quote:Kennedy Bakircioglu naar FC Twente
Kennedy Bakircioglu heeft een tweejarig contract getekend bij FC Twente. In de verbintenis is een optie voor een derde jaar opgenomen. De 24 jarige aanvaller(geboortedatum 2 november 1980) speelde tot nu toe 5 interlands voor Zweden en kwam 14 keer uit voor Zweden onder 21. Hij is 1,81 meter lang en weegt 71 kilo.
Algemeen directeur Johan Plageman is tevreden. “Onze scouts hadden hem twee jaar geleden al in beeld maar toen was hij niet haalbaar voor ons. Hij is toen naar Griekenland gegaan, maar we hebben hem wel op ons netvlies gehouden. Nu hebben we Kennedy transfervrij kunnen halen en we zijn erg blij met deze versterking.”
Bakircioglu komt transfervrij over van het Griekse Iraklis Saloniki waar hij de laatste anderhalf jaar actief was. Daarvoor speelde hij in Zweden vier seizoenen voor Hammarby IF.
Plageman: “Kennedy is een rechterspits en kan daarnaast in een 4-4-2 systeem ook rechts aan de buitenkant van het middenveld uit de voeten.”
Bakircioglu reist terug naar Griekenland om daar een aantal zaken af te handelen en zal komende maandag, bij het begin van het trainingskamp in Hoenderloo, voor het eerst meetrainen met de equipe van trainer Rini Coolen.
Een goede linksback alleen nog..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:30 schreef Merson het volgende:
Nu op zoek naar het broertje van Majstorovic en we worden kampioen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:53 schreef Moody het volgende:
Niet verwacht! Goede aankoop (hoop ik). Cziommer terugkrijgen, linksback erbij en we zijn compleet....
precies 1 moet er afhaken van de voorhoede. ik denk dat Gakho op de bank begint en Touma op links. Bakircioglu op rechts.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:50 schreef tukkeronline het volgende:
Wel een heel aanvallende opstelling, maar wat een luxe in de aanval!
Dan liever 9dequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:23 schreef Moody het volgende:
Ik voel dat dit een heel leuk seizoen gaat worden.
Maar ik heb nu al een hekel aan die playoffs. Je kan het hele seizoen geweldig spelen en 4e eindigen en dan geen Europees voetbal afdingen. Dan kun je net zo goed het hele seizoen je krachten sparen en 10e worden en daarna voluit gaan
Ja, maar dat is niet vreemd. Er breken geen goede talenten door en we hebben geen Scheeringa die een Nederlands all-star team bij elkaar kan kopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Die opstelling bevalt me wel Moody, nu inderdaad nog een goede linksback. Het aantal Nederlanders is wel laag helaas.
Ja die is verwijderdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, is die clausule nog wat aangepast?
ze zijn bezig met een jonge griekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:43 schreef tukkeronline het volgende:
Goed nieuws, wederom hulde voor Plageman. Nu Culina nog bijtekenen, en een goede linksback
:hihi:quote:
Culina was dus erg belangrijk. Dat vind ik toch samen met N'Kufo en Majstorovic echt de pilaren van dit Twentequote:2005-07-10
FC Twente op dreef in Hengelo
FC Twente heeft haar eerste oefenduel in de voorbereiding op het nieuwe seizoen winnend afgesloten. Tegen de Hengelose selectie won een gretige ploeg zaterdagmiddag met 0-12. Jason Culina was met vier treffers topscorer aan Enschedese kant.
quote:Talent FC Twente kiest voor RKC
Gabriel Ozcan speelt de komende twee seizoenen voor RKC Waalwijk. Het 18-jarige talent had de keuze uit vele clubs en kon ook gewoon bij FC Twente blijven, waar hij zeven jaar speelde. Ozcan zal uitkomen voor het belofte-elftal van RKC.
"RKC biedt mij de mogelijkheden om door te groeien. Bij Twente had ik mijn motivatie verloren. Er is daar te veel gebeurd", vertelde Ozcan over zijn vertrek in TC Tubantia. "Ik heb lang gespeeld bij FC Twente en heb er veel vrienden. Het is jammer dat het zo gelopen is."
