quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Dos37 het volgende:
Blaise N'Kufo vrijgesproken
27-10-2005
Blaise N'Kufo wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij gisteren kreeg in het bekerduel tegen RKC. Hierdoor kan de Zwitser zaterdag meespelen in het competitieduel tegen PSV. De aanklager van de KNVB vindt dat er geen wettig bewijs is om de spits te schorsen en heeft de zaak geseponeerd.
bron: www.fctwente.nl
Geeft wel aan dat het er absoluut wel in zit. Ik heb zeker nog vertrouwenquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Zat net even de stand te bestuderen. Maar Boscker en zijn verdediging staan er na PSV het beste voor qua tegen doelpunten. Slechts 10.![]()
Maar goed daar hebben we weinig aan.![]()
ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het er absoluut wel in zit. Ik heb zeker nog vertrouwen
bron www.itwm.nlquote:FC Twente heeft Sparta benaderd om Rachid Bouaouzan over te nemen, aldus FC Twente Online. "We hebben op het laatste moment nog flink gas gegeven, omdat de spoeling voorin dun is na het vertrek van Culina en de blessure van Gakhokidze," aldus Twente directeur Johan Plageman.
Híj had die pingel gewoon moeten nemen!quote:Op zondag 6 november 2005 13:05 schreef Dos37 het volgende:
prima overwinning gisteren. Alleen jammer van het tegendoelpunt.
Leuk dat Rahim nou zo in vorm is hij bleef maar klappen toen we zijn naam zongen.
Nee volgens mij niet.quote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef Merson het volgende:
[..]
Híj had die pingel gewoon moeten nemen!
Hij is nog nooit eerder zo lang (positief) toegezongen, of wel?
zoals wekking het al zegt,met een internetverkiezing krijg je zulk soort uitslagenquote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Wat vonden jullie van de column van Peter Wekking in VI, over dat gehuldigde elftal vorige week? Prince Polley ipv Jan Jeuring en Hans Meyer ipv Kees Rijvers, kon niet volgens hem.
Hij is waarschijnlijk bang voor nog zo'n flater als toen hij naar Ajax verhuisde.quote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Boschker heeft z'n contract tot 2009 verlengd, hij sluit dus z'n carriere af bij FC Twente.
Gewoon op huurbasis naar Deventer, die Fin keept Pasveer er wel uit.quote:Op maandag 14 november 2005 14:48 schreef Dos37 het volgende:
geruchten gaan dat pasveer nou zijn aflopende contract niet meer wil verlengen. Even afwachten dus nog ben wel blij met deze contract verlenging.
Volgens mij in de winterstop. Maar ze beginnen eerste met de lang zeide's dacht ik.quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Wanneer beginnen ze trouwens te bouwen aan de 2e ring? Wordt tijd dacht ik toch.
Ze hebben nog gedonder met de gemeente. Word pas aan het eind van het seizoen waarschijnlijkquote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij in de winterstop. Maar ze beginnen eerste met de lang zeide's dacht ik.
Winterstop? Die ene week?quote:Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef Dos37 het volgende:
Volgens mij in de winterstop. Maar ze beginnen eerste met de lang zeide's dacht ik.
Ze kunnen er wel mee bezig zijn. In de zomerstop gaat het ook niet lukken 1 hele ring er bij op te bouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Winterstop? Die ene week?
quote:Kolff Overijssels Grootste, Epi tweede
Dinsdag 15-11-2005 - IJsbeer
Vandaag is op RTV Oost Overijssels Grootste bekend geworden: Dokter Willem Johan Kolff. Een terechte uitslag, waar wij Overijsselaars trots op kunnen zijn. Wij hebben iemand gekozen die door zijn baanbrekende werk (hij ontwikkelde in de jaren '40 de kunstnier) ontelbare mensen het leven heeft gered. Door middel van deze keuze hebben wij ons onderscheiden van de Grootste Nederlander verkiezing, met Pim Fortuyn als winnaar. Het schaamrood zou de Nederlanders op de kaken moeten staan voor die uitslag. Als derde is een groot denker en politicus geëindigd, Thorbecke. Hij is de grondlegger van ons staatsbestel en daardoor van invloed op ons dagelijks leven. Als tweede is Mister FC Twente Epi Drost geëindigd. Wellicht is deze uitslag voor de betrokken partijen een duidelijk signaal om het naam van het stadion te vernoemen naar deze grote voetballer en een signaal naar het landelijke voetbal dat in deze regio hele karakteristieke sporters hebben rondgelopen. Maar hoe kun je een voetballer vergelijken met een medicus of een staatsman? Het blijft moeilijk te rijmen.
Munsterman heeft nu gezegt dat de uitbreiding pas in maart 2007 begint.quote:Op maandag 14 november 2005 18:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Wanneer beginnen ze trouwens te bouwen aan de 2e ring? Wordt tijd dacht ik toch.
dram nou nie eens zoquote:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Stpan het volgende:
Hoerig, ik zou er vanavond bij zijn geweest, woensdag kan ik niet. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |