Ja pff wat een eindquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:28 schreef 9christensen het volgende:
Pff daar zaten we 2x 3 uur voor in de bus. Wat een slechte prestatie
niemand sprong er echt bovenuit. het hele team faalde vond ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Viel me wel tegen, wie waren met name de zwakke schakels?
Ja watn zooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef Suijk het volgende:
Dat gaat de goede kant op, Heracles bijna bovenaan, jullie onderaan!
Maarja Utrecht uit heb je zo ook nog niet gewonnen. Dus met een beetje pech sta je na 3 wedstrijden onderaan met 0 puntenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef Moody het volgende:
Hoe dan ook. Bij de eerste 9 eindigen moet lukken en we staan over 5 wedstrijden weer boven Heracles. Wel jammer van die 4 punten die ik al had bedacht voor deze 2 wedstrijden
quote:
Die shirts zijn Historisch. de Kleuren van de orginele clubs zitten erin.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:14 schreef twi het volgende:
Die shirts, 't lijkt net alsof ik naar NEC zit te kijken....
Ik vind het een erg mooi shirt!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die shirts zijn Historisch. de Kleuren van de orginele clubs zitten erin.
Nope. Lizstes wordt aangetrokken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:16 schreef Frutsel het volgende:
Culina naar MönchenGladbach? Hoor ik uit de roddelcircuits?
Het zal toch niet....
ik ook. Vandaag nog in de fanshop gelopen toch nog even wachten met kopen. maar ik koop hem zeker nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:32 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooi shirt!![]()
Weinig reacties op de eerste overwinning van het seizoen. Utrecht heerlijk weggecounterd![]()
bron: www.fctwente.netquote:PSV heeft Culina op de korrel
Mönchengladbach lijkt te zijn afgevallen, maar nu komt PSV plotsklaps in beeld om Culina net voor het sluiten van de transfermarkt weg te kapen bij Twente. Dat beweert althans de Twentsche Courant/Tubantia. De Eindhovenaren zouden twee niet nader genoemde spelers als ruilmiddel willen inzetten om de Australiër aan zich te binden. Afgelopen woensdag zou de Australische bondscoach Guus Hiddink naast Culina in het vliegtuig hebben gezeten, op weg naar een interland op de Salomon Eilanden. Twente gaf in een eerder stadium aan de huidige selectie bij elkaar te willen houden, maar wellicht werpt een spelersruil een ander licht op de zaak.
Gelukkig blijft het bij elkaar, een tussentijds vertrek van Culina was een behoorlijke aderlating geweest.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
De selectie blijft dus voorlopig in tact. Lijkt me een goede zaak nu hopen dat Jason wel wil verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |