het de 12e
pi_28926827
dankje
Hopeloos benzine verslaafd
pi_28931542
Geslaagd voor mijn theorie, morgen de derde rijles en ik rijd af op 12 augustus

Oh, vandaag de tweede les gehad. Eerste les begonnen met sturen en gassen, later ook koppelen, schakelen en remmen (met hulp gekeerd en geparkeerd). Vandaag de hele mikmak, met de hellingproef en parkeren en even op de snelweg w00t
pi_28931639
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 01:06 schreef Lotte. het volgende:
Geslaagd voor mijn theorie, morgen de derde rijles en ik rijd af op 12 augustus

Oh, vandaag de tweede les gehad. Eerste les begonnen met sturen en gassen, later ook koppelen, schakelen en remmen (met hulp gekeerd en geparkeerd). Vandaag de hele mikmak, met de hellingproef en parkeren en even op de snelweg w00t
wow, dat gaat snel alemaal bij jou dan
pi_28931698
Nou ja dan doe ik toch wat goed Gelukkig maar, want ik wil het zo snel mogelijk afronden. Dan heb ik het maar gedaan he
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:14:28 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28931727
ja hoi, ik heb al ruim meer dan 30 rijlessen gehad, ben aan mij 3e rijschool bezig, en volledig verpest door mijn vorige instructeur, waardoor ik voorlopig nog niet uitgelest ben.
ik voel me wat zielig
meer mensen die zoveel lessen nodig hebben gehad ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_28931768
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hoi, ik heb al ruim meer dan 30 rijlessen gehad, ben aan mij 3e rijschool bezig, en volledig verpest door mijn vorige instructeur, waardoor ik voorlopig nog niet uitgelest ben.
ik voel me wat zielig
Ik zit nu op 25 lessen ( van 1,5 uur), vandaag theorie gehaald en ga over 3 weken ( als ik terugkom van vakantie ) TTT doen, dus denk dat ik totaal op een les of 30-35 kom te zitten.

Mijn broer heeft er 40 lessen ( van 1,5 uur) over gedaan voordat hij zijn rijbewijs had.

Maar idd niet leuk dat je vorige instructeur je zo verpest heeft, veel succes ermee
pi_28932065
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 01:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik voel me wat zielig
bij de rijschool waar ik zat werd 30 a 40 lessen van anderhalf uur aan geraden om te doen. dus opzich zit je nog niet slecht zeker als je al 3 rijscholen gehad ( wat voor problemen met de instructeur als ik vragen mag? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')