FC Twente krijgt niet veel geld voor de transfer. Ozcan had nog geen professioneel contract getekend bij FC Twente, dus krijgen de Tukkers alleen de amateurvergoeding. Eerder deze transferperiode raakte FC Twente al een ander groot talent kwijt. Derk Boerrigter speelt het komende seizoen voor Ajax.
voetbalprimeur.nl
volgens mij eiste hij een plek in de 1ste selectie die heeft ie niet gekregenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:28 schreef pfaf het volgende:
Weet iemand wát er gebeurd is dan? Is toch zonde en kapitaalvernietiging....
hij kon de voorbereiding met het 1ste meedoen volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
volgens mij eiste hij een plek in de 1ste selectie die heeft ie niet gekregen
precies.quote:Op maandag 11 juli 2005 07:19 schreef DarkShine het volgende:
Je mag eerst wel bewijzen dat je in het eerste thuishoort ipv een plek te eisen. Groot talent of niet...
quote:
ja volgens mij is het wel een goeie. gisteren trouwens 10-0quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Konstantinos Loumpoutis, een 26-jarige Griekse linksback is op proef. Hij mocht transfervrij bij Perugia vertrekken.
ja dat was ook niks dat elftal van losserquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
ja volgens mij is het wel een goeie. gisteren trouwens 10-0
zaterdag krijgen ze het wel moeilijkerquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja dat was ook niks dat elftal van losser
joa zeg hequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zaterdag krijgen ze het wel moeilijker
wat ist een top team dat Twenterandquote:
vorig jaar dik an 't gatquote:
viel nog wel mee 1-6 en met rust was het net 1-2 voor FCTquote:
ja toen was fct minderquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
viel nog wel mee 1-6 en met rust was het net 1-2 voor FCT
kufo lag toen na 10 minuten al aan zien zwans te roppen in de kleedkamerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kufo lag toen na 10 minuten al aan zien zwans te roppen in de kleedkamer
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[..]
ja volgens mij is het wel een goeie. gisteren trouwens 10-0
Ja hij had ervan gehoord.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Lachen! Was hij er ook van op de hoogte?
Nee verder niet echt.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog meer interessante dingen te weten gekomen van Kennedy of iemand anders van Twente?
Toch wel dus, ik zat al helemaal niet meer op dat beest te letten toenquote:Op maandag 25 juli 2005 00:42 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik was er zelf niet
En 2 jaar geleden waren ze nog bijna failliet.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:24 schreef Moody het volgende:
Een paar nieuwtjes die ik nog niet voorbij had zien komen:
- Er komen 2 videowalls in het stadion van 36m2 per stuk.
- Financieel gaat het prima. Begroting is dit seizoen 14 miljoen euro (en over 2 jaar 21 miljoen euro)
- Twente gaat het Arke Stadion kopen en zelf uitbreiden naar 28.000 plaatsen
Vanavond?? Ik had al dagen in mn hoofd dat het zondag zou zijn, mja moet ik ik vanaamd maar naar Enschedequote:
Toch redelijk netjes.quote:Twente en Hannover in evenwicht
Zaterdag 30-7-2005
De openingswedstrijd tegen Hannover '96 is vanavond in 1-1 geeindigd, uiteindelijk een terechte afspiegeling van het wedstrijdbeeld. Twente zette in het begin van de wedstrijd gelijk druk, wat resulteerde in een kopkans van Majstorovic uit een vrije trap van Touma. Bakircioglu leek zich even later voor het thuispubliek te willen laten gelden, zijn volley belandt helaas in het zijnet. Hannover loerde vooral op de counter en kwam er zo 1 keer goed uit; de bal ging echter voorlangs. In het begin is het positiespel van Twente dik in orde en laten nieuwelingen Loumpoutis en de ietwat onbesuisde Bakircioglu goede dingen zien. Gaandeweg de eerste helft zakte het niveau echter in en waren er over en weer halve kansjes te noteren. N'Kufo was vlak voor rust nog twee keer dicht bij een doelpunt, maar hij kon de voorzet van Bakircioglu en een cornerbal van Touma niet afronden. Op slag van rust werd het, licht tegen de verhouding in, 0-1 uit een corner, Brdaric tikt in.
Coolen hield in de tweede helft goeddeels vast aan de, in zijn ogen, sterkste opstelling. Alleen Bakircioglu bleef in de kleedkamer achter, voor hem kwam Bouchiba in het veld. Na een paar minuten in de tweede helft viel de 1-1; Culina stiftte de bal in het doel na een steekpass van N'Kufo. Culina loopt hiermee een doelpuntje uit op N'Kufo en lijkt de topscorer van de oefenperiode te worden. Culina dacht halverwege de tweede helft ook zijn tiende te maken, maar het schot ging voorlangs. Even hierna kreeg Hannover een kopkansje. Het was de voorbode van een sterker wordend Hannover. Schuurman wist na een Duitse corner een ingekopte bal van de doellijn te halen, en 1 minuut later kopte uitblinker Brdaric net naast. Twente leed in de slotfase vooral veel balverlies op het middenveld. Toch waren de laatste kansen in de wedstrijd voor Twente. Een Bep Bakhuis-kopbal van N'Kufo ging net over en invaller Brama schoot ook naast. Het bleef derhalve 1-1, tegen een Bundesliga-middenmoter geen verkeerd resultaat.
Opstelling Twente: Boschker, Schuurman, Majstorovic, Zomer, Loumpoutis, Niemeyer, Bakircioglu (46. Bouchiba), Touma, Culina, N'Kufo, Gakhokidze (82. Brama)
www.fctwente.net.
culinaquote:Twente wint na Culina-show
Dinsdag 2-8-2005 - Basco
Vanavond speelde FC Twente haar laatste wedstrijd in de voorbereiding in Veenoord tegen FC Emmen. De club van trainer Jan van Dijk werd met 0-5 verslagen. Jason Culina was de grote man bij Twente. Hij scoorde 4 keer.
Emmen was na een kleine 8 minuten dichtbij de openingstreffer, maar een doelpoging spatte op de lat uiteen. Ook N'Kufo kreeg een kans, maar zijn schuiver verdween voorlangs het doel van Emmenaar Reijs. FC Twente ontwikkelde op dat moment een offensief, maar kwam nog niet tot scoren. Wel was N'Kufo nogmaals dichtbij een treffer, maar zijn inzet werd van de lijn gehaald, door een verdediger van Emmen die niet even aan de kant wilde gaan. In de 39e minuut was het echter wel raak. Culina scoorde uit een assist van Sharbel Touma. 4 minuten later benutte Blaise N'Kufo een penalty, nadat hij zelf was onderuit gehaald in het strafschopgebied.
Na rust wisselde Coolen twee keer. Heubach en Gakhokidze werden vervangen door El Ahmadi en Vehoff. Nadat N'Kufo eerst tegen de lat knalde, was het even later wel 0-3. Een assist van de Zwitser zorgde ervoor dat Culina zijn tweede van de avond kon aantekenen. Culina miste de kans op een hattrick, zijn schot verdween voorlangs. Touma kreeg geel, wegens aanmerkingen op de leiding. Kort daarna werd de Zweed gewisseld, hij raakte geblesseerd aan zijn enkel. Rahim verving hem. In de 66e minuut wist Culina voor de derde keer het net te vinden en zo zijn hattrick alsnog veilig te stellen. Om zijn vorm nog maar eens te onderstrepen maakte Culina een kwartier later zijn vierde en Twentes' vijfde met een lob. In tegenstelling tot Culina zal Sander Boschker met weinig plezier terugkijken op de wedstrijd; de doelman kwam kort voor tijd in botsing met enkele spelers is daarbij geblesseerd geraakt aan zijn linkerschouder. Na controle in het ziekenhuis zal er morgen meer bekend zijn over de aard en ernst van de blessure.
Eindstand: 0 - 5
39' Culina
43' N'Kufo (pen.)
49' Culina
66' Culina
80' Culina
Op een terrein met een nog bredere sintelbaan dan het oude Diekman, treden de manschappen van Rini Coolen in de volgende samenstelling aan:
Boschker; Schuurman; Majstorovic, Zomer, Loumpoutis; Niemeyer, Culina (Hoftijzer, 86), Heubach (46, El Ahmadi); Touma (64, Rahim), N'Kufo (73, Kleizen), Gakhokidze (46, Vehoff)
de man in vorm. Als hiddink coach word (of is die dat al) van Australie heeft een goede kans om zich goed in de kijker te spelenquote:
als australië zich kwalificeert voor 't WK wordt ie coach.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
de man in vorm. Als hiddink coach word (of is die dat al) van Australie heeft een goede kans om zich goed in de kijker te spelen
Ja ik lees het ook netquote:
ja met als (hoogtepunt) de blunder tegen Groningenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk straalt hij dit keer wat meer zekerheid uit. De vorige periode was hij erg zenuwachtig onder de lat.
ik ook ga je nog naar Roda heen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:00 schreef tukkeronline het volgende:
Kloten van Boschker, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een heel mooi seizoen gaat worden!
anders ik welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:43 schreef 9christensen het volgende:
morgen naar kerkrade, ik heb er alle vertrouwen in
lip hoaln joh zevertquote:
Je had het bijna goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:22 schreef tukkeronline het volgende:
Ik gok op een 0-2 eindstand. Twente komt in de eerste helft van N'Kufo op 0-1 en met een vlijmscherpe counter maakt Touma er vlak voor tijd 0-2 van.
Wij hebben een goede basiself, de reserves van ons zijn niet allemaal geweldig...quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:26 schreef pfaf het volgende:
Flinke bummer. Hoewel Roda natuurlijk een geweldig elftal heeft, had ik er wel meer van verwacht.
Ja pff wat een eindquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
Pff daar zaten we 2x 3 uur voor in de bus. Wat een slechte prestatie
niemand sprong er echt bovenuit. het hele team faalde vond ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Viel me wel tegen, wie waren met name de zwakke schakels?
Ja watn zooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Suijk het volgende:
Dat gaat de goede kant op, Heracles bijna bovenaan, jullie onderaan!
Maarja Utrecht uit heb je zo ook nog niet gewonnen. Dus met een beetje pech sta je na 3 wedstrijden onderaan met 0 puntenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef Moody het volgende:
Hoe dan ook. Bij de eerste 9 eindigen moet lukken en we staan over 5 wedstrijden weer boven Heracles. Wel jammer van die 4 punten die ik al had bedacht voor deze 2 wedstrijden
quote:
Die shirts zijn Historisch. de Kleuren van de orginele clubs zitten erin.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:14 schreef twi het volgende:
Die shirts, 't lijkt net alsof ik naar NEC zit te kijken....
Ik vind het een erg mooi shirt!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die shirts zijn Historisch. de Kleuren van de orginele clubs zitten erin.
Nope. Lizstes wordt aangetrokken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:16 schreef Frutsel het volgende:
Culina naar MönchenGladbach? Hoor ik uit de roddelcircuits?
Het zal toch niet....
ik ook. Vandaag nog in de fanshop gelopen toch nog even wachten met kopen. maar ik koop hem zeker nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi shirt!![]()
Weinig reacties op de eerste overwinning van het seizoen. Utrecht heerlijk weggecounterd![]()
bron: www.fctwente.netquote:PSV heeft Culina op de korrel
Mönchengladbach lijkt te zijn afgevallen, maar nu komt PSV plotsklaps in beeld om Culina net voor het sluiten van de transfermarkt weg te kapen bij Twente. Dat beweert althans de Twentsche Courant/Tubantia. De Eindhovenaren zouden twee niet nader genoemde spelers als ruilmiddel willen inzetten om de Australiër aan zich te binden. Afgelopen woensdag zou de Australische bondscoach Guus Hiddink naast Culina in het vliegtuig hebben gezeten, op weg naar een interland op de Salomon Eilanden. Twente gaf in een eerder stadium aan de huidige selectie bij elkaar te willen houden, maar wellicht werpt een spelersruil een ander licht op de zaak.
Gelukkig blijft het bij elkaar, een tussentijds vertrek van Culina was een behoorlijke aderlating geweest.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
De selectie blijft dus voorlopig in tact. Lijkt me een goede zaak nu hopen dat Jason wel wil verlengen.
Geblesseerd toch?quote:Op zondag 25 september 2005 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pasveer![]()
Wat is er met Boschker dat deze kerel in de goal staat?
De manier waarop was vooral erg vreemd. Volgende week winnen ze wel.quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Dos37 het volgende:
Ja dit was idd jammer. Gewoon 2 zuivere blunders dit mag volgende week niet gebeuren. De belangrijkste wedstrijd van het seizoen denk ik.
Helaas heeft Twente er altijd een handje van om zich aan het niveau van de tegenstander aan te passen. Dus verwacht maar geen leuk voetbal tegen Heracles.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:05 schreef Trancemaster het volgende:
Zondag winnen is TE belangrijk.. Er moet 100% inzet zijn, en zo voetballen als tegen Feijenoord dan rollen we ze op met 0-3
Mwa, Heracles is weer ander verhaal denk ik. Spelers weten ook dondersgoed dat ze hier niet mogen verliezen/gelijkspelen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Helaas heeft Twente er altijd een handje van om zich aan het niveau van de tegenstander aan te passen. Dus verwacht maar geen leuk voetbal tegen Heracles.
Het gaat dus wel gebeuren. Wat k*t zeg zeker voor zo'n belangrijke wedstrijdquote:FC Twente: 'Transfer Culina nog niet rond'
30/9/2005 10:44
FC Twente en PSV willen vooralsnog niet bevestigen dat de transfer van Jason Culina naar de Nederlandse kampioen al afgerond is. Maar naar verwachting zal dat deze vrijdag nog gaan gebeuren.
Volgens de Twentsche Courant Tubantia waren Twente en PSV donderdagavond al tot een akkoord gekomen. Maar de Enschedese club laat via de eigen website weten dat nog niets definitief is. 'FC Twente is wel met PSV in verregaande onderhandeling, maar tot een handtekening is het nog niet gekomen.'
Woensdag had de club uit Enschede nog een bod van PSV afgewezen, omdat dat veel te laag was geweest. Volgens algemeen directeur Johan Plageman kwam het voorstel niet eens 'in de buurt' van het bedrag dat de Tukkers willen ontvangen.
Toch lijkt de overgang van de Australische middenvelder binnen korte tijd te worden afgerond. Wellicht zou hij komend weekeinde al zijn debuut kunnen maken voor de Brabantse club, die zondagmiddag op bezoek gaat bij SC Heerenveen.
Niemand die m kent?quote:Op zondag 25 september 2005 23:39 schreef Erasmusch het volgende:
Zit Matthijs Klumpers al tegen de selectie aan?
angst waarvoor?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Incolumis het volgende:
4-0 op je neus retenjong!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:53 schreef Incolumis het volgende:
ik lees steeds in de kranten dat de twentefans deze wedstrijd helemaal niet zo belangrijk vinden, het isper slot toch maar 1 wedstrijd van de 34. maar hier zie ik echt wel andere reacties, "de belangrijkste wedstrijd van het jaar" etc. lijkt er toch op dat er een beetje angst heerst hier....
quote:
quote:
quote:
Ja idd. Maar toch denk ik dat als Kenndy een beetje vertrouwen krijgt en vast op de plek van aanvallende middenvelder komt hij zeker belangrijk kan worden voor Twente.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:12 schreef pfaf het volgende:
Precies, laten we eerlijk zijn: het spel was natuurlijk gewoon belabberd en de goals, op die van Kufo na, waren gelukkig. ( Die goal van Zomer nomineer ik voor lelijkste van het jaar.) Met Culina weg is er ook nog eens een lelijke leegtre gevallen...
Er moet nog heeeel wat gebeuren, eer mijn voorspelling van voor het seizoen zal uitkomen.![]()
[..]
Wat ben jij nou voor 'n fanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
4-0 op je neus retenjong!!
COME ON TWENTE ENSCHEDE!!!!
Dit kan wel eens de omschakeling zijn, nu gaan we weer punten pakken!!!
PS: Wie is Jason Culina?
heubach had iig inzet en strijd. dat heeft die griek nog niet laten zienquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:45 schreef CAZZO het volgende:
iedreen ook allemaal zo genoten van ons heubach vandaag
ik dacht dat lompoutis toch niet voor jan doedel richting enschede was gehaald
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Blaise N'Kufo vrijgesproken
27-10-2005
Blaise N'Kufo wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij gisteren kreeg in het bekerduel tegen RKC. Hierdoor kan de Zwitser zaterdag meespelen in het competitieduel tegen PSV. De aanklager van de KNVB vindt dat er geen wettig bewijs is om de spits te schorsen en heeft de zaak geseponeerd.
bron: www.fctwente.nl
Geeft wel aan dat het er absoluut wel in zit. Ik heb zeker nog vertrouwenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Zat net even de stand te bestuderen. Maar Boscker en zijn verdediging staan er na PSV het beste voor qua tegen doelpunten. Slechts 10.![]()
Maar goed daar hebben we weinig aan.![]()
ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het er absoluut wel in zit. Ik heb zeker nog vertrouwen
bron www.itwm.nlquote:FC Twente heeft Sparta benaderd om Rachid Bouaouzan over te nemen, aldus FC Twente Online. "We hebben op het laatste moment nog flink gas gegeven, omdat de spoeling voorin dun is na het vertrek van Culina en de blessure van Gakhokidze," aldus Twente directeur Johan Plageman.
Híj had die pingel gewoon moeten nemen!quote:Op zondag 6 november 2005 13:05 schreef Dos37 het volgende:
prima overwinning gisteren. Alleen jammer van het tegendoelpunt.
Leuk dat Rahim nou zo in vorm is hij bleef maar klappen toen we zijn naam zongen.
Nee volgens mij niet.quote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef Merson het volgende:
[..]
Híj had die pingel gewoon moeten nemen!
Hij is nog nooit eerder zo lang (positief) toegezongen, of wel?
zoals wekking het al zegt,met een internetverkiezing krijg je zulk soort uitslagenquote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Wat vonden jullie van de column van Peter Wekking in VI, over dat gehuldigde elftal vorige week? Prince Polley ipv Jan Jeuring en Hans Meyer ipv Kees Rijvers, kon niet volgens hem.
Hij is waarschijnlijk bang voor nog zo'n flater als toen hij naar Ajax verhuisde.quote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Boschker heeft z'n contract tot 2009 verlengd, hij sluit dus z'n carriere af bij FC Twente.
Gewoon op huurbasis naar Deventer, die Fin keept Pasveer er wel uit.quote:Op maandag 14 november 2005 14:48 schreef Dos37 het volgende:
geruchten gaan dat pasveer nou zijn aflopende contract niet meer wil verlengen. Even afwachten dus nog ben wel blij met deze contract verlenging.
Volgens mij in de winterstop. Maar ze beginnen eerste met de lang zeide's dacht ik.quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Wanneer beginnen ze trouwens te bouwen aan de 2e ring? Wordt tijd dacht ik toch.
Ze hebben nog gedonder met de gemeente. Word pas aan het eind van het seizoen waarschijnlijkquote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij in de winterstop. Maar ze beginnen eerste met de lang zeide's dacht ik.
Winterstop? Die ene week?quote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij in de winterstop. Maar ze beginnen eerste met de lang zeide's dacht ik.
Ze kunnen er wel mee bezig zijn. In de zomerstop gaat het ook niet lukken 1 hele ring er bij op te bouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Winterstop? Die ene week?
quote:Kolff Overijssels Grootste, Epi tweede
Dinsdag 15-11-2005 - IJsbeer
Vandaag is op RTV Oost Overijssels Grootste bekend geworden: Dokter Willem Johan Kolff. Een terechte uitslag, waar wij Overijsselaars trots op kunnen zijn. Wij hebben iemand gekozen die door zijn baanbrekende werk (hij ontwikkelde in de jaren '40 de kunstnier) ontelbare mensen het leven heeft gered. Door middel van deze keuze hebben wij ons onderscheiden van de Grootste Nederlander verkiezing, met Pim Fortuyn als winnaar. Het schaamrood zou de Nederlanders op de kaken moeten staan voor die uitslag. Als derde is een groot denker en politicus geëindigd, Thorbecke. Hij is de grondlegger van ons staatsbestel en daardoor van invloed op ons dagelijks leven. Als tweede is Mister FC Twente Epi Drost geëindigd. Wellicht is deze uitslag voor de betrokken partijen een duidelijk signaal om het naam van het stadion te vernoemen naar deze grote voetballer en een signaal naar het landelijke voetbal dat in deze regio hele karakteristieke sporters hebben rondgelopen. Maar hoe kun je een voetballer vergelijken met een medicus of een staatsman? Het blijft moeilijk te rijmen.
Munsterman heeft nu gezegt dat de uitbreiding pas in maart 2007 begint.quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Wanneer beginnen ze trouwens te bouwen aan de 2e ring? Wordt tijd dacht ik toch.
dram nou nie eens zoquote:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Hoerig, ik zou er vanavond bij zijn geweest, woensdag kan ik niet. Jammer.
had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef PogueMahone het volgende:
Bekeravontuur ook weer voorbij...
Hopelijk niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk donderdag nog stunten bij PSV en dan goed de korte winterstop in.
dat denk ik niequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:37 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk donderdag nog stunten bij PSV en dan goed de korte winterstop in.
Hij gaat er iig wel vol in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Bouaouzan kan nog deze week komen. Rini wil hem meenemen op trainingskamp. Lijkt jullie dat wat?
Ondanks zijn overtreding tegen Kokmeijer zie ik hem wel graag spelen bij Twente.quote:
Tijdens Twente-Sparta was is erg onder de indruk van hem, er kwam veel dreiging van zijn kant. Het lijkt me wel een speler die we goed kunnen gebruiken nu Touma zo uit vorm is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Bouaouzan kan nog deze week komen. Rini wil hem meenemen op trainingskamp. Lijkt jullie dat wat?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,kom maar halenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Angstgegner het volgende:
. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen.
Misschien moet je hem ff brengen anders?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,kom maar halen
Gratis en voor niets met een doos Bossche bollen van mij er bij
Prima.,achter op mijn fiets nog wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ff brengen anders?
Neem mee, neem mee.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:18 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant.
Volgens mij is zijn instelling niet helemaal ok.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef 9christensen het volgende:
Die gast scoort toch best aardig dit seizoen?
Goeie zaak hij moet gewoon bijtekenen. Voor FC Twente en hemzelf het beste.quote:FC Twente houdt Zomer aan zijn contract
3/1/2006 17:30
SC Heerenveen hoeft niet te rekenen op de medewerking van FC Twente bij de transfer van Ramon Zomer.
Zomer staat in de belangstelling van SC Heerenveen, dat zich ook officieel heeft gemeld in Enschede. Maar de Friese club kan de pijlen beter richten op een andere verdediger, want FC Twente laat hem onder geen beding gaan.
FC Twente heeft Zomer een nieuwe aanbieding gedaan. De 22-jarige verdediger is er nog niet uit of hij ingaat op de contractverlenging of juist zijn vleugels wil uitslaan. Maar ook als hij zijn nog tot medio 2007 doorlopende verbintenis niet verlengt, is een transfer onwaarschijnlijk. De Enschedese club wil Zomer sowieso aan zijn huidige verbintenis houden.
Jammer, ze zijn al met een paar Belgen bezig van Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Kopen die Powel19 goals al, dat vind je nergens!
Laat maar mooi in den bosch blijven die knaapquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt maar die zijn niks in vergelijking met powel
Zomer zal een keer wegmoeten bij Twente, en dat ook doen. Nu inderdaad nog niet, hij heeft nog genoeg te leren en Twente lijkt me daarvoor ideaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Goeie zaak hij moet gewoon bijtekenen. Voor FC Twente en hemzelf het beste.
Bij zijn eerste interview in Kerkraadse dienst liet hij wel meteen weten dat Twente zijn club is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:20 schreef Zwoerd het volgende:
Cziommer, de man die ooit zei dat hij maar voor 1 club in Nederland zou spelen.
Maar hij zal wel weer geblesseerd raken.
quote:Je speelde lange tijd voor Twente. Was een derde terugkeer geen optie?
,,Afgelopen zomer heb ik aangegeven bij Twente te willen blijven. Schalke, dat me al aan die club had verhuurd, beloofde mee te werken. Schalke deed Twente ook een aanbieding, maar ineens was er van Twente kant geen interesse meer. En ook onlangs zei directeur Plageman dat ze me wilden hebben. Maar opnieuw hoorde ik niks meer. Twente betekent heel veel voor mij, wat er afgelopen zomer gebeurd is deed me veel pijn."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |